Eger sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, Lütfen öncelikle Yardım kriterlerini okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için öncelikle Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzda hiçbir şekilde aktivite uygulayamaz; Konu açamaz, Mesaj yazamaz, Eklenti indiremez, Özel mesajlasamaz. Forumumuzu tam anlamıyla kullanmak için üye olabilirsiniz...
bİr soru: Neye gÖre tahmİn yapiyorsunuz bİr krİterİnİz varmi
Ana trend, günlük beklentiler, gün içindeki hareketlerden çıkarımlar ve grafik okumanın bir bileşkesi olarak bir tahminde bulunuyorum. Öyle belli bir kriter yok, belki bir birikim var.
Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!
eur/usd'de büyükler arasında çok ciddi savaş var. Terste kalan fon/banka/firma pozisyonunu kapama fırsatı bulamadan batacak.
Dolayısıyla, önümüzdeki haftalarda dünyadan batık haberleri duyacağız. six sigma event diyecekler. 1000 yılda olmayacak olaylar bu yıl oldu diyecekler.
Bizim borsadaki bankalarda kur riski bildiğim kadarıyla yok fakat diğer şirketlerden yamulanlar olabilir. Ayrıca Türk halkından da servet kaybedecek çok kişi olacağından bankaların pazarı ve müşteri porftföyleri daralmış olur.
Bu büyük cismi hisseden veya haber alan büyük abiler dow/dax sat, emerging market al stratejisi uyguluyorlar. Dolayısıyla, bizim borsa %40 düşse dow %60 düşse bu abiler acayip kar etmiş olacaklar. Ama %40 düşüşte biz küçüklerin vobdaki portföyleri tamamen erir.
2014 yılı kaotik bir yıldır. Çok büyük hayaller kurmayın. Elinizdekini korumaya bakın.
Yorum