ve 5 vakit namaz !...
Cafe Borsa & Muhabbet
Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
-
Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!
Yorum
-
Dediğim gibi hayırlısı ise olsun abim. Cumartesi YAZIC şerefine bir fondip yaparız.detan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterBugün ben de 19.20 den biraz daha aldım.
Dipte güzel bir çanak (fincan - kulp) oluştu. Formasyon hedefi 21 lira gibi görünüyor. Piyasa şartları izin verirse önümüzdeki hafta bu seviyeler görülebilir.
Yorum
-
Kaptan çok iyi anlatmışsın....eline sağlık.detan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
SHP döneminde tepki diye sol oylar Refah partisine verilmişti...bugün sonuçlarını görüyoruz
Yorum
-
Diğer köyde ben yazmıştım yazıyı.yetkisiz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göstersiyasi ahlak ve ahlaksızlık !
Adamlara bir de dinsiz deriz. Aslı yok adamlar dindar. Çoğunlukla hristiyanlar.
Bütün büyük dinlerde, adam öldürmek, hırsızlık büyük günahlardandır. Tüm dinler temelinde insanların birbirlerine dürüst davranması gerektiğini öğütler.
Din sadece ibadetten oluşmaz. İbadet önemlidir ama tek başına sizi dindar yapmaz. Bunun farkına varsak millet olarak her şey çok daha güzel olacak.
Yorum
-
anti panik Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterGaran kademelerinde pala resmen milletle maytap geçiyor.
satılan adetler;
1
1
11
11
31
31
Rakamları görünce birden Başgan aklıma geldi... Şu 31.... küsurlu rakamlar....

birilerine mesaj verio olmasın
DÖVÜNMEYİN. NEYE LAYIKSANIZ O ŞEKİLDE YÖNETİLİRSİNİZ
Yorum
-
Kaplumbağalarla oynaşırken yanlışlıkla yasaklılar listesine almışsındır başkan.ayhan53 Nickli Üyeden Alıntıbu arada gazmanbabanın profiline baktım evet yasaklı gözüküyor
konuya ilişkin herhangi bir şey bulamadım simurga faceden yazdım
gelen açıklamaya göre değerlendirme yaparım.

Yorum
-
-
aok75 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterDiğer köyde ben yazmıştım yazıyı.
Adamlara bir de dinsiz deriz. Aslı yok adamlar dindar. Çoğunlukla hristiyanlar.
Bütün büyük dinlerde, adam öldürmek, hırsızlık büyük günahlardandır. Tüm dinler temelinde insanların birbirlerine dürüst davranması gerektiğini öğütler.
Din sadece ibadetten oluşmaz. İbadet önemlidir ama tek başına sizi dindar yapmaz. Bunun farkına varsak millet olarak her şey çok daha güzel olacak.

DÖVÜNMEYİN. NEYE LAYIKSANIZ O ŞEKİLDE YÖNETİLİRSİNİZ
Yorum
-
cemil59 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterKaptan çok iyi anlatmışsın....eline sağlık.
SHP döneminde tepki diye sol oylar Refah partisine verilmişti...bugün sonuçlarını görüyoruz
Sola en büyük kötülük yine soldan gelmiştir ve gelmeye devam ediyor. Hani 'hem severim hem döverim' misali, bu nasıl bir iştir anlamak mümkün değil.Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!
Yorum




Yorum