mehmetkirsoy Nickli Üyeden Alıntı
Mesajı göster
1... topiğin adına duyarlı üstadlara uyarak hereket ettin ve kallavi zarar yazdın....hakettim dedin...
2...topiğin adına duyarlı kimseyi tanımadın, kendin hareket ettin ve yine kallavi zarar yazdın...yine hakettim diyormusun?
3...hakettiysen topiğin adı güme gittimi?
4...nerede yanlış yapıyorsun?neden kazanamıyorsun...?
yanlışlarını biraz görüyor ve hissedebiliyorum emme, öncelikle senin bunları bulup idrak etmen lazım....
Yorum