Cafe Borsa & Muhabbet

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • pool
    Yasaklı
    • 30 Eylül 2013
    • 298

    #3271
    aok75 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Pool kuzene değil mi başkanım, çok ayıp gerçekten.


    Kuzen bi iki dakka ayrildim sen ve baskan kacmissiniz o degil baskan Allahtan tersinden kalkmamis yoksa akilli banlamanin nasil yapildigini gosterirdi

    Yorum

    • REİS
      Tecrübeli
      • 24 Aralık 2012
      • 542

      #3272
      anti panik Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
      Ben nacizane konser sonrası "fıçı efes" takılıyorum...

      Fena gevşetiyor..

      Tatile gitmiş gibi oluyorum...
      uyku tutmadığı zaman genelde ayran iciyorum.o bicim mayiştiriyo )
      BaLtaCı

      kârda otur,zarardan cabuk cık...

      Yorum

      • detox
        Çalışkan
        • 26 Ocak 2013
        • 357

        #3273
        anti panik Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
        Ben nacizane konser sonrası "fıçı efes" takılıyorum...

        Fena gevşetiyor..

        Tatile gitmiş gibi oluyorum...
        valla ben hep tatildey miş gibiyim her akşam 3-4 tane yuvarlıyorum onlardan..sonrada benim özel sellection
        if anything can't be fixed, it won't

        Yorum

        • hpsmj
          Aktif
          • 25 Mart 2012
          • 160

          #3274
          detox Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
          tekila şişeden içilmeli afiyet olsun..

          ben 7-8 shot yapsam yeter, öle fondip bünyesi cok fazla değil

          Yorum

          • pool
            Yasaklı
            • 30 Eylül 2013
            • 298

            #3275
            hpsmj Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
            O kadar cok içki muhabbeti yaptınız ki bir haftadır, ben artık bugun dayanamadım, halısaha macı üzerine, bir yıldır sakladıgım Olmeca Anejo extra aged tekila mı açtım niye tekila derseniz, fondip yapabildigim tek icki


            Seni kacakci seniiiiiiiiii tayib yakalamasin seni

            Yorum

            • detox
              Çalışkan
              • 26 Ocak 2013
              • 357

              #3276
              REİS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
              uyku tutmadığı zaman genelde ayran iciyorum.o bicim mayiştiriyo )
              Reis ayran mezesiz gitmiyor...yanına acılı şalgam..valla canım çekti
              if anything can't be fixed, it won't

              Yorum

              • pool
                Yasaklı
                • 30 Eylül 2013
                • 298

                #3277
                detox Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                akrepli tekiladan içmek lazım..içinde sarı ufak bir akrep var...ak-rep'i ısırıyorsun...resmini gönderirim bir ara
                Kurtlusu daha iyi ama..

                Yorum

                • hpsmj
                  Aktif
                  • 25 Mart 2012
                  • 160

                  #3278
                  detox Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                  akrepli tekiladan içmek lazım..içinde sarı ufak bir akrep var...ak-rep'i ısırıyorsun...resmini gönderirim bir ara
                  duydum bu tekilayı ama hiç gormedim, olayı ne onu da aklım almıyor pek..

                  pool Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster


                  Seni kacakci seniiiiiiiiii tayib yakalamasin seni
                  bu da mı yassak ???

                  anti panik Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                  Ben nacizane konser sonrası "fıçı efes" takılıyorum...

                  Fena gevşetiyor..

                  Tatile gitmiş gibi oluyorum...
                  size de afiyet olsun

                  Yorum

                  • detox
                    Çalışkan
                    • 26 Ocak 2013
                    • 357

                    #3279
                    hpsmj Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster

                    ben 7-8 shot yapsam yeter, öle fondip bünyesi cok fazla değil
                    bir ara uyuma zorluğu çekiyordum ve akşamları 4 shot bardağına tekila koyuyordum..yanına lime ve tuzunu hazırlıyordum..arka arka içiyordum..güzel uyutuyordu.
                    if anything can't be fixed, it won't

                    Yorum

                    • pool
                      Yasaklı
                      • 30 Eylül 2013
                      • 298

                      #3280
                      anti panik Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                      Fotoğrafını çekip hazırlamam biraz zaman aldı..
                      Şöyle bir alet çalmaya çalışıyorum.. Tabi amatörce ve yapabildiğim kadar..

                      Ama alet profesyönel ve trt de kullanılmış "akredite" bir enstrüman..

                      Çok keyif verici olduğunu söyleyebilirim....



                      Alemsin panik hocam

                      Trtde buna ne diyolar merak ettim bizde saz derler.

                      Yorum

                      • anti panik
                        Yasaklı
                        • 25 Mart 2014
                        • 293

                        #3281
                        detox Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                        valla ben hep tatildey miş gibiyim her akşam 3-4 tane yuvarlıyorum onlardan..sonrada benim özel sellection
                        puh hah hah hah haaaah..

                        O kadarı fazla gevşetir.. amortisor mamörtisör.... direksiyon hakimiyeti.. yol tutuş mutuş haşaaaa..

                        Yorum

                        • pool
                          Yasaklı
                          • 30 Eylül 2013
                          • 298

                          #3282
                          hpsmj Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                          duydum bu tekilayı ama hiç gormedim, olayı ne onu da aklım almıyor pek..



                          bu da mı yassak ???



                          size de afiyet olsun
                          Yasak degil kacak o icki

                          Yorum

                          • detox
                            Çalışkan
                            • 26 Ocak 2013
                            • 357

                            #3283
                            pool Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                            Kurtlusu daha iyi ama..
                            akreplisi özeldir..eşim yıllarca Meksika da yaşamış..şişesini bile saklıyor benden..bulsam akrep makrep dinlemem valla..içinde fil bile olsa içerim
                            if anything can't be fixed, it won't

                            Yorum

                            • pool
                              Yasaklı
                              • 30 Eylül 2013
                              • 298

                              #3284
                              detox Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                              akreplisi özeldir..eşim yıllarca Meksika da yaşamış..şişesini bile saklıyor benden..bulsam akrep makrep dinlemem valla..içinde fil bile olsa içerim
                              Abi ozledim senle icmeyi

                              Anejo dan alim ben bi ara getiriyim icimi cok guzeldir yag gibi kayiyor valla

                              Yorum

                              • detox
                                Çalışkan
                                • 26 Ocak 2013
                                • 357

                                #3285
                                anti panik Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                                puh hah hah hah haaaah..

                                O kadarı fazla gevşetir.. amortisor mamörtisör.... direksiyon hakimiyeti.. yol tutuş mutuş haşaaaa..
                                eskiden arkadaşlarla Cuma günü akşamı dışarı çıkardık..genellikle 8-10 kişi..round denilen bir tabir var..herbirimiz herkese içki ısmarlardı..3-4 pub gezerdik..gece sonunda 10 pint içmek zorunda kalırdın..eskiden di ama antremanlıyımdır
                                if anything can't be fixed, it won't

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information