sahi benim adamim...adamin özü nerde yaw...Realist...sagligi sihhati yerindedir umarim...selam olsun kardesime...
Cafe Borsa & Muhabbet
Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
-
-
-
Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!
Yorum
-
Başkanım bende biraz asya kız var. SPK bultenine baktım ama orada yok siz nerede gördünüz bu haberi?ayhan53 Nickli Üyeden AlıntıGülen Örgütüne yakınlığı ile bilinen Bank Asya'nın 1 milyar 250 milyon liralık kira sertifikası ihracı durduruldu. Sermaye Piyasası Kurulu, karara "Bankanın finans yapısındaki bozukluğunu" gerekçe gösterdi. Bakanlıkların, örgüte yakın şirketlerle yaptığı yazılım anlaşmaları da iptal edilmeye başlandı.
Yorum
-
Muharrem ince twitt..

2 saat..
5- AKP ve CHP dışındaki partilere oy verilmiş 10 bin oy var, BDP ile Yalova kamuoyuna çaktırmadan görüşmeler yapılacak!
Yorum
-

Templeton Fonu Başkanı Mobius, Türkiye operasyonlarında vites büyüttü
Mark Mobius "Türkiye yatırım yapmak için harika bir yer" Templeton Fonu Başkanı Mark Mobius'un kalıcı olmak için yatırım bankası aradığı öğrenildi. Sabah'ın haberine göre, son olarak gelişmekte olan ülkelere yönelik kurduğu Templeton Strategic Emerging Marketing Fund IV (TSEMF IV) ile Türkiye'ye 33.4 milyon dolarlık yatırım yapan Mobius, Şok Marketler'in yüzde 10'unu almıştı. Bugüne kadar hisse alımlarıyla adından söz ettiren ünlü yatırımcı, bu kez finans sektöründen bir şirketin tamamını almak için kolları sıvadı.
UZUN SÜREDİR GÖRÜŞÜYOR
Mobius'un Türkiye'de 'kalıcı' yatırım için uzun süredir finans sektörünün önde gelen isimleriyle görüşmeler yaptığını ve yatırımı hangi alana kanalize edeceğine dair fikir alışverişinde bulunduğunu söyledi. Sektörden üst düzey bir yetkili "Mobius, bize hangi alanlarda yatırım yapabileceğini sordu. Kendisine bir yatırım bankası almasının kısa ve uzun vadede kârlı olacağını anlattık. O da bu fikri benimsedi. Şimdi uygun bir yatırım bankası arayışına girdi" dedi.
YATIRIMCI UZUN DÖNEME ODAKLANSIN
Türkiye ile ilgili önemli açıklamalarda bulunan Mark Mobius, yatırımcılara 'Türkiye'ye güvenin' mesajı vermişti. Yatırımcılara ülkedeki uzun vadeli fırsatlara odaklanmalarını öneren Mobius, "Ben yatırımcılara kısa dönemli sorunlardan korkmamak gerektiğini hatırlatıyorum" demişti. Mobius, 75 milyonluk Türkiye'nin siyasi istikrarın artmasıyla bölgesindeki ülkelerden daha büyük bir büyüme potansiyeline sahip olduğunu belirtmişti. Mark Mobius, "Hükümet, Türkiye'nin rekabet gücünü artırmak adına, geniş bir altyapı yatırım programını uygulamaya koyuyor. Yüksek bir kredi talebi var" diye konuşmuştu.
http://www.finansgundem.com/finans-k...#ixzz2zjufzfVs
Yorum
-
Bir_Berber Nickli Üyeden Alıntı
Başbakan Recep Tayyip Erdoğan’ın dile getirdiği “3 çocuk yapın” tavsiyesine karşın, 2013 yılında doğum oranı yerinde saydı. Batı illeri az çocukta direnirken, Doğu ve Güneydoğu’da nüfus patladı.
http://haber.gazetevatan.com/basbaka...28138/1/gundemÖteki_Berber Nickli Üyeden Alıntı14 ilde 2B arazilerine 320 bin başvuru geldi
En fazla arazi Antalya’da
İl 2B arazisi İl 2B arazisi
Adı (Hektar) Adı (Hektar)
Antalya 45.548 Kırıkkale 12.706
Mersin 39.287 Burdur 8.363
Balıkesir 34.887 Edirne 4.122
Ankara 31.706 Kütahya 5.152
Sakarya 29.643 Denizli 4.265
Muğla 29.138 Konya 4.895
İstanbul 18.233 Çankırı 4.516
Bolu 16.095 Manisa 6.848
Samsun 15.290 Aydın 5.134
Kırklareli 14.757 Tokat 3.558
İzmir 14.772 Tekirdağ 2.991
Bursa 14.534 Kocaeli 5.338
Bolu 16.095 Amasya 3.602
Adana 12.357 Hatay 3.856
Afyon 10.673 Isparta 3.174
Zonguldak 10.910 Uşak 2.769
Gaziantep 9.960 Malatya 2.645
Eskişehir 9.456
Kaynak: Çevre ve Şehircilik Bakanlığı
2B ARAZİLERİ EN AZ OLAN İLDEN COK İLE SIRALI

kol_beyi Nickli Üyeden AlıntıDevletin doğu ve Güneydoğuda bir karış yeri yoktur hepsini bağışlamıştır. Batı Ortaanadolu ve diğer bölgelerdeki köylerde yaşayan fakir fukaranın tarla ve evlerini açık artırmayla kenevir tüccarlarına mafyaya kara para aklayanlara PEŞKEŞ çekmedir şu anki 2B uygulaması batının orta anadolunun yoksul köylüleri nereden bulacakki parayı oysa doğuda gdoğuda adamlara herşey serbest herşey mübah kenevir ekiyorlar beyaz kadın ticareti yapıyorlar kaçakçılık ona keza devletde maşallah elektriğinden sağlığına aşiretin neredeyse çoban köpeklerine kadar maaş ödüyor harcama da yok yeşil kartlarda cepte ekilemeyen taşlık alanlara dahi mercimek mısır ekiliyor nasıl oluyorsa adam izmirde istanbulda antalyada oturuyor tarlasını resimde dahi görmüyor oysa devletten yüzlerce dönüm ekim teşviki alıyor
şimdi soruyorum bu insanlarda para çuvalla bir kilo toz bir otoboz diyen zihniyetle yoksul garip anadolunun diğer insanlarının zor zahmet köyünde başını sokacak inşaa ettiği köhne evleri çoluk çocuğuna bir dilim ekmek için ekip biçtiği bir kaç dönüm tarlasını kenevir tüccarlarına pazarlamak marifetmi
sıkıyorsa sahil boylarında mafyanın yaktığı ormanları imara kapatın yiyorsa büyük şehirlerde mafya ve eşkıyaca işgal edilen para edecek arsaları orman alanlarını hazine arazilerini satın
Adamlık devletine güvenip inanmış bu topraklar uğruna defalarca kanını dökmüş ve her ne istemişse vermiş bu vatana şehit olmuş gazi olmuş aç sefil olduğu halde hainlik yapmamış yapmayıda düşünmemiş dağa çıkmamış askerine polisine silah doğrultmamış illegal kazancı haram sayarak yaşamış insanların bedelini canıyla ödedikleri toprakları elinden almak değildir.Çırak Nickli Üyeden AlıntıDicle kaçağının faturası vatandaşa çıktıYamak Nickli Üyeden Alıntı
23.04.2014 - 22:03
4.9 milyarlık kaçak elektrikte ödenmeyen fatura 35 milyon aboneye bölüştürüldü. Abone başı 140 TL fatura edildi...
Kaçak elektriğe, özellikle Güneydoğu'da kullanılan kaçak elektriğe bir türlü çözüm bulunamıyor. Kayıp kaçak oranının rekor kırdığı bölgeden 35 milyon abonenin payına düşen fatura ise 140'ar lira artış oldu. Ufuk Şanlı, krizi Vatan'daki köşesine taşıdı. İşte Şanlı'nın o yazı
Dicle’nin kaçağı yüzünden abone başı 140 TL ‘çarpıldık’
Kaçak her yıl %5 büyüdü
Köylüler 1.7 milyarlık borcu hala ödemedi
Diyanet de çözemedi
http://www.finansgundem.com/haber/di...a-cikti/587907
Yorum
-

Kahramanmaraşlı tarihçi Yalçın Özalp, soykırım iddialarında bulunan Ermenilerin
sadece Kahramanmaraş çevresinde 1895 ila 1920 yılları arasında yüz bini aşkın
asker ve tespit edilemeyen boyutta sivili katlettiğini bildirdi.
Yorum
-
Ben de bugun evin belali catisiyla ugrastim.. elimde iki numune kiremit halterci gibi kaldir..gotur..goster... gun boyu kiremitci esnafini dolastim..ayhan53 Nickli Üyeden Alıntıbendende iyi geceler
maça bakarken kayarım
Antrenmansiz degilim ama her yerim agriyor...
Kiremitleri esnafta bulamadim.. Siparis edecekler..
Her isimiz gibi bu da duzgun degil..
Tum dostlara iyi geceler olsun..
Yorum
-

Piyasalar, bugün Para Politikası Kurulu'ndan çıkacak faiz kararını bekliyor. Ağırlıklı görüş faizde bu ay indirim olmayacağı yönünde...
http://www.dunya.com/merkez-bankasi-...mi-226145h.htm
Yorum
-




Yorum