İyi akşamlar arkadaşlar.
Cafe Borsa & Muhabbet
Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
-
İyi akşamlar abi. Sen nerelerde dolaşıyorsun?detan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterDün akşam çok güzel kediler görmüştüm bir yerlerde; bulabilirsem koyarım.
Yorum
-
aok75 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterİyi akşamlar abi. Sen nerelerde dolaşıyorsun?
Grafikçilerin ve fotoğrafçıların sitesi: http://www.deviantart.com/
Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!
Yorum
-
-
Herkes muhabbet konularina gecmis..
O zaman ben de az once oteki koyde yazdigim kalkinma modeli ornegimizi gecip mevzuya doneyim..
Kardemir' in Turkiye' de kalkinma modeli acisindan siradisi bir sirket oldugunu 1 ay kadar once paylasmistim...
Kisa bir ozet daha geceyim .. Belki buyuklerimiz duyar da ise yarar..
Kardemir Ciller zamaninda kit oldugu icin ve kapisina kilit vurulmak uzereyken, kendi iscileri ve karabuk halki tarafindan yeniden diriltiliyor..
Iscilerin hepsi sirketin ortagi ve hissedari..
Sirketin %93 u halka acik ve borsada islem goruyor..
Ve dusunun o sirket Karabuk' un gururu..Herkes orda calisiyor.. Cocuklari orda staj yapiyor.. Istanbul'a ve buyuk sehirlere goc etmiyor....
Anadolu'da Kac ilcemizde var boyle buyuk, karli ve iscilerinin hissedar oldugu bir sirket???
Buyuklerimize burdan duyurulur.. Hatta bu sirket modeli belki yerli araba fabrikasi icin bile ornek olabilir..
Yorum
-
Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!
Yorum


Yorum