Anti Üstad - BoL-Ho-Macd-Rsi- Charts..

Collapse
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • eksper
    Kıdemli
    • 17 Temmuz 2009
    • 3714

    #901
    mehmetkirsoy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    dolar dik düşüyor dostlar..

    bura son demeyin ezberler işe yaramayabilir..

    ben son kalan paramı arabaya yatırıyorum..

    destek mestek ora döner bura döner hep hikaye...

    o kadar dikkat ediyorum


    hiç birşey çalışmıyor !
    şimdiii.....yeterince zaman geçti....
    1... topiğin adına duyarlı üstadlara uyarak hereket ettin ve kallavi zarar yazdın....hakettim dedin...
    2...topiğin adına duyarlı kimseyi tanımadın, kendin hareket ettin ve yine kallavi zarar yazdın...yine hakettim diyormusun?
    3...hakettiysen topiğin adı güme gittimi?
    4...nerede yanlış yapıyorsun?neden kazanamıyorsun...?
    yanlışlarını biraz görüyor ve hissedebiliyorum emme, öncelikle senin bunları bulup idrak etmen lazım....

    Yorum

    • mehmetkirsoy
      Kıdemli
      • 03 Ocak 2013
      • 3325

      #902
      eksper Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
      şimdiii.....yeterince zaman geçti....
      1... topiğin adına duyarlı üstadlara uyarak hereket ettin ve kallavi zarar yazdın....hakettim dedin...
      2...topiğin adına duyarlı kimseyi tanımadın, kendin hareket ettin ve yine kallavi zarar yazdın...yine hakettim diyormusun?
      3...hakettiysen topiğin adı güme gittimi?
      4...nerede yanlış yapıyorsun?neden kazanamıyorsun...?
      yanlışlarını biraz görüyor ve hissedebiliyorum emme, öncelikle senin bunları bulup idrak etmen lazım....
      1.bilgiyi öğrenmişiz zaten tl nin değerlenmesini kabul edemiyorum.
      2.kallavi zarar derken 2.12.2.11 ortalama ile alıp 2.09 stop %1-1.5
      3.yani dolar 3 lira olacakdiye bir söz konusu değil.
      4.yanlış şu düşük volatilite ve kırılım yerlerinde kırılımdan önce veya desteklerde alım yapmak..

      kırılım yönünü beklemeden işlem yapmamak lazım.

      aşşa düşeceğine insan inanamıyor.. bilgiyi öğrenmişiz batan ekonomide neyin tl değerlenmesi

      değil mi..

      biz bu doları 2.19-18 den bedava diye alınca 212-211 ucuz geliyor nedense..

      Yorum

      • mehmetkirsoy
        Kıdemli
        • 03 Ocak 2013
        • 3325

        #903
        düşük volatilite grafiğine göre trend yapacaksa

        ne olduysa yine mükemmel ekonomi mucizesi aşşağı kırdılar...

        ısrar ediyormuyum etmiyorum

        üstadlık yokki bunda

        ...

        kumar var.

        Yorum

        • mehmetkirsoy
          Kıdemli
          • 03 Ocak 2013
          • 3325

          #904
          2,10 da destekler vardı

          o yüzden

          2.11 altında kapatmaya gerek yok en fazla 2.10 derken


          komple verdiler

          bu bilinebilirmi ?


          50 haftalığın 2.06 da tutuğu destek şimdi tutmadı !

          nasıl bilinebilir ?

          Yorum

          • mehmetkirsoy
            Kıdemli
            • 03 Ocak 2013
            • 3325

            #905
            he 2.11 2.12 den dolar alırken üstadlık 3 4 lira olacak diye bişey yoktu ayrıca

            üst bant 2.14 alt bandı 2.11 idi

            bu bant aralığında dalgalanma sürebilir idi de

            sıkışmalar uzun bir süre sabit de kalabiliyor...

            ama trend haberciside olabiliyor.

            mucize ekonomi yine aşşa gitmeye başladı..

            Yorum

            • mehmetkirsoy
              Kıdemli
              • 03 Ocak 2013
              • 3325

              #906
              dün gün içi 2.10 dan aldığım dolar bile zarar yazdı

              ip gibi verdi ********ler

              destek felan hikaye..

              Yorum

              • mehmetkirsoy
                Kıdemli
                • 03 Ocak 2013
                • 3325

                #907
                grafik bu haftalık

                2.14 olduğu günlük kapanışın bolinger üstünde kaldığı çok net görülüyor

                haftalık veya günlük orta bolinger takip edilmeliydi..

                desteklerden alım yapmak yerine hata bu!!

                dirençler tam geçildi döndü bastı..

                50 haftalığın altında.


                Yorum

                • mehmetkirsoy
                  Kıdemli
                  • 03 Ocak 2013
                  • 3325

                  #908
                  üstad stili şu

                  dibe yakınız dipten döneceğiz..

                  bekleyin malınızı satmayın...


                  belki 2 lira olacak belki dönecek

                  bilemezsin belki dün döndü belki 1 yıl düşecek....


                  anti üstad budur..


                  yoksa kırılım yerlerinde şansı denemek değil...

                  Yorum

                  • mehmetkirsoy
                    Kıdemli
                    • 03 Ocak 2013
                    • 3325

                    #909
                    herhangi birinden dönebilir

                    dönmeyebilir


                    Yorum

                    • mehmetkirsoy
                      Kıdemli
                      • 03 Ocak 2013
                      • 3325

                      #910
                      günlükteki yukarı hareket kırmızı mavi siyahı geçmiş çok güzel... kırmızı maviyi yukarı kesmiş çok güzel yukarı hareket var... yeşil çizgi geçilmiş yukarı sert hareket var..

                      ortalamalara geri dönüşler normalde alım fırsatı....

                      mantığı bu bunun başka bi mantığı varmı...

                      fakat daha sonra kırmızı maviyi aşşa kesiyor..


                      dönüp şelale oldu..



                      bunda herhangi bir üstadlık varmı..

                      hareket yön değiştirdi ve stop

                      yapacak bişey varmı ?

                      Yorum

                      • mehmetkirsoy
                        Kıdemli
                        • 03 Ocak 2013
                        • 3325

                        #911
                        yani bu hareketin aşşağı geleceğini ben biliyordum demek

                        kusura bakmayın üstadlık

                        yukarı giderken aşşağı döndü

                        burdan

                        yukarı dönecek demekte üstadlık


                        anlatılmak istenen bu


                        yoksa tabi zarar edilebilir

                        hareket yön değiştirince..

                        kısa stop kullanırsan hareketin yön değiştirdiğinde zarar az olur

                        fakat 2.10 destekleri muazzam sağlam buralar kırılmaz dersen kırılınca stop yaparsın zarar artar


                        herhangi bir üstadlık bildimlik yok...


                        bilenler illaki vardır...

                        Yorum

                        • mehmetkirsoy
                          Kıdemli
                          • 03 Ocak 2013
                          • 3325

                          #912

                          Yorum

                          • iskeletor
                            Yasaklı
                            • 23 Temmuz 2014
                            • 2

                            #913
                            günaydın..
                            memet kardeş.. seninle birlikte ben de 100 kaldıraçlı dolara girdim, çok iyi zarar yazdım, hatta 15 bin lirayı sıfırladım 2 günde.. neyse canın sağolsun gardaş..

                            Yorum

                            • mehmetkirsoy
                              Kıdemli
                              • 03 Ocak 2013
                              • 3325

                              #914
                              Valla burda yazılanlardan illa yukarı gidecek sonucu çıkarttıysanız

                              Ben iki yönede trend kelle alacak hareket gelebileceginden

                              Kendimin yukarı tercih ettiğimden bahsediyorum

                              Ve aşşa geldi

                              Yorum

                              • mehmetkirsoy
                                Kıdemli
                                • 03 Ocak 2013
                                • 3325

                                #915
                                Tek yön şu bu olacak degil sıkışmanın ucunda olduğumuzun ve trend gelecegi konınun özeti aşşa oldu

                                Olana kadar bilemiyosun

                                Biliyorum diye bişey mümkün mü

                                Aşşağıda yukarıda olurdu

                                Yukarı 2.14 lerle fake kaldı

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information