Cafe Borsa & Muhabbet

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • aok75
    Yasaklı
    • 12 Temmuz 2013
    • 602

    #811
    pool Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Valla siz bilirsiniz Detan abi, Detox abi birazdan gelir olmadı hafta içi netleştiririz haftaya kuzenlerde müsayitse olabilir benim için..
    Selam kuzen, bana uyar.

    Yorum

    • aok75
      Yasaklı
      • 12 Temmuz 2013
      • 602

      #812
      pool Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
      Kuzen hoş geldin baa niye selam vermiyon de bahem ?
      Bu gün hiç siteye girmedim, okumaya çalışıyordum.

      Yorum

      • chaotic
        Yasaklı
        • 26 Mayıs 2009
        • 713

        #813
        tyanali Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
        dolara buralar fazla be .... 2.11 dolar mı olur virim mi aşşşaaaa
        Dostum daha sık yazmalısın, biz hepimiz aynı yöne koşunca hep beraber para kaybedik. Keşke daha önce uyarsaydın. Ve bundan sonra takibimdesin...

        Yorum

        • anti panik
          Yasaklı
          • 25 Mart 2014
          • 293

          #814
          Ben bu arada isyerinin halk muzigi korosunda gonullu
          Takiliyorum..bizim orda herkese "solo turku" teklifi gotururulur..
          Ben de su an forumda olan arkadaslara...
          Keyfiniz nasil?? Iki kelam edin diye, buyur ediyorum...

          Yorum

          • pool
            Yasaklı
            • 30 Eylül 2013
            • 298

            #815
            aok75 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
            Selam kuzen, bana uyar.
            Hafta içi netleştirriz ozaman kuzen..

            aok75 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
            Bu gün hiç siteye girmedim, okumaya çalışıyordum.
            Yoh yawf az önce selam verdiğinde söylemiştim bugün ben hiç yoktum yeni geldim

            Yorum

            • pool
              Yasaklı
              • 30 Eylül 2013
              • 298

              #816
              anti panik Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
              Ben bu arada isyerinin halk muzigi korosunda gonullu
              Takiliyorum..bizim orda herkese "solo turku" teklifi gotururulur..
              Ben de su an forumda olan arkadaslara...
              Keyfiniz nasil?? Iki kelam edin diye, buyur ediyorum...
              Nası bi işyeri burası halk müziği korosu olan bi iş yeri

              Yorum

              • aok75
                Yasaklı
                • 12 Temmuz 2013
                • 602

                #817
                pool Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster


                Hoş geldin kuzen...

                Haftaya yine yapalım
                Haftaya kesin mi?

                Yorum

                • detan
                  Tecrübeli
                  • 31 Ekim 2013
                  • 676

                  #818
                  Arkadaşlar bir fikir jimnastiği yapalım mı?

                  Yerel seçimlerde son durum:
                  AKP %44,2
                  CHP %28.66
                  MHP %15.83 oy almış görünüyor.

                  CHP + MHP %44.49 ile AKP nin az üzerine çıkıyor.

                  Bu oranlarla milletvekili seçimi yapılsa AKP açık ara önde vekil çıkarırdı. Ancak cumhurbaşkanı partilerin belirlediği adaylar arasından halk oyuyla belirlenecek. CHP ve MHP ortak bir aday üzerinde anlaşabilirlerse AKP yi silebilirler.
                  Buraya kadar yazdıklarımı zaten herkes biliyor. Şimdi önerim geliyor...
                  Mansur Yavaş Ankara belediye başkanı olamazsa cumhurbaşkanlığına ortak aday olamaz mı? Bana olabilir gibi geliyor. Bu konuda ne dersiniz?
                  Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

                  Yorum

                  • pool
                    Yasaklı
                    • 30 Eylül 2013
                    • 298

                    #819
                    aok75 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                    Haftaya kesin mi?
                    Kuzen valla tam değil detox abi 19-20 si gibi olsun demiş sanırım hafta içi netleşir.

                    Yorum

                    • aok75
                      Yasaklı
                      • 12 Temmuz 2013
                      • 602

                      #820
                      Oku oku bitmiyor biraz az yazalım lütfen.

                      Yorum

                      • pool
                        Yasaklı
                        • 30 Eylül 2013
                        • 298

                        #821
                        detan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                        Arkadaşlar bir fikir jimnastiği yapalım mı?

                        Yerel seçimlerde son durum:
                        AKP %44,2
                        CHP %28.66
                        MHP %15.83 oy almış görünüyor.

                        CHP + MHP %44.49 ile AKP nin az üzerine çıkıyor.

                        Bu oranlarla milletvekili seçimi yapılsa AKP açık ara önde vekil çıkarırdı. Ancak cumhurbaşkanı partilerin belirlediği adaylar arasından halk oyuyla belirlenecek. CHP ve MHP ortak bir aday üzerinde anlaşabilirlerse AKP yi silebilirler.
                        Buraya kadar yazdıklarımı zaten herkes biliyor. Şimdi önerim geliyor...
                        Mansur Yavaş Ankara belediye başkanı olamazsa cumhurbaşkanlığına ortak aday olamaz mı? Bana olabilir gibi geliyor. Bu konuda ne dersiniz?
                        Her iki partininde ortak adayı olabilir ama cumhurbaşkanlığı için uygunmudur ? Tartışılır.

                        Bu arada bu iki partinin çıkardığı aday dışında birde ciddi anlamda oyu olan bdp gerçeği de var akape'ye cumhurbaşkanlığında tayip için destek vericektir kürt halkı bu da ciddi bir oy demek ve Chp ile Mhp nin oy oranının üstüne çıkıcaktır..!

                        Kürtlerdende oy alabilicek bir isim lazım..

                        Yorum

                        • ainos
                          Aktif
                          • 27 Temmuz 2011
                          • 323

                          #822
                          detan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                          Arkadaşlar bir fikir jimnastiği yapalım mı?

                          Yerel seçimlerde son durum:
                          AKP %44,2
                          CHP %28.66
                          MHP %15.83 oy almış görünüyor.

                          CHP + MHP %44.49 ile AKP nin az üzerine çıkıyor.

                          Bu oranlarla milletvekili seçimi yapılsa AKP açık ara önde vekil çıkarırdı. Ancak cumhurbaşkanı partilerin belirlediği adaylar arasından halk oyuyla belirlenecek. CHP ve MHP ortak bir aday üzerinde anlaşabilirlerse AKP yi silebilirler.
                          Buraya kadar yazdıklarımı zaten herkes biliyor. Şimdi önerim geliyor...
                          Mansur Yavaş Ankara belediye başkanı olamazsa cumhurbaşkanlığına ortak aday olamaz mı? Bana olabilir gibi geliyor. Bu konuda ne dersiniz?
                          Mansur Yavaş a belediye başkanlığı yakışırdı abi...

                          Yorum

                          • detan
                            Tecrübeli
                            • 31 Ekim 2013
                            • 676

                            #823
                            Mansur Yavaş aday olabilme şartlarını taşıyor, orada bir sıkıntı yok.
                            BDP AKP'ye destek verebilir; bu doğru ama karşılığında taviz isteyecektir. Erdoğan taviz verirse veya ilerde vereceğini halk anlarsa ters tepebilir. AKP seçmenlerinin bir kısmı Mansur'u destekler.
                            Siyaset çok bilinmeyenli bir denklemdir, her şey önceden kestirilemez ama bana bu denklemin çözümünde stratejik olarak iyi bir aday gibi geliyor.
                            Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

                            Yorum

                            • aok75
                              Yasaklı
                              • 12 Temmuz 2013
                              • 602

                              #824
                              Ben kedilere bakayım, sonra da yatarım. Herkese iyi geceler.

                              Yorum

                              • ainos
                                Aktif
                                • 27 Temmuz 2011
                                • 323

                                #825
                                herkeje eyi gejeler mutu rüyalar.. ....

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information