Cafe Borsa & Muhabbet

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • MAKİNİST
    Katılımcı
    • 15 Ağustos 2007
    • 145

    #61
    ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
    adamda hızını alamıyo
    boşaldımı frenler uçuyo

    Şöyle düşün...Sen veya bizlerden biri onların forumunda olsaydı aynı şekilde...Onlar ne yapardı?

    Yorum

    • realist34
      Yasaklı
      • 04 Haziran 2013
      • 1354

      #62
      qatar İslamİc bank'a hİsse satiŞi bank asya'nin kredİ notu İÇİn pozİtİf olur- moody's

      Yorum

      • che big
        Katılımcı
        • 09 Ekim 2012
        • 142

        #63
        ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
        adamda hızını alamıyo
        boşaldımı frenler uçuyo
        basganim ceza cezadir...geri adim atmamalisin
        İnsanı yaratmak mı tanrının büyük hatasıydı;
        tanrıyı yaratmak mı insanın büyük hatasıydı ?

        Yorum

        • che big
          Katılımcı
          • 09 Ekim 2012
          • 142

          #64
          MAKİNİST Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
          Şöyle düşün...Sen veya bizlerden biri onların forumunda olsaydı aynı şekilde...Onlar ne yapardı?
          forumun kapisindan gecirmezlerdi sanirim
          İnsanı yaratmak mı tanrının büyük hatasıydı;
          tanrıyı yaratmak mı insanın büyük hatasıydı ?

          Yorum

          • realist34
            Yasaklı
            • 04 Haziran 2013
            • 1354

            #65
            Unutulmayan Fenerbahçe-Galatasaray derbileri



            NOT : Başkan ceza verirsen valla küserim bak baştan söyleyeyim..

            Yorum

            • realist34
              Yasaklı
              • 04 Haziran 2013
              • 1354

              #66

              Yorum

              • realist34
                Yasaklı
                • 04 Haziran 2013
                • 1354

                #67
                Mart ayında Tüfe aylık % 1.13 ile beklentilerin ustunde arttı

                Yorum

                • realist34
                  Yasaklı
                  • 04 Haziran 2013
                  • 1354

                  #68
                  borsagundem â€@borsagundem 2 sa.
                  SON DAKİKA: MART AYI ENFLASYONU AYLIK ÜFE YÜZDE 0.74 YILLIK ÜFE 5.52, AYLIK TÜFE YÜZDE 1.13 , YILLIK TÜFE YÜZDE 3.57 OLARAK GERÇEKLEŞTİ

                  Yorum

                  • MAKİNİST
                    Katılımcı
                    • 15 Ağustos 2007
                    • 145

                    #69
                    Ölüm iyiliği olmasın bu yaşanan....

                    Yorum

                    • realist34
                      Yasaklı
                      • 04 Haziran 2013
                      • 1354

                      #70
                      Benzine büyük indirim geliyor!

                      Libya'da petrol terminallerinin açılacağı beklentisiyle petrol fiyatlarında başlayan düşüş benzin fiyatlarına yansımaya devam edecek.

                      Seçimlerden sonra piyasalardaki olumlu havayla dolar ve petrol fiyatlarındaki düşüşün ardından akaryakıtta cuma günü indirim bekleniyor.
                      Libya'daki gelişmeyle arzın artacağı beklentileriyle petrol fiyatları 5 ayın en düşük seviyelerine kadar geriledi. Asya piyasalarında yüzde 2'ye yakın değer kaybeden Brent petrolü, 8 Kasım'dan bu yana en düşük seviye olan 104 dolara kadar indi.

                      Yorum

                      • realist34
                        Yasaklı
                        • 04 Haziran 2013
                        • 1354

                        #71
                        bloomberght â€@BloombergHT 2 dk.
                        Günün Grafiği: Piyasalar ne demeye bu kadar seviniyor ki? @cuneytbasaran yorumluyor http://gez.io/paypl0 pic.twitter.com/POls5e8X7e


                        Yorum

                        • winvob
                          Katılımcı
                          • 03 Mart 2009
                          • 109

                          #72
                          fincan kulp hedefine varılmış...buradan short.
                          stop bugünün zirvesi.

                          Yorum

                          • pool
                            Yasaklı
                            • 30 Eylül 2013
                            • 298

                            #73
                            MAKİNİST Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                            Şöyle düşün...Sen veya bizlerden biri onların forumunda olsaydı aynı şekilde...Onlar ne yapardı?
                            Ağzına geleni sayarlar ne ş.siz olman ne terrörist olman ne vatan hainliğin kalmazdı..

                            Silerlerdi arkandanda 2 ay konuşurlardı..

                            Yorum

                            • MAKİNİST
                              Katılımcı
                              • 15 Ağustos 2007
                              • 145

                              #74
                              realist34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                              Benzine büyük indirim geliyor!

                              Libya'da petrol terminallerinin açılacağı beklentisiyle petrol fiyatlarında başlayan düşüş benzin fiyatlarına yansımaya devam edecek.

                              Seçimlerden sonra piyasalardaki olumlu havayla dolar ve petrol fiyatlarındaki düşüşün ardından akaryakıtta cuma günü indirim bekleniyor.
                              Libya'daki gelişmeyle arzın artacağı beklentileriyle petrol fiyatları 5 ayın en düşük seviyelerine kadar geriledi. Asya piyasalarında yüzde 2'ye yakın değer kaybeden Brent petrolü, 8 Kasım'dan bu yana en düşük seviye olan 104 dolara kadar indi.



                              Hayatta inmez...Hatta varil fiyatı 10 dolara insin bizimkiler zam yaparlar benzine...
                              O kadar çok aç adam var ki iktidarın çevresinde...10 yıldır yiye yiye doymadılar...

                              Yorum

                              • anti panik
                                Yasaklı
                                • 25 Mart 2014
                                • 293

                                #75
                                MAKİNİST Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                                Şöyle düşün...Sen veya bizlerden biri onların forumunda olsaydı aynı şekilde...Onlar ne yapardı?
                                Makinist üstad..
                                Benim gerçek hayatta hergün görüştüğüm farklı siyasi görüşten birçok arkadaş var..

                                Birbirimizle bağırıp çağırmadan, küfretmeden güzel güzel tartışırız..

                                Bir grupta herkes aynı görüşteyse, zaten ordan "yaratıcı fikirler çıkmaz"

                                Önemli olan efendiliği bozmadan karşılıklı saygı içinde tartışmaktır..

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information