Anti Üstad - BoL-Ho-Macd-Rsi- Charts..

Collapse
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • mehmetkirsoy
    Kıdemli
    • 03 Ocak 2013
    • 3325

    #616
    fiyat nerdedir

    fiyat nereye gidiyor

    fiyat ne yapıyor şuan


    harici tüm analizler atmasyondur..

    fiyatı takip etmeyip şu olacak

    fiyat o yöne gitsede şu yöne gidecek

    öyle buyuruyorum tarzı şeyler hep atmasyon


    bunlara çok inandık zamanında halen inanıyoruz kurtulmaya çalışsakta..

    Yorum

    • MESUTC
      KEYFE KEDER YAZAR
      • 22 Mayıs 2008
      • 4444

      #617
      mehmetkirsoy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
      abd citibank general motor

      vs. şirketlere

      para koyup devam ettirdimi

      owwwwwwwwww

      başarı oluyor

      türkiyede

      sıkıştıysa batsın çöksün


      kafaya bak..

      kriz peşinde koşan kriz çıksın diye yalvaranlarla aynı ortamda bulunmak..

      peh
      Ama 2008 krizinde ABD'de 100'den fazla banka battı, onlar da kurtarılmadı! Lehman Brothers Inc. merkezi ABD'nin New York kentinde bulunan bir ABD'li yatırım bankasıydı. Dünya çapında yaklaşık 20.000 çalışanı vardı. 15 Eylül 2008 tarihinde iflasını açıklamasıyla 613 Milyar USD borcu ile ABD tarihinin en büyük iflası meydana geldi. Ses çıkarılmadı, o da battı! Fannie Mae, Freddie Mac adlarını 2008 yılı Eylül, Ekim aylarında çok duymuş olmalısınız!... ABD'deki büyük yatırım bankalarıydı, battılar!...
      Burada yer alan yatırım bilgi, yorum ve tavsiyeleri yatırım danışmanlığı kapsamında değildir. Yatırım danışmanlığı hizmeti sermaye piyasası kurulu tarafindan yayimlanan seri:v,no:52 sayılı "yatırım danışmanlığı faaliyetine ve bu faaliyette bulunacak kurumlara iliskin esaslar hakkında tebliğ" çerçevesinde aracı kurumlar, portföy yönetim şirketleri, mevduat kabul etmeyen bankalar ile müşteri arasında imzalanacak yatırım danışmanlığı sözleşmesi çerçevesinde sunulmaktadır.Yapılacak teknik ve temel analizin kişiden kişiye farklılık arz edebileceği bu analizlerde yapılan öngörülerin gerçekleşmeme olasılığının bulunduğu dikkate alınmalıdır.

      Yorum

      • MESUTC
        KEYFE KEDER YAZAR
        • 22 Mayıs 2008
        • 4444

        #618
        mehmetkirsoy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
        sahtekarlığa bak

        2000 krizinde tl bulunamıyomuş

        mantığa bak

        para basma yetkisi matbaası kendi para birimi olan ülkede kendi parası bulunamazmı

        tamamen hırsızlık ne krizi..
        Sn Mehmet Kırsoy,
        TL sıkışıklığı TL nin olmadığı anlamına gelmiyor; TL'nin naktin değerli olduğu anlamına geliyor! TL ye sıkışanlar MB değildi ki para bassınlar Özel ve kamu bankalarıydı; nitekim Merkez Bank.sı 2001 krizinde likidite sıkışıklığına giren devlet bankalarını (Ziraat, Halk Bank) fonlamış yani para basarak nakit sıkıntılarını gidermiştir. Ama içi boşaltılmış, kendi şirketlerine kredi olarak banka kaynaklarının aktarıldığı özel sektörün bankasını da TL basarak fonlayacak değil ya!
        Kaldı ki 1994 krizinde Başbakan olan Tansu Çiller döneminde getirilmiş olan mevduata % 100 devlet garantisiyle, zaten bankalar 2001 krizinde de mevduatlardan toplanan tutarlar ödenerek fonlanmış oldu!.
        Burada yer alan yatırım bilgi, yorum ve tavsiyeleri yatırım danışmanlığı kapsamında değildir. Yatırım danışmanlığı hizmeti sermaye piyasası kurulu tarafindan yayimlanan seri:v,no:52 sayılı "yatırım danışmanlığı faaliyetine ve bu faaliyette bulunacak kurumlara iliskin esaslar hakkında tebliğ" çerçevesinde aracı kurumlar, portföy yönetim şirketleri, mevduat kabul etmeyen bankalar ile müşteri arasında imzalanacak yatırım danışmanlığı sözleşmesi çerçevesinde sunulmaktadır.Yapılacak teknik ve temel analizin kişiden kişiye farklılık arz edebileceği bu analizlerde yapılan öngörülerin gerçekleşmeme olasılığının bulunduğu dikkate alınmalıdır.

        Yorum

        • mehmetkirsoy
          Kıdemli
          • 03 Ocak 2013
          • 3325

          #619
          MESUTC Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
          Sn Mehmet Kırsoy,
          TL sıkışıklığı TL nin olmadığı anlamına gelmiyor; TL'nin naktin değerli olduğu anlamına geliyor! TL ye sıkışanlar MB değildi ki para bassınlar Özel ve kamu bankalarıydı; nitekim Merkez Bank.sı 2001 krizinde likidite sıkışıklığına giren devlet bankalarını (Ziraat, Halk Bank) fonlamış yani para basarak nakit sıkıntılarını gidermiştir. Ama içi boşaltılmış, kendi şirketlerine kredi olarak banka kaynaklarının aktarıldığı özel sektörün bankasını da TL basarak fonlayacak değil ya!
          Kaldı ki 1994 krizinde Başbakan olan Tansu Çiller döneminde getirilmiş olan mevduata % 100 devlet garantisiyle, zaten bankalar 2001 krizinde de mevduatlardan toplanan tutarlar ödenerek fonlanmış oldu!.
          içi boşaltılmış ne demek ?

          yandaş şirketlere kredi verdi ise..

          a dan z ye

          tüm yandaş şirket ve banka yönetici sahiplerinin mal varlığına yakınlarının mal varlığına 3. kişilerle olan şüpheli işlerinin mal varlığına tedbir koyarsın..


          bankalara sermaye artırmıyla para koyarsın bankaları batırmazsın..

          türkiyede abd gibi 100 lerce banka olmadığı için

          ve rakamlar çok büyük olmadığı için bankaları batırtmazsın..

          Yorum

          • mehmetkirsoy
            Kıdemli
            • 03 Ocak 2013
            • 3325

            #620
            mevduata %100 garanti var ise bankaları niye tasfiye ediyorsun ?

            zarar var ise yazılsın geçilsin.. eksiğine devlet veya kamu kuruluşu sermaye artırımıyla sermaye koysun büyük ortak olsun..

            bırak insanlar çalışsın devam etsin

            bu bankalar ilerde illaki işler düzelince sadece

            tabelası

            300 milyon $ ediyor

            Yorum

            • mehmetkirsoy
              Kıdemli
              • 03 Ocak 2013
              • 3325

              #621
              MESUTC Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
              Ama 2008 krizinde ABD'de 100'den fazla banka battı, onlar da kurtarılmadı! Lehman Brothers Inc. merkezi ABD'nin New York kentinde bulunan bir ABD'li yatırım bankasıydı. Dünya çapında yaklaşık 20.000 çalışanı vardı. 15 Eylül 2008 tarihinde iflasını açıklamasıyla 613 Milyar USD borcu ile ABD tarihinin en büyük iflası meydana geldi. Ses çıkarılmadı, o da battı! Fannie Mae, Freddie Mac adlarını 2008 yılı Eylül, Ekim aylarında çok duymuş olmalısınız!... ABD'deki büyük yatırım bankalarıydı, battılar!...
              özel şirketler tabiki batabilir..

              devlet kurtarmak zorunda değil. fakat genel krize çevirmek yönetenlerin elinde..

              lehman battıda ne oldu ?

              dow 6000 lere düştü... muazzam alış fırsatı oluştu..

              6000 lerden 10 binlere kadar hergün çöküş analizleri.. 11.000 son 12.000 son çökecek.. 13.000 kesin son dow jones çökecek..

              ee

              şimdi 17.000 oldu hani çöküş ?

              şimdi 17.000 de

              batan bişey yok.. bu kriz sunimiydi..

              bi batış olsaydı.. dow 6000 de çakılı kalması lazım değilmiydi mantıken..

              ayrıca

              lehman battımı

              batırıldımı

              ne yaşandı

              istenirse kurtarabilirlermiydi

              bu kriz kimlerin işine yaradı ?

              Yorum

              • mehmetkirsoy
                Kıdemli
                • 03 Ocak 2013
                • 3325

                #622
                batan kötü yönetilen şirketler endeksten

                çıkarılır

                yerine iyisi koyulur

                endeksler yola devam eder

                ömür çöküş gelecek diye biter..

                Yorum

                • sonperde33
                  Kıdemli
                  • 03 Ağustos 2011
                  • 3006

                  #623
                  mehmet hocam hayirli olsun, biraz gec oldu ama yeni farkettim,
                  bende seni soruyordum kuzunun topikte
                  Gel dedin, geldim Abdurraman çavuş!!!

                  Yorum

                  • viper
                    Yeni Üye
                    • 06 Mayıs 2014
                    • 26

                    #624
                    Vaaaaay kirsoy .burdamiydin sen kolay gelsin

                    Yorum

                    • mehmetkirsoy
                      Kıdemli
                      • 03 Ocak 2013
                      • 3325

                      #625
                      viper Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                      Vaaaaay kirsoy .burdamiydin sen kolay gelsin
                      sonperde33 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                      mehmet hocam hayirli olsun, biraz gec oldu ama yeni farkettim,
                      bende seni soruyordum kuzunun topikte
                      selam abi

                      gene battık üstadlara uyup

                      sallıyoz üstadlara

                      bolinger altında kapatmış gene stop. tahmin etmiyoruz..

                      işlem yok.

                      bolinger altı gapanış her türlü stop tahmin yok üstü devam..

                      tahmin eden biter..

                      Yorum

                      • mehmetkirsoy
                        Kıdemli
                        • 03 Ocak 2013
                        • 3325

                        #626
                        bolinger civarı testere devam ediyor

                        bolinger altına inişlerde.. stop her türlü.. alım şartı üstünde kalış..

                        trend gelince tahmin etmeyen kazancını görecek..

                        alt üst

                        gidip geliyor

                        bir yöne mesafe kat etmeye başladımı binlerce puan

                        tahmin etmeyip fiyatın yönüne bakan

                        işi bitirir..

                        Yorum

                        • mehmetkirsoy
                          Kıdemli
                          • 03 Ocak 2013
                          • 3325

                          #627
                          borsacı

                          vadeliyle ilgilenen

                          birisi

                          düz dümdüz parabolic vari..

                          olan yükseliş veya düşüşlerle ilgilenmeli...


                          yani 1 ayda dümdüz 10.000 puan yükseliş 15.000 yükseliş

                          veya düşüş

                          tarzı hareketler aramalı..


                          diğer türlü yazı tura 300 500 puan peşinde koşulunca

                          amaçtan sapılıyor..

                          ve dümdüz yükseliş veya ip gibi düşüşleri almak mümkün değil..

                          bu bir süreç eğitim amaç olarak belirlenmeli

                          Yorum

                          • mehmetkirsoy
                            Kıdemli
                            • 03 Ocak 2013
                            • 3325

                            #628
                            düz yükselişleri veya düşüşleri alamayan birisi

                            karambole işlem yapıyorsa

                            özellikle terste düz yükselişlerde shortta

                            veya düz düşüşlerde mesafeli 10-15.000 gibi


                            3. dalgalarda ters pozisyonda bekliyorsa..


                            acil hesabı kapattırsın

                            neden çünkü aldığın eğitim hatalı..

                            üstadlarla bi şekilde ilişkiye girmişsin...

                            olay bu değil..

                            Yorum

                            • mehmetkirsoy
                              Kıdemli
                              • 03 Ocak 2013
                              • 3325

                              #629
                              bu internet üstad

                              bataklığına düşmeyen birisi

                              inanın çok çok rahat trade edebilir..

                              biz nası olmuşsa düşmüşüz

                              geneleve düşmek gibi

                              hergün ...

                              Yorum

                              • mehmetkirsoy
                                Kıdemli
                                • 03 Ocak 2013
                                • 3325

                                #630
                                Şimdi bir üstad grafiği ekleyeceğim

                                Fakat bu üstad grafiği bizim türk üstadlar gibi 10 20 bine çöküşcü değil...

                                neden shortlanmamalı

                                ibret olsun..

                                tabiki sattayken almayın

                                fakat ala geçerse

                                neden shortlamayın !!!


                                herşey aldayken üstad kafasıyla shortlarsanız

                                bu tarz bişey olursa


                                hayatınız biter..


                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information