Cafe Borsa & Muhabbet

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • süphan
    Aktif
    • 12 Temmuz 2011
    • 379

    #5446
    [QUOTE=tyanali;
    ...............

    Son olarak daha dün paralel yapının polis şefleriyle kanka olan ve onlarla işbirliği yapan ve Nazlı Ilıcak'ı bu ekiple tanıştıran şahıs 25 Aralık'ın demokrasi kahramanı Efkan Ala ile yakınlaşmak için bin dereden su götürüyor. Yahu İçişleri Bakanımız Efkan Ala bu numaraları yer mi? Paralel örgütün ciğerini bilen Efkan Ala'yı kandırmaya kalkanlar çok şaşırtıcı şeylerle karşılaşırlar.

    Twitter.com/cemkucuk55[/QUOTE]


    Demokrasi kahramanı(!)
    Külyutmaz(!)
    O yemez de sen ısıtıp ısıtıp önümüze koyuyorsun belki yeriz diye
    Sana afiyet olsun
    Bizim karnımız tok

    Sen her defasında aşağıdaki fıkra gibi bir öpücük sesi çıkarıp bir sille atmaya çalışıyorsun da ....
    Sonrası yok
    Cevabını almaya başladığın an topukluyorsun
    Madem uçmayı bilmiyorsun o zaman çeneni tut)))

    Yorum

    • süphan
      Aktif
      • 12 Temmuz 2011
      • 379

      #5447
      Bir Amerikalı bir rus bir trende yolculuk ediyorlar. Aynı kompartmanda çok alımlı bir kız ile annesi de var. Başka kimse yok. Bu iki grup birbirlerini tanımasa da yolculuk sırasında tanışırız diye çok yakın oturmuşlar. Derken tren bir tünele giriyor, ortalık kararıyor. Bir öpücük sesi ve ardından -şırraaak- çok şiddetli bir şamar sesi duyuluyor. Tren tünelden çıkıyor. Herkes şaşkın ne oldu diye birbirine bakıyor.
      Genç kız düşünüyor; (Benim yerime annemi öperlerse, işte böyle şamarı yerler..)
      Kızın annesi düşünüyor; (Helal benim kıza, öpüldü ama, hemen şamarı yapıştırdı..)
      Rus düşünüyor; (Ulan asker kızı öptü, şamarı ben yedim...)
      Amerikalı gülümsüyor; (Inşallah bir tünel daha gelir de bir öpücük sesi çıkarıp şu Rus'u bir daha tokatlarım!!)

      Not bu fıkra soğuk savaş döneminde nebioğlu yayınevi nin çıkardığı bütün dünya eserinde yazılıydı
      Görüyorum ki şimdi herşey yine aynı mağdur edebiyatı yalancılık dünya hiç değişmedi

      Yorum

      • tyanali
        Yasaklı
        • 09 Ekim 2009
        • 462

        #5448
        süphan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
        Demokrasi kahramanı(!)
        Külyutmaz(!)
        O yemez de sen ısıtıp ısıtıp önümüze koyuyorsun belki yeriz diye
        Sana afiyet olsun
        Bizim karnımız tok

        Sen her defasında aşağıdaki fıkra gibi bir öpücük sesi çıkarıp bir sille atmaya çalışıyorsun da ....
        Sonrası yok
        Cevabını almaya başladığın an topukluyorsun
        Madem uçmayı bilmiyorsun o zaman çeneni tut)))
        cevab yukarda körmüsün.... yalanıda yok... ben işkemdeden sallamam doğru neyse o, zoruna gidiyorsa sırf sen mutlu ol diye yalan yazamam..

        Yorum

        • süphan
          Aktif
          • 12 Temmuz 2011
          • 379

          #5449
          tyanali Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
          cevab yukarda körmüsün.... yalanıda yok... ben işkemdeden sallamam doğru neyse o, zoruna gidiyorsa sırf sen mutlu ol diye yalan yazamam..

          Terbiyesizlik etme
          Üslubunu koru adamın canını sıkma

          Yorum

          • süphan
            Aktif
            • 12 Temmuz 2011
            • 379

            #5450
            tyanali Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
            cevab yukarda körmüsün.... yalanıda yok... ben işkemdeden sallamam doğru neyse o, zoruna gidiyorsa sırf sen mutlu ol diye yalan yazamam..

            Kendi yazdığına bile sahip değilsin
            Demokrasi kahramanı diye Cem küçük denilen operasyon yazarı efkâr ala ya demiş ben de onunla alay ediyorum
            Ama sen kendi yazdığını bile okumamışsın
            Hiç bişe yine de anlamamışsın

            Yorum

            • tyanali
              Yasaklı
              • 09 Ekim 2009
              • 462

              #5451
              süphan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
              Terbiyesizlik etme
              Üslubunu koru adamın canını sıkma
              çenemi kapat derken sen terbiyelisin ben körmüsün diyince terbiye dersi... size yazanda suç... kendi kendinize takılın hadi eywallah...

              Yorum

              • tyanali
                Yasaklı
                • 09 Ekim 2009
                • 462

                #5452
                merak etmeyin garipler daha çok grafik atacam......... birilerinin canı sıkılsada ;) sadece laf dalaşı yok bundan sonra...

                Yorum

                • detan
                  Tecrübeli
                  • 31 Ekim 2013
                  • 676

                  #5453
                  AKSEN hareketlendi.
                  2.76 satış, 2.73 zincir alış yazdık, bakalım ekmek çıkacak mı?
                  Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

                  Yorum

                  • süphan
                    Aktif
                    • 12 Temmuz 2011
                    • 379

                    #5454
                    tyanali Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                    çenemi kapat derken sen terbiyelisin ben körmüsün diyince terbiye dersi... size yazanda suç... kendi kendinize takılın hadi eywallah...
                    Sende hakikaten ağır algı bozukluğu var
                    Çeneni kapat dememişim yazdıklarına cevap verildiğinde aynen böyle topukluyorsun
                    Böyle yapacaksan mağdur olma (!)çeneni tut demişim
                    Okuduğunu bir kerede anlamıyorsan iki kere oku
                    Cevabına tahammül edemeyeceğin paylaşımlarını da yarıya düşür

                    Yorum

                    • süphan
                      Aktif
                      • 12 Temmuz 2011
                      • 379

                      #5455
                      tyanali Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                      merak etmeyin garipler daha çok grafik atacam......... birilerinin canı sıkılsada ;) sadece laf dalaşı yok bundan sonra...
                      Allah aşkına paylaşım yap hatırım kalır
                      Bak demokrasi bu biz de sana öğreteceğiz Allah'ın izniyle

                      Demokrasi tahammüller rejimidir
                      Mağdur edebiyatı olmadan ergen gibi salya sümük ağlamadan ve buna ihtiyaç duymadan hakkını aratır hakkını korur hakkın konusunda endişelenmezsin demokrasilerde....

                      Ama biat kültüründe birilerinin elini eteğini öperek bir yerlere gelmişsen birilerinin dizinin dibinde oturmaya alışmışsan devamlı mağdur hissedersin kendini salya sümük ağlarsın padişah dahi olsan çünkü kendini en iyi sen bilirsin

                      Yorum

                      • detan
                        Tecrübeli
                        • 31 Ekim 2013
                        • 676

                        #5456
                        detan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                        AKSEN hareketlendi.
                        2.76 satış, 2.73 zincir alış yazdık, bakalım ekmek çıkacak mı?


                        Yine top direkten döndü
                        2.75 i temizlediler, 2.76 yı almadılar; 2.72 ye kadar indiler.
                        Öyleyse böyle deyip fiyat değiştiriyorum; yeni fiyat 2.78
                        Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

                        Yorum

                        • anti panik
                          Yasaklı
                          • 25 Mart 2014
                          • 293

                          #5457
                          tartışma stili

                          Değerli dostlar...

                          Tartışmayı kişiselleştirmeksizin (parmak gösterip, senli cümleler kurmadan) yapmak hepimiz için faydalı olacaktır.

                          Bu tartışmaların kişilerin siyasi görüşünü değiştirmeyeceğini hepimiz biliyoruz..

                          umarım mesajım anlaşılmıştır..


                          Yorum

                          • süphan
                            Aktif
                            • 12 Temmuz 2011
                            • 379

                            #5458
                            NIYE ATATÜRK BÜYÜK VE. DÜNYA LIDERI bakınız
                            Büyük olmak için hiç kimseye iltifat etmeyeceksin, hiç kimseyi aldatmayacaksın.
                            Sözleri
                            Büyük olmak için hiç kimseye iltifat etmeyeceksin, hiç kimseyi aldatmayacaksın. Memleket için gerçek ülkü ne ise onu görecek, o hedefe yürüyeceksin. Herkes sana karşı çıkacaktır, önüne sonsuz engeller yığacaklardır, fakat sen bunlara dayanıklı olacaksın. Kendini büyük değil, küçük, zayıf, kimsesiz ve araçsız kabul ederek, hiç kimseden yardım gelmeyeceğine inanarak, bu engelleri aşacaksın. Bundan sonra da sana “büyüksün” derlerse, bunu söyleyenlere gülüp geçeceksin.

                            Mağdur değil adam hiç bir zaman....
                            Saygılarımla.....

                            Yorum

                            • detan
                              Tecrübeli
                              • 31 Ekim 2013
                              • 676

                              #5459
                              anti panik Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                              Değerli dostlar...

                              Tartışmayı kişiselleştirmeksizin (parmak gösterip, senli cümleler kurmadan) yapmak hepimiz için faydalı olacaktır.

                              Bu tartışmaların kişilerin siyasi görüşünü değiştirmeyeceğini hepimiz biliyoruz..

                              umarım mesajım anlaşılmıştır..



                              Mesaja katılıyorum ama buna ilave edilmesi gereken bir cümle daha var: Bir konuyu açarken karşı tarafı tahrik edecek kelime veya ifadelerden kaçınmak lazım. Bu yapıldığında söz hakkı doğar ve tartışma polemiğe dönüşür.
                              Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

                              Yorum

                              • aok75
                                Yasaklı
                                • 12 Temmuz 2013
                                • 602

                                #5460
                                anti panik Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                                Değerli dostlar...

                                Tartışmayı kişiselleştirmeksizin (parmak gösterip, senli cümleler kurmadan) yapmak hepimiz için faydalı olacaktır.

                                Bu tartışmaların kişilerin siyasi görüşünü değiştirmeyeceğini hepimiz biliyoruz..

                                umarım mesajım anlaşılmıştır..


                                Ben ne yapılması gerektiğini Detan abi ile paylaştım. Kendisi de bana cevabı verdi.

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information