Cafe Borsa & Muhabbet
Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
-
Yorum
-
tyanali Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster





















ya bi ahullu alun yawww dayu ittihliyin bi ahullu olun ......ne angarasu ne istanbulu adamlar çatur çatur oy alıyor hala aynı muhabbet











Bak seninle benim aramdaki fark ne biliyor musun ?
Ben bizim cenahda bir sorun olduğunda bunu bütün ciddiyetim dürüstlüğüm ve cesaretimde söyleyebiliyorum korkmadan...
Örneğin CHP nin elinde olmadığını düşündüğüm ıslak imzalı tutanakları buradan cesaretle yazabiliyorum.
Çünkü aklım var görüyorum ve isterse bin CHP'li üzerinde manipülasyon yapsın kanmıyorum
Çünkü sürü değilim
Mansur yavaşın kazanmasını herşeyden çok istediğim halde bir yalanın arkasına saklanmıyorum kendimi kandırmıyorum
Sana gelince buraya takıldığına göre. Bizim yazdıklarımızdan hoşlanıyorsun
Yazdıklarımızdan arkadaşların çatır çatır oy almadıklarını çatır çatır oy çaldıklarını düşündüğümüzühatta ispatladığımızı görüyorsun
Buna göre;
A şıkkı gıcık birisin aklınca bizi kızdırıyorsun ama muhatap olmuyoruz kardeş
Yazdıklarını beğenmiyor ve sana teşekkür etmiyoruz
B şıkkı gerçeklerle yüzleşemiyorsun sende biliyorsun hırsızlığı ama bunu bizler kadar açıkça ifade edemiyorsun
Bence sen B şıkkısın
Sana tavsiyem burayı okumaya devam et.sonunda aklın ve vicdanın muhakkak sana doğruyu bulduracak
Iyi akşamlar olsun
Yorum
-
Bugun Ugur Dundar iyi noktaya parmak basmis..
CHP nin ust kadrosu genc caliskan vatanseverlerle yedeklenmeli..
Eskiler destek konumunda kalmali ve operasyonel pozisyonlardan
Cekilmeli..
Tabi bu ulkeyi seviyorlarsa.....

Yorum
-
tyanali Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göstertezgaha bahale ... algı .... siz gidiyorken biz geliyorduh




o değilde ingilizlerin 30 yıldır uğraştığı ikinci lawrence leri deşifre oldu çoh pis madara oldular...
devletin işi bittiğinde ne halt olduğunu yüzüne çarpıverir






Bak bu resmi paylaştığın için teşekkür ederim
Kesinlikle doğru söylüyorsun ALGI ne kadar önemli
Ben bu resme bakınca son derecede gerçek bir sevinç yalansız riyasız yüz ifadeleri görüyorum
Tam da bunu söylüyorum
Bu adamlar o akşam kazandı ispatı senin bu resmindir sağolasın
Ama Melih bu adamın hakkını elinden almaya çalışıyor
Hadi az gayret et algını kimsenin yönetmesine izin verme
Bu resme tekrar bak
Yorum
-
Yalniz burada sunu farkettim..
Insanlar burda "oteki koyden" daha rahat yaziyorlar..
Ayrica yazanlar "caliskan" ...
Bu da insani daha cok arastirmaya ve yazmaya sevkediyor...
Benim oteki koyde gunluk mesaj ortalamam 3-4 ken..
Burda 6-7 olmus.. bu sadece benden degil
.. burdaki insanlarin enerjisinden kaynaklaniyor bence..
Tum dostlarin yuregine saglik...

Yorum








Yorum