Cafe Borsa & Muhabbet

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • süphan
    Aktif
    • 12 Temmuz 2011
    • 379

    #5611
    Okulda :şımaranları tahtaya yazalım
    Ülkede:şımarma ölürsün

    Yorum

    • anti panik
      Yasaklı
      • 25 Mart 2014
      • 293

      #5612
      detox :73.904
      YALNIZ EFE : 73.500
      anti panik: 73.333,333
      ayhan53:73.073,73
      chebig : 72.999
      aok75: 72.896
      detan 72.831
      Artı: 72,669
      years 72.400
      radyolog 72265
      cemil59 72.000
      years 72.400

      Yorum

      • YEARS
        Yeni Üye
        • 15 Ocak 2014
        • 34

        #5613
        200-300 arası faiz indirimi bekliyorum..usd long !

        2010 ve 2012 yılı 5.-7.aylarında euro usd karşısında dip yapmış !
        “Burada yer alan yatırım bilgi, yorum ve tavsiyeleri yatırım danışmanlığı kapsamında değildir ve bu bilgilere dayanılarak yatırım kararı verilmesi beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir.”

        Yorum

        • süphan
          Aktif
          • 12 Temmuz 2011
          • 379

          #5614
          http://t24.com.tr/haber/selahattin-d...imdeyiz/256601

          Yorum

          • anti panik
            Yasaklı
            • 25 Mart 2014
            • 293

            #5615
            ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
            pek ihtimal vermiyom ama
            inşallah düşürürler

            Başganım benim beklentim:

            Küçük de olsa 50-100 baz puanlık bir indirim gelebilir.
            Bu faiz indirimi enflasyonu azdırmadan iç piyasada canlanmaya katkı sağlayabilir.

            Tabii düşük ihtimal de olsa bu kararı önümüzdeki aya erteleyebilirler.
            Bu ayki enflasyon kapanış rakamını beklemek isteyebilirler... Diye sesli düşünmekteyim.

            Yorum

            • YEARS
              Yeni Üye
              • 15 Ocak 2014
              • 34

              #5616
              ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
              pek ihtimal vermiyom ama
              inşallah düşürürler
              Merkez Bankası’nın merakla beklenen başkanlığına Erdem Başçı getirildi. 5 yıl önce atanmasına kesin gözüyle bakılan ancak dönemin Cumhurbaşkanı Ahmet Necdet Sezer tarafından veto edilen Erdem Başçı, bu sefer başkanlık koltuğuna oturdu. http://www.radikal.com.tr/ekonomi/se...atronu-1046254

              emret usta diyecektir
              “Burada yer alan yatırım bilgi, yorum ve tavsiyeleri yatırım danışmanlığı kapsamında değildir ve bu bilgilere dayanılarak yatırım kararı verilmesi beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir.”

              Yorum

              • süphan
                Aktif
                • 12 Temmuz 2011
                • 379

                #5617
                Sevgili Cafe
                Aşağıdaki haberi nasıl yorumlamalıyız
                Diyeceksiniz ki her işi bitirdik reytinglere mi bakalım
                Ama öyle değil
                Bu proje yazıldığı gibi AKP nin ise reytingler bize epey şey söyler
                Sanki??
                Ne dersiniz


                http://t24.com.tr/haber/trtnin-yeni-...jesi-mi/256597

                Yorum

                • detan
                  Tecrübeli
                  • 31 Ekim 2013
                  • 676

                  #5618
                  ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
                  Salin yoncayi 7.80 altinada baŞlasin Şelale


                  Amma şelale seven varmış. Şelale görmek istiyorsanız Manavgat'a gidin kardeşim.
                  Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

                  Yorum

                  • radyolog
                    OKURYAZAR
                    • 03 Ağustos 2008
                    • 23110

                    #5619
                    BMEKS yola çıktı galiba
                    DÖVÜNMEYİN. NEYE LAYIKSANIZ O ŞEKİLDE YÖNETİLİRSİNİZ

                    Yorum

                    • detan
                      Tecrübeli
                      • 31 Ekim 2013
                      • 676

                      #5620
                      KAPANIŞ TAHMİNLERİ (Saat 15.00 de biter, yolcu kalmasın)

                      detox :73.904
                      YALNIZ EFE : 73.500
                      anti panik: 73.333,333
                      ayhan53:73.073,73
                      chebig : 72.999
                      aok75: 72.896
                      detan 72.831
                      Artı: 72,669
                      years 72.400
                      radyolog 72265
                      cemil59 72.000
                      years 72.400
                      Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

                      Yorum

                      • YEARS
                        Yeni Üye
                        • 15 Ocak 2014
                        • 34

                        #5621
                        Günün sorusu : Merkez faiz indirirse veya indirmezse dolar ne olur?
                        bence;
                        Devam=2.13
                        100=2.15
                        200=2.18
                        300=2.25
                        “Burada yer alan yatırım bilgi, yorum ve tavsiyeleri yatırım danışmanlığı kapsamında değildir ve bu bilgilere dayanılarak yatırım kararı verilmesi beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir.”

                        Yorum

                        • radyolog
                          OKURYAZAR
                          • 03 Ağustos 2008
                          • 23110

                          #5622
                          radyolog Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                          BMEKS yola çıktı galiba

                          VAKKO da atak yapma hazırlığında
                          DÖVÜNMEYİN. NEYE LAYIKSANIZ O ŞEKİLDE YÖNETİLİRSİNİZ

                          Yorum

                          • süphan
                            Aktif
                            • 12 Temmuz 2011
                            • 379

                            #5623
                            ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
                            reytinglere bakma trt yi izleyen yok trt arttık stv ve kanal7 izleyicisine hitaP EDİYOR
                            Başkanım
                            Şu kehanetim var
                            Her iktidar kendi zenginlerini kendi popüler kültürünü ve kendini yansıtan değerlerini yaratır 10 yıllık bu iktidar bu kısmı biraz es geçtiğini son bir yıldır farkediyor
                            Az ve kısa zamanda birşeyler yapmaya çalışıyor
                            bu iş sümeyyenin trollerini aştı
                            Artık samanyolunun ve cemaatin senaristleri de yok
                            Kaldılar mı bir başlarına
                            Sonuçta güya toplum analizi yapacaktım bildiğin mağdur edebiyatına bağladım)

                            Yorum

                            • detan
                              Tecrübeli
                              • 31 Ekim 2013
                              • 676

                              #5624
                              ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
                              yok ya orası şelale falan değil geniş bi alandan su akan dere


                              Biliyorum da en ünlü şelalemiz orası. İlla büyük şelale istiyorsanız Düden'e gidin, daha olmadı Tortum'a gidin...
                              Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

                              Yorum

                              • detan
                                Tecrübeli
                                • 31 Ekim 2013
                                • 676

                                #5625
                                Yünlü sanayi esaslı bir tavan olmadı; seans açılışında tavan fiyata çıktı hemen indi. 5.41 den 2.500 lot, 5.40 dan 7.500 lot işlem olmuş. 2.500 lot işlem ile benim mal gitmez!
                                Tavanda fazla bir satıcı yoktu ama palaya kalın mı geldi ne
                                Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information