Cafe Borsa & Muhabbet

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • pool
    Yasaklı
    • 30 Eylül 2013
    • 298

    #4711
    hpsmj Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    burda insanlar daha rahat paylaşım yapıyor diye geldik..
    ama diktatörlük burada da varsa, varsın burası da yok olsun..
    sabah bahsettim önemli olan güzel bir bağ kurabilmek...
    gazmanbaba lütfedip buraya takılıyorsa, en başta mod lar bu adamın gönlünü hoş tutmalı..
    beni realist i kimse takip etmez, ama bir detan abi yi, bir başkan ı bir gazmanbabayı onlarca kişi takip eder...
    Öyle deme işte hpsjm hocam ( o değil ismindede bütün alfebe var maşallah yazınca farkettim )

    Herkes üstadlarımıza üstadlarımızda realist kuzenimize hasta realist kuzende bana

    Sıralamayı bozmuyalım lütfen

    Yorum

    • hpsmj
      Aktif
      • 25 Mart 2012
      • 160

      #4712
      aok75 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
      Yaz geliyor sıcaklar da zor olur. Mümkün olduğunca yağları yakmak lazım.
      body mass index aldı başını gitti
      bir an önce karatay a başlamak gerek
      gercekten kan değerlerimi ve kilomu cok guzel bir seviyeye getirmiştim iki bucuk ayda karatay la...

      Yorum

      • pool
        Yasaklı
        • 30 Eylül 2013
        • 298

        #4713
        realist34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
        sağol.. teşekkür ederim


        Kuzen kavgada söylenirmiydi bu

        Yorum

        • REİS
          Tecrübeli
          • 24 Aralık 2012
          • 542

          #4714
          detox Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
          iyi para var o işte reis'im
          ben para işlerine baqmıyorum artık,pala saolsun olanıda elimden alıyo fakirim ama mutluyum.

          muhabbete doyum olmas,ben gactım arkadaşlar,herkese iyi geceler...
          BaLtaCı

          kârda otur,zarardan cabuk cık...

          Yorum

          • detox
            Çalışkan
            • 26 Ocak 2013
            • 357

            #4715
            integralin programını açamadım..teşekkürler pool. alpbike arkadaşı ben de kutlarım..son zamanlarda ismi hep potada..izlemeye almak lazım
            if anything can't be fixed, it won't

            Yorum

            • realist34
              Yasaklı
              • 04 Haziran 2013
              • 1354

              #4716
              pool Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
              Öyle deme işte hpsjm hocam ( o değil ismindede bütün alfebe var maşallah yazınca farkettim )

              Herkes üstadlarımıza üstadlarımızda realist kuzenimize hasta realist kuzende bana

              Sıralamayı bozmuyalım lütfen
              akşam akşam bi golde hspmj hocadan yedik..
              beni gısgançlık krizine sokmayın...
              benim koskoca kendime ait topiğim var..
              1 ayda 25 binin üzerinde tıklanma sayısı var topiğimin
              gızdırmayın beni...

              Yorum

              • anti panik
                Yasaklı
                • 25 Mart 2014
                • 293

                #4717
                pool Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                Güzel iş iyi para var o işte..

                Türk mantığı bütün sözden çıkardığı anlam bu kadar olur
                Para konusuna girmeyeyim.. cok daha iyi kazananlar oldugunu biliyorum.
                Uluslarasi bilinc ve kultur edinme ve kisisel saldiriyi aninda dedektorleme vb becerilere faydasi var..

                Birde din dil irk renk farki olmadan insanlara bakmak zor bisey..

                Bu yuzden "usta" yi anlamak imkansiz otesi gibi...

                Yorum

                • hpsmj
                  Aktif
                  • 25 Mart 2012
                  • 160

                  #4718
                  realist34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                  sağol.. teşekkür ederim
                  pool Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                  Öyle deme işte hpsjm hocam ( o değil ismindede bütün alfebe var maşallah yazınca farkettim )

                  Herkes üstadlarımıza üstadlarımızda realist kuzenimize hasta realist kuzende bana

                  Sıralamayı bozmuyalım lütfen
                  yaw tek kendime geçirmeyeyim dedim, yanıma seni yakıştırdım realist dostum, bileydim pool u da yazardım

                  Yorum

                  • detox
                    Çalışkan
                    • 26 Ocak 2013
                    • 357

                    #4719
                    REİS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                    ben para işlerine baqmıyorum artık,pala saolsun olanıda elimden alıyo fakirim ama mutluyum.

                    muhabbete doyum olmas,ben gactım arkadaşlar,herkese iyi geceler...
                    iyi geceler reis..senin gönlün zengin..bir insanda olması gereken en önemli olgu..para geliiir giiideeeer.
                    if anything can't be fixed, it won't

                    Yorum

                    • pool
                      Yasaklı
                      • 30 Eylül 2013
                      • 298

                      #4720
                      realist34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                      akşam akşam bi golde hspmj hocadan yedik..
                      beni gısgançlık krizine sokmayın...
                      benim koskoca kendime ait topiğim var..
                      1 ayda 25 binin üzerinde tıklanma sayısı var topiğimin
                      gızdırmayın beni...


                      Koptum ya la gülmekten

                      gelen furuyor giden furuyor ne iş kuzen

                      Yorum

                      • aok75
                        Yasaklı
                        • 12 Temmuz 2013
                        • 602

                        #4721
                        pool Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster


                        Kuzen kavgada söylenirmiydi bu
                        Ben kuzenlerimiz hep takip ediyorum.

                        Yorum

                        • pool
                          Yasaklı
                          • 30 Eylül 2013
                          • 298

                          #4722
                          hpsmj Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                          yaw tek kendime geçirmeyeyim dedim, yanıma seni yakıştırdım realist dostum, bileydim pool u da yazardım


                          Yawf ne yapıyon hocam

                          Bide geçirdim dedi ya la

                          Kuzen sen uyu sen uyu okuma bunları

                          Yorum

                          • aok75
                            Yasaklı
                            • 12 Temmuz 2013
                            • 602

                            #4723
                            hpsmj Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                            body mass index aldı başını gitti
                            bir an önce karatay a başlamak gerek
                            gercekten kan değerlerimi ve kilomu cok guzel bir seviyeye getirmiştim iki bucuk ayda karatay la...
                            İşin büyük kısmı yemekte zaten.

                            Yorum

                            • detox
                              Çalışkan
                              • 26 Ocak 2013
                              • 357

                              #4724
                              hpsmj Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                              body mass index aldı başını gitti
                              bir an önce karatay a başlamak gerek
                              gercekten kan değerlerimi ve kilomu cok guzel bir seviyeye getirmiştim iki bucuk ayda karatay la...
                              karatay hoca hep bize gelip tatlıları tuzluları löpür löpür görütüyor..size gelince onu yemeyin bunu yiyin diyor..anlamıyorum valla
                              if anything can't be fixed, it won't

                              Yorum

                              • realist34
                                Yasaklı
                                • 04 Haziran 2013
                                • 1354

                                #4725
                                hpsmj Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                                yaw tek kendime geçirmeyeyim dedim, yanıma seni yakıştırdım realist dostum, bileydim pool u da yazardım
                                şaka yapıyoruz hocam..
                                maksat muhabbet..
                                ben borsanın b sinden anlamam..
                                ama 25 binin üzerinde tıklanma sayım var.. sana katılmıyorum yani

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information