Cafe Borsa & Muhabbet

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • realist34
    Yasaklı
    • 04 Haziran 2013
    • 1354

    #4306
    halil reçberin büyük ihtimalle taner üstada cevabı

    HALİL REÇBER â€@HalilRecber · 3 sa.
    Alim Cahilin karşısında Konuşmaz derler..

    Yorum

    • alidimitri
      Katılımcı
      • 08 Ekim 2013
      • 71

      #4307
      REİS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
      mal canın yongası dır derler...spek bu gece uyuyamas
      hoşgeldin
      belliydi abi salacağı öküzün
      bende accık yararlandım...

      Yorum

      • alidimitri
        Katılımcı
        • 08 Ekim 2013
        • 71

        #4308
        hpsmj Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
        Eve yeni geldim, ankaranın tiki tanki yerinde bira içtik döndük benim kagıt nasıl ucmus ole
        neresiymiş orası? arjantin cd mi?

        Yorum

        • aok75
          Yasaklı
          • 12 Temmuz 2013
          • 602

          #4309
          detan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
          Bana benziyorsun - Ya da ben sana
          Bir insan her konuda az çok fikir sahibi olmalı. Bir konu hakkında ise tam donanımlı olmalı ve o kişinin mesleği olmalı diye düşünüyorum.

          Bilgili insandan korkmam, cahilden her zaman korkarım.

          Beni kendinize benzetme inceliğiniz için ise teşekkür ederim abim. Yalnız çok yolum var daha...

          Yorum

          • aok75
            Yasaklı
            • 12 Temmuz 2013
            • 602

            #4310
            Başkan nerede? Sorulara mı takıldı acaba?

            Yorum

            • anti panik
              Yasaklı
              • 25 Mart 2014
              • 293

              #4311
              Bist te trend değişimi mi?

              Bist te geçen hafta 73900 ve dünkü 73700 üstü kapanışlar sonrası bugünkü düşüşle birlikte "yataya saran trend" dönüşümü başladı.

              Ve şimdilik çıkış trendi çizgilerinin dışına çıktı.

              Ben "trend çıkışı bir kere çiğnenmekle birşey olmaz" diyorum..


              Yarını da bekleyelim görelim derim...


              Yorum

              • hpsmj
                Aktif
                • 25 Mart 2012
                • 160

                #4312
                alidimitri Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                neresiymiş orası? arjantin cd mi?
                yok be alidimitri üstad, oralar artık eskidi..
                yeni mekan tepe prime ..
                bir tükkan olaydı paraya para demezdik

                Yorum

                • tyanali
                  Yasaklı
                  • 09 Ekim 2009
                  • 462

                  #4313
                  ewet taaam mı diyim divan mııı diyim ne diyimmm Türkiyemin yükselişini kimse durduramazzzzzzzzzz

                  Yorum

                  • realist34
                    Yasaklı
                    • 04 Haziran 2013
                    • 1354

                    #4314
                    tyanali Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                    ewet taaam mı diyim divan mııı diyim ne diyimmm Türkiyemin yükselişini kimse durduramazzzzzzzzzz
                    ikili tepe yaptık emmi..
                    yükselişe bir halil Reçber inanıyor bir de sen

                    Yorum

                    • tyanali
                      Yasaklı
                      • 09 Ekim 2009
                      • 462

                      #4315


                      Yorum

                      • realist34
                        Yasaklı
                        • 04 Haziran 2013
                        • 1354

                        #4316
                        ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
                        yok yorgunum hastane yordu yatarım ben iyi geceler
                        başkanım geçmiş olsun.. iyi geceler

                        Yorum

                        • mehmetkirsoy
                          Kıdemli
                          • 03 Ocak 2013
                          • 3325

                          #4317
                          realist34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                          ikili tepe yaptık emmi..
                          yükselişe bir halil Reçber inanıyor bir de sen
                          yükseliş yokki

                          10 15 yıldır aynı yerlerde


                          yükseliş dedinmi

                          bi 200.000 olması lazım

                          Yorum

                          • REİS
                            Tecrübeli
                            • 24 Aralık 2012
                            • 542

                            #4318
                            yellen bugün konuşma yapacakmı
                            BaLtaCı

                            kârda otur,zarardan cabuk cık...

                            Yorum

                            • aok75
                              Yasaklı
                              • 12 Temmuz 2013
                              • 602

                              #4319
                              İçimden geldi.. Şu an dinliyorum, sizlerle de paylaşayım dedim.


                              Yorum

                              • Artı
                                Aktif
                                • 06 Temmuz 2009
                                • 237

                                #4320
                                aok75 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                                Şu an ecamdan aya bakıyorum. Çok güzel. Etrafında bir kırmızı hare var gibi.


                                Muhteşem...
                                Güzelmiş, seyrettim biraz, en dışta büyük, beyaz bir halka daha var...
                                Burada yer alan görüşlerim yatırım danışmanlığı kapsamında değildir...

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information