Cafe Borsa & Muhabbet

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • krizgralli
    Yasaklı
    • 18 Mayıs 2012
    • 231

    #3151
    Mis ikin endeksi ne ise yarar...bu gece bi % 2 daha gomerler...

    Yorum

    • alpbike
      Kumarbaz
      • 02 Kasım 2011
      • 402

      #3152
      Oda fosss çıktı....

      krizgralli Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
      Mis ikin endeksi ne ise yarar...bu gece bi % 2 daha gomerler...
      SEN SEN OL '' MUTLU İKEN SÖZ... ÜZGÜN İKEN CEVAP... ÖFKELİ İKEN DE KARAR VERME..!!

      Yorum

      • tarık37
        Yasaklı
        • 07 Mayıs 2009
        • 9126

        #3153


        http://www.borsagundem.com/haber/yat...rnamesi/585487

        Yorum

        • che big
          Katılımcı
          • 09 Ekim 2012
          • 142

          #3154
          ben kacar endexe tikkat..72.500 de tutmaya calisin...
          bugün tahmin yarismasini ben kazanacagim
          İnsanı yaratmak mı tanrının büyük hatasıydı;
          tanrıyı yaratmak mı insanın büyük hatasıydı ?

          Yorum

          • anti panik
            Yasaklı
            • 25 Mart 2014
            • 293

            #3155
            Tam da gunluk gazete satin almayi birakacaktim ki..
            Ki bu benim dogal hakkim...
            Bilgiye ulasma hakkimi sansurleyen gazeteye niye para vereyim??..
            Dedigim gibi olmadi ve Y.Ozdil bugun
            Yazmaya basladi...
            ............

            Haram yeme.

            Yumruk ye.
            Canın sağ olsun...
            Üzülme.
            *
            Rüşvet yemedin.
            Yumruk yedin.
            Varsın vursunlar...
            Dert etme.
            *
            Şişi insin diye metal bir lirayla bastırdılar, tura tarafı denk geldi, Atatürk’ün izi çıktı yüzünde... Alnında Euro izi olsaydı, o fenaydı, o zaman çıkamazdık insan içine.
            *
            Ceketinin omzu yırtıldı, müftü milletvekili İhsan Özkes’in ceketiyle çıktın, Meclis kürsüsüne, ne mutlu sana... Cebine dolar sıkıştırılmış takım elbiseyle çıksaydın, koluna takılmış 700 bin liralık avanta saatle çıksaydın, asıl o zaman utanırdık; biz ne insanlar gördük, sırtında elbise yok, ne elbiseler gördük, içinde insan yok, aldırma.
            *
            Oğlun çala çala bateri çalıyor, emekli kardeşin geçinebilmek için namusuyla gece bekçiliği yapıyor, damadın milleti soymuyor, bacanağın çantacılığını yapmıyor... Yetim hakkı yememişsin, yumruk yemişsin, yediğin yumruk olsun, yanak acıtmaz bizi, vicdan yarası acıtır, canını sıkma.
            *
            Ve, her şerde bi hayır vardır.
            Bakarsın, bu yumruk sarsıp, kendine getirir seni... Çok yedim bilirim, bazen işe yarar.
            *
            Kalkarsın şöyle sersemlemiş halde yerden, yahu nasıl oldu da etrafıma bu kadar liboş toplandı diye, kendine sorabilirsin mesela... Şu anap’tan atılmamış mıydı, şu dyp’den kovalanmamış mıydı, ne arıyor kardeşim bunlar benim yanımda, herkesi kucaklayacağız derken, acaba kucağa mı oturtulduk diye, sorabilirsin. Hangi akıl hocaları, hangi çıkar hesaplarıyla, beni fetocularla cankuş yaptı diye, merak edebilirsin. Akp’nin kullanılmış kâğıt mendil gibi fırlatıp attığı dönek, fırıldak, ikinci cumhuriyetçi gazteciler, şimdi niye beni alkışlıyor, benim bu utanmaz heriflere itibar etmem Mustafa Kemal’in partisine yakışıyor mu diye, sorabilirsin. Ulusalcıları tasfiye ettim, özerk’çileri baştacı ettim, peki niye doğu’da güneydoğu’da yüzde bir bile alamadım, yoksa partiye sızmak için beni tufaya mı getirdiler diye, merak edebilirsin.
            *
            Her şerde bi hayır vardır... Umarım, o yumruğu boşuna yememiş olursun.

            Yorum

            • detan
              Tecrübeli
              • 31 Ekim 2013
              • 676

              #3156
              Gaddar demin buralardaydı, nereye gitti?
              Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

              Yorum

              • detan
                Tecrübeli
                • 31 Ekim 2013
                • 676

                #3157
                ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
                ben bişey yapmadım


                Kelepçe takmış olmayasın?
                Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

                Yorum

                • radyolog
                  OKURYAZAR
                  • 03 Ağustos 2008
                  • 23119

                  #3158
                  her taraf domates olmuş
                  USD artıyor

                  fazla bi şey beklemeyelim borsadan
                  DÖVÜNMEYİN. NEYE LAYIKSANIZ O ŞEKİLDE YÖNETİLİRSİNİZ

                  Yorum

                  • detan
                    Tecrübeli
                    • 31 Ekim 2013
                    • 676

                    #3159
                    KAPANIŞ TAHMİNLERİ (İlk 5 potada gibi, sonucu karanlık oda belirler...)
                    cemil59 : 73.000
                    detox : 72.865
                    makinist: 72.772
                    detan : 72.731
                    chebig:72.555
                    anti panik : 72 300
                    gücsüzkarınca:72.150
                    yetkisiz :72.072
                    REİS : 71.888
                    radyolog 71789
                    alpbike: 71.680
                    aok75: 71.540
                    ayhan53 : 71.369,31
                    realist34 : 71.312
                    Artı :70.931
                    gazmanbaba : 70 877
                    pool : 69.969.69
                    sinterklass 69.687.31
                    Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

                    Yorum

                    • radyolog
                      OKURYAZAR
                      • 03 Ağustos 2008
                      • 23119

                      #3160
                      Karınca ile Aslan ....
                      Küçük bir Karınca her sabah erkenden işine gelir ve neşe içinde çalışmaya başlardı…..
                      Çok çalışır… Çok üretir... Ve bunları keyif içinde yapardı.
                      Patronu Aslan, Karınca’nın başında yöneticisi olmadan kendiliğinden bu kadar hevesle çalışmasına çok şaşırırdı. Bir gün karı ve verimliliği arttırmak için aklına parlak bir fikir geldi. Eğer Karınca, başında bir yönetici bile olmadan bu kadar üretken olabiliyorsa, bir de başarılı bir yöneticisi olsa neler yapardı.
                      Bunun üzerine, müthiş bir yöneticilik kariyeri olan ve yazdığı raporlarla ünlü Hamamböceği’ni işe aldı. Hamamböceği işe öncelikle bir saat alarak başladı. Böylece Karınca’nın çalıştığı saatleri tam olarak ölçebilecekti. İş saatlerinde gevşekliğe müsaade etmeyecekti. Elbette raporlarını düzenleyecek bir sekretere de ihtiyacı olacaktı. Bu nedenle hem telefon trafiğini yönetmek ve hem de arşiv işleri için Örümcek’i işe aldı.
                      Aslan, gelişmelerden çok memnundu. Hamamböceği’nin hazırladığı raporlar gerçekten harikaydı. Hatta ondan üretim hızını ölçen ve karlılığı analiz eden renkli grafikler de hazırlamasını istedi. Böylece bu raporları ortaklarına sunum yaparken kullanabilecekti.
                      Hamamböceği, bu raporları üretebilmek için yeni bir bilgisayara ve donanıma ihtiyaç duydu. Artık artan ekipmanlar için de artık bir bilgi işlem departmanı oluşturmanın zamanı gelmişti. Bu işleri idare etmek için Sinek’i işe aldı.
                      Bir zamanlar mutlu, üretken ve rahat olan Karınca bu yeni toplantı düzeninden ve evrak işlerinden yılmıştı. Zamanın büyük bir kısmını sorulan soruları cevaplamak ve evrak işleri yapmakla geçiyordu.
                      Aslan, Karınca’nın bölümünün giderek büyümesinden memnundu. Bölümü daha da büyütmek üzere bir üstyöneticiye ihtiyaç olduğunu düşündü. Ve bölüm başkanı olarak başarıları ile ünlü Ağustosböceği’ni işe aldı.
                      Kendi rahatına ve keyfine düşkün Ağustosböceği’nin ilk icraatı ofisi rahat edebileceği yeni mobilyalarla döşemek oldu. Tabi ki kendisinin yeni bir bilgisayara, bütçe kontrol ve stratejik verimlilik planı hazırlanması için kişisel bir yardımcıya ihtiyacı vardı. Bunun üzerine eski işyerindeki yardımcısını işe aldı.
                      Karınca’nın çalıştığı yer giderek kimsenin gülmediği, neşesiz ve mutsuz bir mekana dönüşmüştü. Ağustosböceği, patronu Aslan’ı ortamın ruh halini değiştirecek bir çalışma yapılması gerektiğine ikna etti.
                      Bunu üzerine, Karınca’nın bölümünde olup bitenleri gözden geçiren Aslan, üretimin ve karlılığın dramatik bir şekilde düştüğünü farketti. Hemen, son derece itibarlı ve iyi tanınmış bir Danışman olan Baykuş’u sorunu çözmesi için işe aldı.
                      Baykuş, Karınca’nın departmanında 3 ay geçirdi. Bu hummalı çalışmanın ardından ciltlerce süren muhteşem bir rapor yazdı.
                      Raporun sonucu şuydu: “Departmanda aşırı istihdam vardı”.
                      Aslan, raporu inceledikten sonra dramatik bir karar verdi. Ve, elbette, ilk olarak negatif tavırlarıyla dikkat çeken, mutsuz ve çalışma isteğini kaybetmiş olan Karınca’yı işten çıkardı..
                      DÖVÜNMEYİN. NEYE LAYIKSANIZ O ŞEKİLDE YÖNETİLİRSİNİZ

                      Yorum

                      • REİS
                        Tecrübeli
                        • 24 Aralık 2012
                        • 542

                        #3161
                        güsel bi gündü...: emeği gecenlere teşekkürler...iyi akşamlar...
                        BaLtaCı

                        kârda otur,zarardan cabuk cık...

                        Yorum

                        • MAKİNİST
                          Katılımcı
                          • 15 Ağustos 2007
                          • 145

                          #3162
                          İyi akşamlar ve iyi tatiller arkadaşlar....

                          Yorum

                          • Artı
                            Aktif
                            • 06 Temmuz 2009
                            • 237

                            #3163
                            17:38-40 arası neden işlem yapılamadı, arıza mı var yoksa, Pzts. teknik arızaya bağlamasın bi de...

                            İyi tatiller cümleten...
                            Burada yer alan görüşlerim yatırım danışmanlığı kapsamında değildir...

                            Yorum

                            • alpbike
                              Kumarbaz
                              • 02 Kasım 2011
                              • 402

                              #3164
                              oldu işlem, arıza yok..

                              Artı Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                              17:38-40 arası neden işlem yapılamadı, arıza mı var yoksa, Pzts. teknik arızaya bağlamasın bi de...

                              İyi tatiller cümleten...
                              SEN SEN OL '' MUTLU İKEN SÖZ... ÜZGÜN İKEN CEVAP... ÖFKELİ İKEN DE KARAR VERME..!!

                              Yorum

                              • alpbike
                                Kumarbaz
                                • 02 Kasım 2011
                                • 402

                                #3165
                                tebrikler, sen bunu hep yapıyon

                                detan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                                KAPANIŞ TAHMİNLERİ (İlk 5 potada gibi, sonucu karanlık oda belirler...)
                                cemil59 : 73.000
                                detox : 72.865
                                makinist: 72.772
                                detan : 72.731
                                chebig:72.555
                                anti panik : 72 300
                                gücsüzkarınca:72.150
                                yetkisiz :72.072
                                REİS : 71.888
                                radyolog 71789
                                alpbike: 71.680
                                aok75: 71.540
                                ayhan53 : 71.369,31
                                realist34 : 71.312
                                Artı :70.931
                                gazmanbaba : 70 877
                                pool : 69.969.69
                                sinterklass 69.687.31
                                SEN SEN OL '' MUTLU İKEN SÖZ... ÜZGÜN İKEN CEVAP... ÖFKELİ İKEN DE KARAR VERME..!!

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information