Cafe Borsa & Muhabbet

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • aok75
    Yasaklı
    • 12 Temmuz 2013
    • 602

    #3211
    Artı Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Zar zor bir resim uydurabildik, 120*120 pixel resimmi olurmuş yav... Noolmuş bir cisim mi yaklaşıyormuş...
    Güzel olmuş. Cisim değil kedidir kedi.

    Yorum

    • Artı
      Aktif
      • 06 Temmuz 2009
      • 237

      #3212


      Ahanda son vaziyet...
      Burada yer alan görüşlerim yatırım danışmanlığı kapsamında değildir...

      Yorum

      • detan
        Tecrübeli
        • 31 Ekim 2013
        • 676

        #3213
        radyolog Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
        tebrİkler detan

        bİr soru: Neye gÖre tahmİn yapiyorsunuz bİr krİterİnİz varmi


        Ana trend, günlük beklentiler, gün içindeki hareketlerden çıkarımlar ve grafik okumanın bir bileşkesi olarak bir tahminde bulunuyorum. Öyle belli bir kriter yok, belki bir birikim var.
        Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

        Yorum

        • detan
          Tecrübeli
          • 31 Ekim 2013
          • 676

          #3214
          krizgralli Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
          baba kahvehane'de beni sormusun,hayirdir...buyur...


          Bir konuda akıl alacaktım senden. Gelirsen kapımı tıkla
          Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

          Yorum

          • tyanali
            Yasaklı
            • 09 Ekim 2009
            • 462

            #3215
            boğa drifti ...başlayah mı

            Yorum

            • aok75
              Yasaklı
              • 12 Temmuz 2013
              • 602

              #3216
              ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
              ben sıkıyorum
              Tekniğine hayran kaldım başkan.

              Yorum

              • aok75
                Yasaklı
                • 12 Temmuz 2013
                • 602

                #3217
                ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
                iyi geceler
                Daha karpuz kesecektik.

                Yorum

                • realist34
                  Yasaklı
                  • 04 Haziran 2013
                  • 1354

                  #3218
                  ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
                  iyi geceler
                  Daha gece yeni başlıyor nereye gidiyon başkanım

                  Yorum

                  • realist34
                    Yasaklı
                    • 04 Haziran 2013
                    • 1354

                    #3219
                    Şu an lale devri çocuklarıyız biz şarkısını seslendiriyor güzel bir hatun

                    Yorum

                    • aok75
                      Yasaklı
                      • 12 Temmuz 2013
                      • 602

                      #3220
                      realist34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                      Daha gece yeni başlıyor nereye gidiyon başkanım
                      Ayrıca 1 den 12 ye seçim yapmadı.

                      Yorum

                      • chaotic
                        Yasaklı
                        • 26 Mayıs 2009
                        • 713

                        #3221
                        radyolog Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                        valla tam nikinize uyan bir yorum olmuş
                        eur/usd'de büyükler arasında çok ciddi savaş var. Terste kalan fon/banka/firma pozisyonunu kapama fırsatı bulamadan batacak.

                        Dolayısıyla, önümüzdeki haftalarda dünyadan batık haberleri duyacağız. six sigma event diyecekler. 1000 yılda olmayacak olaylar bu yıl oldu diyecekler.

                        Bizim borsadaki bankalarda kur riski bildiğim kadarıyla yok fakat diğer şirketlerden yamulanlar olabilir. Ayrıca Türk halkından da servet kaybedecek çok kişi olacağından bankaların pazarı ve müşteri porftföyleri daralmış olur.

                        Bu büyük cismi hisseden veya haber alan büyük abiler dow/dax sat, emerging market al stratejisi uyguluyorlar. Dolayısıyla, bizim borsa %40 düşse dow %60 düşse bu abiler acayip kar etmiş olacaklar. Ama %40 düşüşte biz küçüklerin vobdaki portföyleri tamamen erir.

                        2014 yılı kaotik bir yıldır. Çok büyük hayaller kurmayın. Elinizdekini korumaya bakın.

                        Yorum

                        • realist34
                          Yasaklı
                          • 04 Haziran 2013
                          • 1354

                          #3222
                          aok75 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                          Ayrıca 1 den 12 ye seçim yapmadı.
                          Başkan çok Sadık ve duygusal bir eş .. O seçim yapamaz kuzen

                          Yorum

                          • pool
                            Yasaklı
                            • 30 Eylül 2013
                            • 298

                            #3223
                            İyi akşamlar millet.

                            Yorum

                            • pool
                              Yasaklı
                              • 30 Eylül 2013
                              • 298

                              #3224
                              realist34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                              Şu an lale devri çocuklarıyız biz şarkısını seslendiriyor güzel bir hatun
                              Bende açtım kuzen seni mi kırıcam

                              Yorum

                              • pool
                                Yasaklı
                                • 30 Eylül 2013
                                • 298

                                #3225
                                aq son dakikida bir gol yedik yawşahk bi hakem yüzünden.

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information