Cafe Borsa & Muhabbet

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • pool
    Yasaklı
    • 30 Eylül 2013
    • 298

    #4741
    aok75 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Geç olmuş, benim tim trafik ara saldırmadan mamalarını vereyim.

    Herkese iyi geceler.

    Yakışıklı kuzen merak etme ben seni takip ediyorum. İçin rahat olsun.
    Görüşürüz kuzen..

    yawf kuzenimiz zaten takip edilen biri ayda 25 bin kişi tıklıyor

    Yorum

    • detox
      Çalışkan
      • 26 Ocak 2013
      • 357

      #4742
      pool Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
      Görüşürüz kuzen..

      yawf kuzenimiz zaten takip edilen biri ayda 25 bin kişi tıklıyor
      bir daha ki toplantıda realiste 2 tabak badem ısmarlayacağım
      if anything can't be fixed, it won't

      Yorum

      • pool
        Yasaklı
        • 30 Eylül 2013
        • 298

        #4743
        hpsmj Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
        realist hocam belki hatırlamaz, başkandan sonra ikinci kişiydi buraya beni davet eden...
        kendisinin samimiyetine güvenirim, ama 25bin tıklandıgını bilmiyordum
        siz de beşiktaşlısınız zaten, zarar gelmez iyi bir beşiktaşlıdan.... samimyetlerinize cok güveniyorum her ikinizinde..
        Bizden zarar gelmez korkucaksan gral'dan kork bu konuda ciddiyim ( şaka şaka gralım )

        Bide quzu görünümlü gurtlardan..

        Yorum

        • aok75
          Yasaklı
          • 12 Temmuz 2013
          • 602

          #4744
          pool Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
          Görüşürüz kuzen..

          yawf kuzenimiz zaten takip edilen biri ayda 25 bin kişi tıklıyor
          Tıklamayan kalmasın...

          Yorum

          • detox
            Çalışkan
            • 26 Ocak 2013
            • 357

            #4745
            olaylara biraz sakin yaklaşalım..zaman içinde bizler daha güçlü olup istediğimiz insanları geri almaya çalışalım... bence..
            if anything can't be fixed, it won't

            Yorum

            • pool
              Yasaklı
              • 30 Eylül 2013
              • 298

              #4746
              detox Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
              bir daha ki toplantıda realiste 2 tabak badem ısmarlayacağım
              Bi ara bademide fondip yapmıştı dikkat ettinmi detox abi

              Yorum

              • realist34
                Yasaklı
                • 04 Haziran 2013
                • 1354

                #4747
                eveett... yedik içtik.. kah güldük.. kah ağladık.. kah eğlendik.. kah hüzünlendik..
                hayatın gerçeğini bir kez daha tokat gibi suratımıza yedik..
                ben gazmanbaba bu foruma gelene kadar burada yazmamaya karar verdim..
                herkes kendisine çok çok iyi baksın.. uzaktan takip ederim ara sıra burayı..
                gazmanbaba geldiğinde ben de gelirim herhalde diye düşünüyorum ama emin olamıyorum..
                yolu sevgiden geçen herkesle başka bir platformda tekrar karşılaşacağımızdan eminim..
                hoşçakalın... dostça kalın...

                Yorum

                • hpsmj
                  Aktif
                  • 25 Mart 2012
                  • 160

                  #4748
                  pool Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                  Bizden zarar gelmez korkucaksan gral'dan kork bu konuda ciddiyim ( şaka şaka gralım )

                  Bide quzu görünümlü gurtlardan..
                  çok haklısınız....

                  Yorum

                  • detox
                    Çalışkan
                    • 26 Ocak 2013
                    • 357

                    #4749
                    realist34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                    eveett... yedik içtik.. kah güldük.. kah ağladık.. kah eğlendik.. kah hüzünlendik..
                    hayatın gerçeğini bir kez daha tokat gibi suratımıza yedik..
                    ben gazmanbaba bu foruma gelene kadar burada yazmamaya karar verdim..
                    herkes kendisine çok çok iyi baksın.. uzaktan takip ederim ara sıra burayı..
                    gazmanbaba geldiğinde ben de gelirim herhalde diye düşünüyorum ama emin olamıyorum..
                    yolu sevgiden geçen herkesle başka bir platformda tekrar karşılaşacağımızdan eminim..
                    hoşçakalın... dostça kalın...
                    sevgili realist çözüm bu değil bence..bunu yaparak bizi cezlandırıyorsun..başka bir yol buluruz..ama ilk önce karşılıklı saygı..bekleyelim bakalım..
                    if anything can't be fixed, it won't

                    Yorum

                    • hpsmj
                      Aktif
                      • 25 Mart 2012
                      • 160

                      #4750
                      detan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                      Alttaki acizane yazı tarafımdan yazılmıştır


                      Din üzerine...


                      Sanal alemde din üzerine o kadar sığ, o kadar cahilce tartışmalar oluyor ki kendimi bu yazıyı yazmaktan alıkoyamadım.

                      İslamiyet, diğer semavi dinleri (Musevilik ve İsevilik) yok saymaz; aksine temel olarak kabul eder. Önceki dinler de meşrudur ve bu dinlerin kitapları da Allah'ın gönderdiği 'meşru' kitaplardır. Ancak, zaman içinde görülen aksaklıklar üzerine bazı 'düzenlemeler' yapılarak son din olan İslamiyet ve bu dinin kitabı olan Kur'an gelmiştir.

                      Dinlerin tamamı, insanlara yol göstermek ve onların doğruları öğrenmesine yardımcı olmak için var olmuştur. Bu amaç dışında algılamaya sebep olan her türlü söylem, ya bu dinlerin temel öğreti kaynağı olan kitaplarında bozulma olduğunun (örneğin İncil), ya da bu kitaplardaki ayetlerin yanlış yorumlandığının delilidir. İslamiyet'ten önceki dinlerin kötü dinler olduğu söylenemez.

                      Gerek önceki dinlerde, gerekse İslamiyet'te, dini konularda yapılan yalan yanlış yorumları algılamak çok zor değil. Biraz okumak, biraz kafa çalıştırmak yeterli. Ancak kafalar çalıştırılırken şeytani planlara dini kılıflar bulmak için değil, kişisel çıkarlar için değil; sevgi için, barış için, faydalı işler yapmak için, kısacası insan olmak için çalıştırılacak; bu kadar basit.

                      Örneğin meydanlarda "Yaratılanı yaratandan ötürü severiz" diye bas bas bağırıp Suriye'deki iç savaşı kışkırtan, Mısır'daki kargaşayı tahrik eden, içerde ise her fırsatta fesatçılık yapan, inancını farklı şekillerde yaşamak isteyen insanları dışlayan bir başbakanın, 'yaratana' olan saygı ve sevgisi (hatta inancı) ne kadar inandırıcı olabilir?

                      Bazıları Kur'an'ın da değişmiş olabileceğini iddia ediyor. Kur'an'ın değiştirilmiş olduğuna ihtimal vermiyorum; tek sorun, (doğru ya da yanlış olarak) farklı şekillerde yorumlanmasında.

                      Her ne kadar "İslamiyet'te ruhban sınıfı yoktur" dense de, dini inançlar üzerinden geçimini sağlayan, hatta geçim sağlamanın ötesinde, dünya nimetlerinden bolca nasiplenen bir sınıfın varlığı inkar edilemez.

                      Birbirinden 'daha akıllı' ve 'daha bilgili' olduklarını iddia eden bu 'din alimleri', marifetlerini sergilemek için yarışırken dine büyük zarar veriyorlar. İnsanların kafasını karıştırıp, İslamiyet'in anlaşılması ve uygulanması zor bir din olarak algılanmasına sebep oluyorlar. Oysa basit olan kolay öğrenilir, kolay uygulanır. Sanırım Allah'ın da arzuladığı budur.

                      Kendi yolumuzu çizerken bu 'çok bilmişleri' bir tarafa bırakıp işin özüne inersek işimiz kolaylaşır. Allah'ın varlığına inanmak, Allah'ın yarattığı varlıkların tamamına sevgi ile yaklaşmak ve kalplerimizi kötülüklerden arındırmak inancın temelini oluşturur; gerisi teferruattır.

                      İbadetler ise kullar için değil, Allah için yapılır. Dolayısıyla eksik yapılan ibadetlerin hesabını soracak olan sadece Allah'tır.

                      İsra Suresi'nin 13. ve 14. ayetleri der ki:
                      - Her insanın amel defterini boynuna doladık, kıyamet günü açılmış bulacağı kitabı önüne çıkarırız.
                      - "Kitabını oku! Bugün hesap görücü olarak sana nefsin yeter!" deriz.


                      Olay budur!
                      İşin özü nefiste!
                      Abi şu yazın içinde sana çok teşekkür etmek isterim, alıntı yaparak cevaplayayım belki sabah birileri daha okumak ister..

                      Yorum

                      • detox
                        Çalışkan
                        • 26 Ocak 2013
                        • 357

                        #4751
                        herkes düşünsün, belki güzel ve akılcı bir yol buluruz? veya kuzuyla ben gider konuşurum amerikadaydı değil mi? sorun değil ingilizcem var..anlaşırız bir yerlerde..
                        if anything can't be fixed, it won't

                        Yorum

                        • pool
                          Yasaklı
                          • 30 Eylül 2013
                          • 298

                          #4752
                          aok75 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                          Tıklamayan kalmasın...
                          Gözümden yaş getirdin kuzen yaktın beni yeter bu kadar espiri karnım ağrıdı

                          realist34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                          eveett... yedik içtik.. kah güldük.. kah ağladık.. kah eğlendik.. kah hüzünlendik..
                          hayatın gerçeğini bir kez daha tokat gibi suratımıza yedik..
                          ben gazmanbaba bu foruma gelene kadar burada yazmamaya karar verdim..
                          herkes kendisine çok çok iyi baksın.. uzaktan takip ederim ara sıra burayı..
                          gazmanbaba geldiğinde ben de gelirim herhalde diye düşünüyorum ama emin olamıyorum..
                          yolu sevgiden geçen herkesle başka bir platformda tekrar karşılaşacağımızdan eminim..
                          hoşçakalın... dostça kalın...
                          Kuzen olmaz bu sefer yahu detox abinin dediği gibi bize ceza veriyosun haksızlıklar yapılıyorsa konuşulur olmadı yeni bir foruma gideriz bu şekilde çekilmek sanada yakışmaz kuzen.. Gazmanbaba konuşmalar sonrasında gelmez ise arkabahçede yerimiz hazır..

                          Yorum

                          • anti panik
                            Yasaklı
                            • 25 Mart 2014
                            • 293

                            #4753
                            uzun uzun..

                            ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
                            simurgla uzun uzn konuştum
                            beni ikna etti.
                            söylediğişeyler şunlar
                            senelerdir buraya onlarca adam geldi
                            adlarını vermiyorum ama forum dünyasını bilenler çoğunu tanır
                            hepsi sana destek vereceğiz
                            hiç bir yere gitmeyeceğiz diyen adamlar beni tek tek sattı
                            giderkende yanlarında bir çok adamı aldıalr gittiler
                            burayı atlama taşı olarak kullandılar
                            aralarında biri yani kuzu kendisini o kadar banlamama rağmen burayı bırakmadı hep benimle kaldı
                            kuzu hiç gitmedi
                            inler cinler ve kuzu buradaydı dedi
                            (hatırlarsanız buranın ilk cafesini de tek başıma ben açtım ilk cafenin 10.000 mesaja ulaşması aylar sonra olduydu)
                            kuzu beni hiçterk etmedi.
                            hep burada kaldı.

                            hep burayı savundu şimdide burayı geliştirmek istiyor
                            bu arada da istemediği bazı kişileride söylüyor. bunlarından biride gazmanbaba idi bende kuzuyu tercih ettim. diyor

                            bu kararımıda anlayışla karşılayın diyor.

                            hani bende ona şunu sordum

                            ayrın deseki ayhanı istemiyorum detanı istemiyorum derse ne diyeceksin tamammı diyeceksin diyorum

                            kuzu böyle istemez diyor

                            benim bildiğim kuzu ırakının dibini bulduğu bi gece elinde bi listeyle gelir ve bu adamalrı forumda istemiyorum der.
                            bakayım simurg o gün ne diyecek

                            ben burada yazmaj-ktan mennunum kuzunun kaprisleri olmasa (ben veya sizler kaale almazsanız ve gidip sataşmazsanız sorun çıkmaz) gayet özgür bi yer. rahat yazabiliyorum. düşüncelerimi en rahat burada ifade ediyorum.

                            sarı öküz hikayesni bilirsiniz.
                            kuzunun amacı bumu değilmi bir daha geldiğinde anlaşılır.

                            kuzu dediğinde samimiyse forumu geliştirmek güçlendirmek elit bi forum yapmak istiyorsa icraatleriyle yapar onu bunu göndermekle kendi kafasına göre dikensiz gül üreteceği bahçe yapmaya çalışırsa sıkıntıyı büyütmekten başka birşey yapmaz.

                            babo içinde aynı düşüncede simurg forumu onlarla geliştireceğini düşünüyor.

                            babonun bu foruma katkısının çok büyük olacağını düşünüyorum

                            kuzununda müslüm baba gibi fanatikleri var onunda faydası büyük olur foruma

                            ha bana veya topiğe sataşmay başlarsa forumda bulunmaz hint kumaşı değil alır ceketimi çıkar giderim.
                            Baskanim..
                            Oteki koyde de birbirini istemeyen.. banlanan bir suru adam var..
                            Diger taraftan onlari isteyen onlar gibi insanlar da var..

                            Ozgurlukler kisitlama ve yasaklama ile degil...
                            Ozgurluk alani ve esneklik birakmakla saglanabilir..
                            Buyrun twitter.. isteyen istedigini yaziyor.. adamlar icin " musteri kral" ... cunku musteri ya da uye.. adi herneyse olmazsa gecmis olsun..

                            Yorum

                            • realist34
                              Yasaklı
                              • 04 Haziran 2013
                              • 1354

                              #4754
                              detox Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                              sevgili realist çözüm bu değil bence..bunu yaparak bizi cezlandırıyorsun..başka bir yol buluruz..ama ilk önce karşılıklı saygı..bekleyelim bakalım..
                              estağfurullah abi.. bence bu işin çözümü budur..
                              gitmeyi bilmek lazım..
                              bu forumun moderatörü dahi olsa beni sorgusuz sualsiz hiç bir açıklama yapmadan forumdan men edebilecek konumdaysa ben onunla aynı platformda olamam..
                              sizlerde telefonum var zaten.. mekanım da belli..
                              burası bana göre değilmiş..
                              görüşmek üzere.. iyi geceler abi..

                              Yorum

                              • detan
                                Tecrübeli
                                • 31 Ekim 2013
                                • 676

                                #4755
                                gücsüzkarınca Nickli Üyeden Alıntı
                                Başkanım olmadı şimdik bu
                                bizden birilerine şartsız şurtsuz biat etmemizi istiyorsun..
                                bizde biat kültürü olmaz...
                                olursa ne farkımız kalır .öt kıllarından

                                ben senin hatrına geldim
                                son 1 saate kadar siteyi bile senin sanıyordum..
                                ama sen neler diyorsun...





                                Kendisine biat etmemizi isteyen biri daha vardı forumda, tepkiyi koyduk, yolunu kestik.
                                Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information