Cafe Borsa & Muhabbet

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • detan
    Tecrübeli
    • 31 Ekim 2013
    • 676

    #1261
    detox Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    doğrusunu siz daha iyi bilirsiniz..ama kaldıraçlı sistem birikimide yok eder..hani bir söz ardı ..vezirde eder rezilde..ben geçen hafta rezil oldum..forexte kendimi hedgelememe rağmen..hatırlarsanız bundan epey önce söylemiştiniz..bütün oyun kaldıraçlı sistemlerde diye..


    Evet oyunun büyüğü kaldıraçlı sistemde. Doğru okunursa vezir eder, yanlış okunursa rezil eder.
    Foreks ve VOB'da küçük riskler alarak yaşadığım deneyimler var ama hedefim büyük değildi. Risk edilen para küçük ve hedef de küçük olunca tabiri caizse çok asılmadım. Bu kez biraz daha büyük parayla, hedef büyüterek ve daha ciddiye alarak denemek istiyorum.
    Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

    Yorum

    • detox
      Çalışkan
      • 26 Ocak 2013
      • 357

      #1262
      yemin ederim 3-5-8 kontrat gittiğim zamanlar daha çok kazanıyordum..kazanınca oran artıyor..kaybedince daha çok...son poz dan dolayı kendimi cezalandırdım 1 hafta daha işlem yapmayacağım..sonrasına bakarız
      if anything can't be fixed, it won't

      Yorum

      • detox
        Çalışkan
        • 26 Ocak 2013
        • 357

        #1263
        detan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
        Evet oyunun büyüğü kaldıraçlı sistemde. Doğru okunursa vezir eder, yanlış okunursa rezil eder.
        Foreks ve VOB'da küçük riskler alarak yaşadığım deneyimler var ama hedefim büyük değildi. Risk edilen para küçük ve hedef de küçük olunca tabiri caizse çok asılmadım. Bu kez biraz daha büyük parayla, hedef büyüterek ve daha ciddiye alarak denemek istiyorum.
        yanımızda çalışan 21 yaşındaki üniversite öğrencisi 200 dolarla başlamak istediğine göre eski kurtlar için sofra hazırlanıyor diyorum.. bir zamanlar ev hanımlaına verilen sözleri hatırlıyorumda
        if anything can't be fixed, it won't

        Yorum

        • detan
          Tecrübeli
          • 31 Ekim 2013
          • 676

          #1264
          Size sanırım anlatmıştım, geçen sene FX hesabıma 5.400 TL karşılığında 3.000 dolar yatırdım, 20 gün içinde 2.600 -2700 dolar kadar kar yaptım. Koyduğum parayı tamamen geri çektim, kalan kar ile devam ettim. Petrolde çok volatilite oluyor. Ya hep ya hiç dedim, çok risk aldım ve yaptığım karı petrolde yedim. 100 dolar kadar bir para kaldı, hala hesapta duruyor.
          Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

          Yorum

          • detan
            Tecrübeli
            • 31 Ekim 2013
            • 676

            #1265
            Büyük Ortadoğu Projesi'nin sözde eş başkanı Recep Tayyip Erdoğan, yolsuzlukların üzerini kapatmak ve oy devşirmekle uğraşırken ABD ve dostları uyumuyor. Sınır komşumuz olan ve gelişmelerin bizi yakından ilgilendirdiği Suriye'nin şekillendirilmesi için uluslararası görüşmeler yapılıyor, bu görüşmelerde gıyabımızda kararlar alınıyor.

            Konuyla ilgili olarak basında yer alan haberlerden kısa bir özet:

            Geçen hafta Suudi Arabistan'a bir ziyaret yapan ve Kral Abdullah ile görüşen Obama, ülkesinin Suriye ve İran politikalarına Suudi Arabistan'dan gelen eleştirileri gidermeye çalıştı.

            Beyaz Saray'a yakın Washington Post gazetesinin başyazarı David Ignatius, Obama'nın Suriye muhalefetine örtülü yardımı genişletme eğiliminde olduğunu bildirdi. Suudi Arabistan ve Katar'ın büyük rol alacağı planda Türkiye'ye düşen pay tartışılıyor.

            Planın belli olan ana hatları uyarınca, CIA gözetiminde Ürdün, Suudi Arabistan'ın kuzeyi ve Katar'da her ay yaklaşık 600 Suriyeli isyancıya eğitim verilecek. Bu sayı önceden eğitilen isyancıların iki katına çıkması anlamına geliyor.

            Not: Alttaki karikatür ABD orijinli olup yazısı aslına sadık kalınarak Türkçeye çevrilmiştir.



            Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

            Yorum

            • detox
              Çalışkan
              • 26 Ocak 2013
              • 357

              #1266
              detan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
              Size sanırım anlatmıştım, geçen sene FX hesabıma 5.400 TL karşılığında 3.000 dolar yatırdım, 20 gün içinde 2.600 -2700 dolar kadar kar yaptım. Koyduğum parayı tamamen geri çektim, kalan kar ile devam ettim. Petrolde çok volatilite oluyor. Ya hep ya hiç dedim, çok risk aldım ve yaptığım karı petrolde yedim. 100 dolar kadar bir para kaldı, hala hesapta duruyor.
              farklı entrümanla için devamlı okumak lazım..libya olayı çıkıyor..iran yumuşaması çıkıyor..olaylara farklı bakmaya başlıyorsun petrolde...sonra Rusya olayı var...hangisi diye kafası kopmuş tavuk gibi sağa sola koşuşuşturuyorsun...doları soğutuyor kendine farklı bir oyuncak buluyor..sen petrole bakıyorsun öteki tarafta altında oynuyor..yumruğun nereden geleceğini tahmin etmek gerçekten zor...başarılar dilerim.
              if anything can't be fixed, it won't

              Yorum

              • tyanali
                Yasaklı
                • 09 Ekim 2009
                • 462

                #1267


                Yorum

                • detan
                  Tecrübeli
                  • 31 Ekim 2013
                  • 676

                  #1268
                  detox Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                  farklı entrümanla için devamlı okumak lazım..libya olayı çıkıyor..iran yumuşaması çıkıyor..olaylara farklı bakmaya başlıyorsun petrolde...sonra Rusya olayı var...hangisi diye kafası kopmuş tavuk gibi sağa sola koşuşuşturuyorsun...doları soğutuyor kendine farklı bir oyuncak buluyor..sen petrole bakıyorsun öteki tarafta altında oynuyor..yumruğun nereden geleceğini tahmin etmek gerçekten zor...başarılar dilerim.


                  Başlayınca haber veririm, paslaşırız.
                  Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

                  Yorum

                  • detox
                    Çalışkan
                    • 26 Ocak 2013
                    • 357

                    #1269
                    detan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                    Başlayınca haber veririm, paslaşırız.
                    heyecanlandım)) eskiden olduğu gibi
                    if anything can't be fixed, it won't

                    Yorum

                    • realist34
                      Yasaklı
                      • 04 Haziran 2013
                      • 1354

                      #1270
                      tyanali Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster


                      Senin ustan Youtube'u yasakladığı için eklediğin video açılmıyor

                      Yorum

                      • detox
                        Çalışkan
                        • 26 Ocak 2013
                        • 357

                        #1271
                        yüzümde güzel bir gülücükle yatmaya gideyim gariherkese iyi geceler..
                        if anything can't be fixed, it won't

                        Yorum

                        • tyanali
                          Yasaklı
                          • 09 Ekim 2009
                          • 462

                          #1272
                          realist34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                          Senin ustan Youtube'u yasakladığı için eklediğin video açılmıyor
                          156.154.70.1
                          156.154.71.1



                          usta yasaklamıyor usta kafasına göre video yükleyenlerin ip adreslerini vermedği için youtube ayar veriyor... ben cahilim

                          Yorum

                          • detox
                            Çalışkan
                            • 26 Ocak 2013
                            • 357

                            #1273
                            realist34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                            Senin ustan Youtube'u yasakladığı için eklediğin video açılmıyor
                            aynısını yazacaktım da..emin değildim eklenti var mı yok mu diye??? neyse haydi iyi geceler..
                            if anything can't be fixed, it won't

                            Yorum

                            • realist34
                              Yasaklı
                              • 04 Haziran 2013
                              • 1354

                              #1274
                              detox Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                              yüzümde güzel bir gülücükle yatmaya gideyim gariherkese iyi geceler..
                              Iyi geceler abi
                              Ben de yatarım çok geç kaldım herkese iyi geceler

                              Yorum

                              • detox
                                Çalışkan
                                • 26 Ocak 2013
                                • 357

                                #1275
                                tyanali Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                                156.154.70.1
                                156.154.71.1



                                usta yasaklamıyor usta kafasına göre video yükleyenlerin ip adreslerini vermedği için youtube ayar veriyor... ben cahilim
                                usta şimdi de bilgisyara yazılım mühendisimi oldu jinekologtan sonra hangisiydi hatırlıyamıyorum ama hakikaten büyük usta imiş..etrafında bu kadar koyun bulacak biri gerçekten zor bulunur bu devirde
                                if anything can't be fixed, it won't

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information