Cafe Borsa & Muhabbet

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • tarık37
    Yasaklı
    • 07 Mayıs 2009
    • 9126

    #5551


    http://www.borsagundem.com/haber/yab...geliyor/587546

    Yorum

    • tarık37
      Yasaklı
      • 07 Mayıs 2009
      • 9126

      #5552


      http://www.dunya.com/afyona-40-yeni-...or-225964h.htm

      Yorum

      • aok75
        Yasaklı
        • 12 Temmuz 2013
        • 602

        #5553
        Selamlar, hayırlı ve bol kazançlar.

        Dün gece süpriz isim gelmiş.

        Yorum

        • tarık37
          Yasaklı
          • 07 Mayıs 2009
          • 9126

          #5554


          http://www.dunya.com/akkuyu-japon-be...du-225963h.htm

          Yorum

          • cemil59
            Katılımcı
            • 08 Kasım 2013
            • 50

            #5555
            günaydın.....rastgele

            Yorum

            • tarık37
              Yasaklı
              • 07 Mayıs 2009
              • 9126

              #5556


              http://www.dunya.com/alabalikci-paza...da-225967h.htm

              Yorum

              • tarık37
                Yasaklı
                • 07 Mayıs 2009
                • 9126

                #5557


                http://www.dunya.com/ilk-iki-ayda-2-...im-225959h.htm

                Yorum

                • tarık37
                  Yasaklı
                  • 07 Mayıs 2009
                  • 9126

                  #5558
                  Türk Tabipler Birliği - Elektromanyetik Radyasyonun (Baz İstasyonların) Biyolojik Etkileri

                  Elektromanyetik dalgaların gücü ister yüksek, ister düşük olsun, bu dalgalar insan vücudunda çok yüksek etkileri olmaktadır.


                  Elektromanyetik dalgalar (EMD)

                  vücuttaki dokulara (1) ısıtarak ve /ya da (2) kimyasal değişimlere yol açarak arar
                  verirler. Yüksek güçlü EMD ısıya bağlı zarar verirken, düük watt'lı EMD'nin uzun süre alınmasıyla dokularda kimyasal değişmeler nedeniyle zararlı etkiler ortaya çıkar.Elektromanyetik radyasyonlar boşlukta yayılma özelliğine sahiptir. Bu tür dalgalar dalga boyları ve frekansları ile belirlenir. Tüm EMD, boşlukta aynı hızla yayılır. Bu hız ışık hızına eşit olup saniyede 300.000 km'dir.

                  Dalga boyu son derece küçüldüğünde elektromanyetik radyasyon (EMR), madde ile kaşılaştığında, dalga olmaktan çok bir enerji kümesi gibi davranır. Bu enerji kümelerine "kuantum" ya da “foton” denir. Bu tipteki EMR'ler, X ve gamma ışınlarıdır. Bu ışınlar hücrelerdeki molekülleri bir arada tutan atomik bağları kırarak atomları ya da molekül parçalarını pozitif ya da negatif yüklü duruma getirebilecek yeterli enerjiye sahiptirler.

                  Enerjileri çok yükselen bu ışınlar moleküllere çarptığında onları iyonlaştırarak, molekül yapısını, yani yaşamsal işlevlerini bozar ve böylece olumsuz biyokimyasal tepkimeler sonucunda kanser oluşumunu kolaylaştırır.

                  Yapılan çalışmalarda X ve gamma ışınlarına maruz kalan insanlarda, kanserlerin oluşumu artmıştır. Bu nedenle bu ışınlar "iyonlaştırıcı elektromanyetik radyasyon" olarak tanımlanır.

                  Cep telefonu baz istasyonları, oluşturduğu sağlık riskleri dolayısıyla, okul bahçeleri,kreşler,hastaneler, parklar gibi çocukların, hastaların, yaşlıların ve İnsanların yoğun yaşadığı toplu yaşam ve kullanım alanlarına kesinlikle kurulmamalıdır.

                  İnsanların toplu yaşadığı bina tepelerine baz istasyonlarının kurulması iılemi, kat sahiplerinin
                  kararına bırakılmamalıdır.

                  Özellikle EM radyasyon ve EM alana maruz kalan çalışanlarda, ortaya çıkacak olumsuzlukların saptanabilmesi için işyeri hekimleri tarafından periyodik incelemelerin ve çalışma çevresi ölçümlerinin yapılması gerekmektedir.

                  Elektromanyetik Radyasyonun Biyolojik Etkileri

                  Biyolojik etki ile yan etki arasındaki farkı anlamak önemlidir. Biyolojik etki, sistemde EMD'ye maruziyet sonucunda ölçülebilir ya da dikkate değer fiziksel değişiklikler olduğunda ortaya çıkar. Yan etki ise biyolojik etkinin vücudun tolere etme sınırlarının dışına çıktığında oluşur ve sonuçta zararlı etkilere yol açar.

                  Bugün üzerinde çalışılan konulardan biri de cep telefonlarının kullanım frekanslarının yükseltilmesi ve mikro dalga özelliği göstermesidir. Halkın bu tipteki dalgalar hakkında yeterli bilgiye sahip olmaması kuşkular oluşturmuştur.

                  Ülkemizde, cep telefonu pazarlayan şirket ve kurulan baz istasyonu sayısındaki artış ve bunların düzensiz olarak her yere konuşlandırılması, denetimsizlik, bu tedirginliği giderek artırmaktadır.

                  Yorum

                  • tarık37
                    Yasaklı
                    • 07 Mayıs 2009
                    • 9126

                    #5559


                    http://www.dunya.com/abd-turkiyeden-...di-225989h.htm

                    Yorum

                    • detan
                      Tecrübeli
                      • 31 Ekim 2013
                      • 676

                      #5560
                      Günaydın arkadaşlar.
                      Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

                      Yorum

                      • detan
                        Tecrübeli
                        • 31 Ekim 2013
                        • 676

                        #5561
                        Dışarıda tatiller bitti; ancak yarın da biz kapalıyız, bekleme havası devam edebilir…

                        ABD borsaları bir günlük aranın ardından açıldı, sınırlı alımlar yaşandı… Avrupa da bugün açılacak, pozitif açılış bekleniyor…
                        BIST’te gün içinde 74 bine yönelen alımlar görebiliriz… Ancak yarın da biz kapalıyız, iştah sınırlı kalabilir…
                        Tatil rehaveti, ajandanın sakinliğiyle de birleşiyor… Günün verileri arasında Euro Bölgesi tüketici güveni ve ABD konut verileri dikkat çekiyor…
                        EUR/USD: 1,3790 desteğinin hemen üzerinde… Kırılması halinde 1,3700 – 1,3720 bölgesine yönelim yaşanabilir…
                        USD/TL: 2,13 etrafında salınmaya devam ediyor… Paritede sert bir geri çekilme halinde 2,14 – 2,15 bandına yönelebilir… Yükselişlerde TL’ye geçiş önerimiz sürüyor…
                        TL Bonolar: Perşembe günü PPK toplanacak… Faiz indirimi beklenmiyor, ancak zorunlu karşılıklara faiz ya da indirim gelebilir…
                        BIST 100: Yurtdışı piyasalara paralel hafif alıcılı bir açılış bekliyoruz… 74 bin ana direnci korunabilir, genel görünüm 72 bin üzerinde olumlu…

                        Finansonline
                        Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

                        Yorum

                        • detan
                          Tecrübeli
                          • 31 Ekim 2013
                          • 676

                          #5562
                          Kıllı tüylü yünlü sanayi tavan yaptı.
                          Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

                          Yorum

                          • aok75
                            Yasaklı
                            • 12 Temmuz 2013
                            • 602

                            #5563
                            detan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                            Kıllı tüylü yünlü sanayi tavan yaptı.
                            Günaydın abim, çok sevindiğine göre sende vardı galiba.

                            Yorum

                            • detan
                              Tecrübeli
                              • 31 Ekim 2013
                              • 676

                              #5564
                              2. seans da tavan olursa veya tavana yakın bir seviyeye çıkarsa veririm.
                              Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

                              Yorum

                              • detan
                                Tecrübeli
                                • 31 Ekim 2013
                                • 676

                                #5565
                                aok75 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                                Günaydın abim, çok sevindiğine göre sende vardı galiba.

                                Teşekkür ederim aok,
                                Yünlü kağıdı severim diye forumda kaç defa yazdım be yaw! 'Kıllı tüylü' adını da sevgili detox'tan dolayı ekledik; bu kağıda o 'kıllı tüylü' diyor. Portföyde olmayan olmayan kağıdı zaten yazmam.
                                Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information