Eger sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, Lütfen öncelikle Yardım kriterlerini okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için öncelikle Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzda hiçbir şekilde aktivite uygulayamaz; Konu açamaz, Mesaj yazamaz, Eklenti indiremez, Özel mesajlasamaz. Forumumuzu tam anlamıyla kullanmak için üye olabilirsiniz...
Aga sen kactan dolar longladin bilmiyorum ama dolar dönüp 2.2 e bile gitse longlari patlatipta gidiyor.
Hisse senedi değil ki bu meret doğru pozum var deyip bekleyip kazanasin
Forex tam çakal dünyası gibi
Kaldiracta çok aşırı
Keşke bist spotta vadeli de veya dax Dow da falan işlem yapsaydin
Forex şişede durduğu gibi durmuyorki lanet.
Aslında hepsinden uzak durmak lazimda bende bağımlılık yapti
Adrenalin mi desek ne desek bilmiyorum
Bırakip gitmek lazim aslında
Forex in mantığına bile uyuz oluyorum
Dolar al yen sat
Sterlin al euro sat
Para al para sat
Çok mal birşey
Ortada ne şirket var ne kar var ne bilanço var
Kil bir durum
Yorum