Anti Üstad - BoL-Ho-Macd-Rsi- Charts..

Collapse
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • mehmetkirsoy
    Kıdemli
    • 03 Ocak 2013
    • 3325

    #181
    yabancılar emerging markets uçacak diyorlar analizler sayfa sayfa

    gel türkiye internet çapulcuları internette analiz yapanlar

    tek olay biliyorlar

    ÇÖKÜŞ

    ve

    SHORT

    Yorum

    • mehmetkirsoy
      Kıdemli
      • 03 Ocak 2013
      • 3325

      #182
      bu yeni değil


      genel emerging durumu emergingler 2014

      top pick giibi bi olay

      tur zaten 40 dan 55 dolar oldu

      %40 getiri var şuana kadar


      fark burda kazanan zihniyet ve kaybeden çapulcu zihniyet farkı

      Yorum

      • mehmetkirsoy
        Kıdemli
        • 03 Ocak 2013
        • 3325

        #183
        çapulcuları okursan bi süre sonra çapulcu olursun bu hiç değişmez

        ve

        değişmeyecek

        Yorum

        • mehmetkirsoy
          Kıdemli
          • 03 Ocak 2013
          • 3325

          #184
          bi defa aynı dalga değildir illaki

          neye göre aynısı olacakmış !!!!


          hep öngörü hep palavrA


          bu üst derece bi yükselişse o üstadlar herkessi batıracakk

          yine yeniden


          Yorum

          • mehmetkirsoy
            Kıdemli
            • 03 Ocak 2013
            • 3325

            #185
            sabah akşam

            çöktü çöküyor

            zihniyetiyle yaşamazsan

            gelen günlük sat sinyallerinde flate çıkıp

            short açmayıp yeniden alım sinayli kollarsan borsacı

            olursun

            aksi takdirde

            çöküş hayallerine fantezilerine girdiysen nerden satsamda çökse fikrine girdiysen büyük bi yükselişte iflas edeceksin çünkü zehirlenmişsin..


            aynı şekilde günlük gelen sat sinyalinde piyasadan çıkıp flat kalacaksın tahmin etmeyeceksin

            en dandik sistem sistemsizlikten iyidir..

            Yorum

            • butsu
              Aktif
              • 16 Haziran 2009
              • 257

              #186
              Kesinlikle haklısın ancak bu vakvakın 0,9€ olması gerçeğini değiştirmeyecek

              Şaka bir yana dediğin çok doğru, kilitlenmemek lazım, göstergeler ne diyorsa uymak gerek

              Yorum

              • mehmetkirsoy
                Kıdemli
                • 03 Ocak 2013
                • 3325

                #187
                ya böyle sahtekarlık olamaz

                adamlar çıkmış

                arsız edepsiz hayasız aşşağılıklar

                55 bine düşüp 70 bine çıkacağını tahmin ediyorlarmışşş

                eee

                55 lere gelmesede çıkışı bilmişler biz bildik

                LAN

                sahtekarlar

                ne bildiniz la

                yaa

                aşşalıklar

                gördükçe kanser oluyorum şeref yoksunlarını bilmişler yükselişi

                offfff offfffff

                Yorum

                • mehmetkirsoy
                  Kıdemli
                  • 03 Ocak 2013
                  • 3325

                  #188
                  61 binden 55 leere %10 var

                  korkuyu vermişsin aldırmamışsın kimseye

                  eee

                  çıkışı bildim hani alım yeri

                  62 fake 63 fake 64 fake 65 fake 66 fake 67 fake 68-69-70-71-72-73-74-75-76 çıkış fake çıkış fake çıkış fake

                  hani lan alım

                  hani bilgi

                  adammısınız siz


                  HIRSIZ SINIZ

                  Yorum

                  • mehmetkirsoy
                    Kıdemli
                    • 03 Ocak 2013
                    • 3325

                    #189
                    hala analiz sıçıyolar başarılılarmış varya

                    bunlar yazdıkça yine milleti salaklıklarla analiz diye beyinleri uyuşturacaklar

                    kim ne kadar bilirse bilsin

                    işlemler otomatik değil el ile ise

                    bu sahtekar hırsızlar

                    boka bulayacak ortalığı yine

                    çünkü bu hırsızlar

                    20 bin puan terste olsalarda hep varlar hiç batıp sktrp gitmiyorlar ne hikmetse

                    Yorum

                    • mehmetkirsoy
                      Kıdemli
                      • 03 Ocak 2013
                      • 3325

                      #190
                      61 fake hırsız : 60 binlere veda edeceğiz son
                      62 fake hırsız : short fırsatı son
                      63 fake hırsız : short fırsatı son
                      64 fake hırsız : short fırsatı son
                      65 fake
                      66 fake üstad napacağız shorttayız çok zarar oldu.. korkmayın amk fake yükseliş
                      67 fake
                      68 fake
                      69 fake
                      70 fake üstad para kalmadı napacağız ?.. 2014 ün orta vadeli tepesi korkmayın fake yükseliş son iyi günler
                      71 fake
                      72 fake hırsız : bekleneni yapıyor bura tepe
                      73 fake hırsız : bekleneni yapyor bura tepe
                      74 fake hırısz : öngördüğümüz gibi yükseldi bura tepe
                      75 fake hırsız : hahaha biz demiştik yükselişi bura tepe
                      76 fake


                      amk 61 binlerdeyken beklenen 60 binlere veda edeceği iken nasıl olduysa 75 e gelince beklediğimiz hareket oldu

                      vay amk hırsızlığa sahtekarlığa kaypaklığa yüzsüz arsızlığa bak

                      Yorum

                      • mehmetkirsoy
                        Kıdemli
                        • 03 Ocak 2013
                        • 3325

                        #191
                        I have seen many interpretations of where the metals market stands at this time. Many are bullish, some are rather neutral (expecting more chop in this region) and very few are truly bearish and expecting levels below the 2013 lows. And, as you know, my current perspective remains in the minority.

                        Yet, when the market continues to subdivide to set up what I now view as the potential for a wave 3 of (iii) of III, we don’t often get this much warning of a potential “crash” like move in the metals. Why one would not respect this set up and view this potential fearfully (if long) actually surprises me. So, my main message this week to all those who are looking on the long side of this market is to at least respect this downside set up, even if you are choosing to not trade it.

                        From a wave count perspective, this past week we had a nice micro 5 wave structure down from the 127 resistance region, which means we should now see a wave 2 corrective rally into early next week. And, as I have maintained for the last several weeks, as long as we remain below the 127 level, this market is set up for what many may consider the next metals “crash.” That is what a was 3 of (iii) of III should feel like, and this is where we can see 3-4 dollar moves down (or more) in the GLD per day, and $30-$40 moves down (or more) in gold.

                        My alternative count has wave 2 just about completed on Friday, which means early next week we begin that downside phase. But, take note that I cannot have any bullish alternatives until the 127 level is breached, especially when this pattern to the downside is now set up as dangerously as it currently seems.

                        Also, if you look at the 144 minute chart I have attached this week, I have provided a “proposed” path for how GLD could drop in 5 waves into the summer to complete this segment of the 3+ year correction.

                        As for silver, I am going to maintain the same micro count at this time, except that I am going to try to maintain the ending diagonal potential for the bigger 5 wave move down. That means we are now in a 1-2 set up in a c-wave of its wave III down. This pattern maintains silver’s potential to remain over the 16 region. However, should we see it follow through in the same way as GLD, then it truly opens the door to the 11-14 region we have discussed in the past. But, again, that makes this pullback a likely wave 2 of larger degree, and sets us up for a major wave 3, which is calculated to take silver well over 100. So, although there would be more pain to those that have held their long positions, the upside potential becomes that much greater into the future.

                        Yorum

                        • mehmetkirsoy
                          Kıdemli
                          • 03 Ocak 2013
                          • 3325

                          #192
                          analiz üstteki gibi yapılır

                          adam metal kraş ihtimalinden bahsediyor fakat

                          nee olabileceği nasıl olabileceği nasıl olmayacağı... bulish potansiyeli yazılı 127 region belirtmiş... alternatif vermiş...

                          hırsızlık ise

                          60 bin üzerinde son hafta la son hafta Muhahahah amkyacak longcuların çökecek bitecek heryer ...


                          adam ne demiş bulish potential if 127 passed..


                          hırsızlık başka bişey... analiz başka bişey..

                          Yorum

                          • mehmetkirsoy
                            Kıdemli
                            • 03 Ocak 2013
                            • 3325

                            #193
                            Bu ÇÖkÜŞ grafİklerİ 60 binlerdeyken

                            analİzlerİ

                            oklarla 10 bİn 20 bİn endeks sevİyelerİnİ

                            İŞaret edenler organİze bİŞekİlde

                            bu kadar tesadÜf olamaz

                            hirsizlik Çok bÜyÜk

                            oyunun farkina varin

                            1 2 dÜzgÜn Çİzİp 3. De bam telİnde

                            vurgunu vuran grafİkler yayinliyorlar

                            organİze Şekİlde

                            taŞŞak geÇmeyİn 10 20 mİlyarinizin mi peŞİndeler vs.

                            Kİtleler yaniltiliyor

                            bunlarin bİnlerce takİpcİlerİ bİnlerce takİpcİ bİnlerce kİŞİye akil verİyor eŞ dost

                            dÜmen ve tÜrk İnsanini borsada soymak mÜthİŞ bİr kolaylik İÇerİsİnde Üstad ve analİz adi altinda gerÇekleŞİyor


                            ...

                            Yorum

                            • mehmetkirsoy
                              Kıdemli
                              • 03 Ocak 2013
                              • 3325

                              #194
                              bakın bu kadar kitap yazan akıl veren insan var twitterda

                              çok basit

                              5 dalga yukarı 3 dalga aşşağı var ise bu 1-2 bullish setuptır.. sonraki dalga çok kuvvetli yükseliş dalgası gelecektir yukarı 3. dalga itkisel

                              bunu bunların bilmemesi mümkün mü !!!!!


                              peki neden sürekli aşşağı !!!!!!!!!!!!!






                              Yorum

                              • mehmetkirsoy
                                Kıdemli
                                • 03 Ocak 2013
                                • 3325

                                #195
                                biz yarım bilgimizle la hakkaten düşecekmi acaba dedikleri gibi diyip aşşağı inanmasakta alımlarımı kapatıyoruz !!!!

                                bu ................ ler sürekli aşşağı diyor la hakkaten olur mu acaba diyoruz

                                kol gibi dip oldu rally başlayacak derken la bunlar düşecek diyor acaba düşermi diyip bekliyoruz

                                bunu bilip hatalı grafikler paylaşanlar net hırsızlık yapıyor

                                en basit bilgi 5 dalga yukarı 3 dalga aşşağı ise

                                bu çıkışın düzeltmesi yukarı devam edecek !!!!

                                ama biliyorum diye akıl verenler tersini diyincce abondene oluyorsun !!!!


                                ders olsun herkese bu yazılanlar

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information