Atasözleri ve deyimler

Collapse
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • aydos
    Edebiyatçı
    • 02 Haziran 2012
    • 115

    #256
    yine de herkesin kapasitesi nispetindeki katkılarından memnunuz,
    kimseyi yermeyiz.
    devamını da bekleriz, biz adam yemeyiz
    kendi yazdıklarımıza gelince;
    kaliteden ödün vermeyiz...
    hayvan yularından, insan sözünden tutulur..

    Yorum

    • firenze
      Duble Mühendis
      • 02 Haziran 2012
      • 348

      #257
      aydos Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
      yine de herkesin kapasitesi nispetindeki katkılarından memnunuz,
      kimseyi yermeyiz.
      devamını da bekleriz, biz adam yemeyiz
      kendi yazdıklarımıza gelince;
      kaliteden ödün vermeyiz...
      Konuşmak bir mana ise susmak binbir mana. Herkes konusmasına konuşur lakin sükût yürekli olana.

      Yorum

      • mancurya
        Çalışkan
        • 01 Haziran 2012
        • 519

        #258
        aydos Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
        sÖz gÜmÜŞse, sÜkut altindir
        O zaman başlık niye attın derler...
        * ''HATİCEYE DEĞİL ,NETİCEYE BAK''........

        Yorum

        • mancurya
          Çalışkan
          • 01 Haziran 2012
          • 519

          #259
          aydos Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
          burada niceliğe değil niteliğe bakılır.
          aydos Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
          sayfalar dev resimlerle dolar, gönüller az miktarda yazıyla...
          aydos Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
          mütevazı, amatör ama nitelikli 25 sayfa, geyikle doldurulmuş 825 sayfayla kıyaslanmaz
          aydos Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
          25 passat, 50 fiat linea'dan daha zor bulunur.
          aydos Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
          yine de herkesin kapasitesi nispetindeki katkılarından memnunuz,
          kimseyi yermeyiz.
          devamını da bekleriz, biz adam yemeyiz
          kendi yazdıklarımıza gelince;
          kaliteden ödün vermeyiz...
          ''Sinek ?okunun denize faydası olmazmış''..derler atalarımız

          Omisal sayfa ittirmenizle 25,5 olmuş.

          Gerisi...??????????????????????
          * ''HATİCEYE DEĞİL ,NETİCEYE BAK''........

          Yorum

          • mancurya
            Çalışkan
            • 01 Haziran 2012
            • 519

            #260
            Ne yani..?

            Açık açık söyle EL ATALIMMI..?

            Biz küçükkem çok murat 124 ittirmiştik...sen ilk değilsin

            Gerçi başkalarıda taksim hattında LEYLANDlarda bayağı ittirmişdi...

            Sağolsun otobüsler yarı otomatikti olur olmaz her durumda vites değiştirirdi...

            Her vites değiştirmede ; fordcu denilen arkadaşlar çıkarma harekatı yapardı..

            Bizimki sadece rampa çıkamayıp ?öt savuran araçlara yardım mahiyetindeydi...
            * ''HATİCEYE DEĞİL ,NETİCEYE BAK''........

            Yorum

            • firenze
              Duble Mühendis
              • 02 Haziran 2012
              • 348

              #261
              Sn mançurya ben burdayım sen güzel kafanı yorma.
              Konuşmak bir mana ise susmak binbir mana. Herkes konusmasına konuşur lakin sükût yürekli olana.

              Yorum

              • aydos
                Edebiyatçı
                • 02 Haziran 2012
                • 115

                #262
                mancurya Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                O zaman başlık niye attın derler...
                Söz gümüşse sükut altındır diyen kişi de konuşmuş olmuyor mu?
                Felsefe bunlar dostum,
                Biz anlamayız...
                Başlığı attık, istedik siz de bilesiniz
                Az iyi laf, çok boş laftan iyidir diye
                hayvan yularından, insan sözünden tutulur..

                Yorum

                • aydos
                  Edebiyatçı
                  • 02 Haziran 2012
                  • 115

                  #263
                  mancurya Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                  ''Sinek ?okunun denize faydası olmazmış''..derler atalarımız

                  Omisal sayfa ittirmenizle 25,5 olmuş.

                  Gerisi...??????????????????????
                  Atasözü yazmış olmanız güzel.
                  İttirmeye gelince,
                  25 olsun, 15 olsun ne olmuş?
                  Siz sayfaların doluşuna bakmışsınız...
                  Yazan yazıların içeriğine değil.
                  hayvan yularından, insan sözünden tutulur..

                  Yorum

                  • aydos
                    Edebiyatçı
                    • 02 Haziran 2012
                    • 115

                    #264
                    aydos Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                    mütevazı, amatör ama nitelikli 25 sayfa, geyikle doldurulmuş 825 sayfayla kıyaslanmaz
                    belki yine okursunuz, belki de sizi de memnun edecek şekilde 2 cm daha yer kaplar da 27 filan oluruz...
                    hayvan yularından, insan sözünden tutulur..

                    Yorum

                    • aydos
                      Edebiyatçı
                      • 02 Haziran 2012
                      • 115

                      #265
                      mancurya Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                      Açık açık söyle EL ATALIMMI..?

                      Biz küçükkem çok murat 124 ittirmiştik...sen ilk değilsin

                      Gerçi başkalarıda taksim hattında LEYLANDlarda bayağı ittirmişdi...

                      Sağolsun otobüsler yarı otomatikti olur olmaz her durumda vites değiştirirdi...

                      Her vites değiştirmede ; fordcu denilen arkadaşlar çıkarma harekatı yapardı..

                      Bizimki sadece rampa çıkamayıp ?öt savuran araçlara yardım mahiyetindeydi...


                      el atanı biz görürüz
                      laf atanı lafa bürürüz
                      hayvan yularından, insan sözünden tutulur..

                      Yorum

                      • firenze
                        Duble Mühendis
                        • 02 Haziran 2012
                        • 348

                        #266
                        kendi yağında kavrulmak...
                        Konuşmak bir mana ise susmak binbir mana. Herkes konusmasına konuşur lakin sükût yürekli olana.

                        Yorum

                        • firenze
                          Duble Mühendis
                          • 02 Haziran 2012
                          • 348

                          #267
                          'Bad news travels fast'
                          Kara haber tez duyulur.

                          'The way to a man's heart is through his stomach'
                          Erkeğin kalbine giden yol midesinden geçer.

                          'Soon learnt, soon forgotten'
                          Tez öğrenilen, tez unutulur.
                          Konuşmak bir mana ise susmak binbir mana. Herkes konusmasına konuşur lakin sükût yürekli olana.

                          Yorum

                          • firenze
                            Duble Mühendis
                            • 02 Haziran 2012
                            • 348

                            #268
                            Sn mançurya bu sana tanıdık gelir;

                            "Little drops make the mighty ocean." çeviremezsen yardımcı oluruz.
                            Konuşmak bir mana ise susmak binbir mana. Herkes konusmasına konuşur lakin sükût yürekli olana.

                            Yorum

                            • firenze
                              Duble Mühendis
                              • 02 Haziran 2012
                              • 348

                              #269
                              Çocuklarinizi bulundugunuz zamandan daha ilerisi için terbiye ediniz.
                              HZ. ALI (AS)
                              Konuşmak bir mana ise susmak binbir mana. Herkes konusmasına konuşur lakin sükût yürekli olana.

                              Yorum

                              • mancurya
                                Çalışkan
                                • 01 Haziran 2012
                                • 519

                                #270
                                firenze Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                                Sn mançurya bu sana tanıdık gelir;

                                "Little drops make the mighty ocean." çeviremezsen yardımcı oluruz.
                                o ne..??
                                * ''HATİCEYE DEĞİL ,NETİCEYE BAK''........

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information