gücsüzkarınca Nickli Üyeden Alıntı
Mesajı göster
Isyerlerinin duzenledigi servis otobusleriyle cumaya gitmek isteyen herkes gidiyor..
Her hafta cuma saati "degistigi" icin servis kalkis saati ilan tahtasinda yaziyor....
Bahsettiginiz gibi bir formaliteye gerek yok. Cunku bu konuda sorun yok..













Yorum