yine de herkesin kapasitesi nispetindeki katkılarından memnunuz,
kimseyi yermeyiz.
devamını da bekleriz, biz adam yemeyiz
kendi yazdıklarımıza gelince;
kaliteden ödün vermeyiz...
kimseyi yermeyiz.
devamını da bekleriz, biz adam yemeyiz
kendi yazdıklarımıza gelince;
kaliteden ödün vermeyiz...





Yorum