Cafe Borsa & Muhabbet

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • alidimitri
    Katılımcı
    • 08 Ekim 2013
    • 71

    #4276
    ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
    hoşgeldin
    iyi akşamlar
    kuzen sadece birini seçiyoruz hepsi olayı yok

    Yorum

    • realist34
      Yasaklı
      • 04 Haziran 2013
      • 1354

      #4277
      Yavuz Karapınar ‏@BistAnaliz · 3 sa.
      Bist 100 endeks ikili tepe yapmış oldu ve kar satışları geldi RSI göstergesi 70 altında kapanışlar iyi olmaz. pic.twitter.com/Cw096sDMYN


      Yorum

      • realist34
        Yasaklı
        • 04 Haziran 2013
        • 1354

        #4278
        ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
        ben az sonra 2 nizide seçecem
        sen yatmıyon mu başkanım saat 21.00 e gelmek üzere

        Yorum

        • alidimitri
          Katılımcı
          • 08 Ekim 2013
          • 71

          #4279
          abi taner dostumun işi borsa değil ekmeğini farklı sektörde kovalıyor ancak bu ters indikatör halil de ondaki öngörünün 1/10 u olsa yeterdi
          gerçi halil çok işime yarıyor kendisini matrixe ters indikaötör olarak ekledim ))

          Yorum

          • realist34
            Yasaklı
            • 04 Haziran 2013
            • 1354

            #4280
            zannetmiyorum Sertaç değildir başkanım

            Yorum

            • alidimitri
              Katılımcı
              • 08 Ekim 2013
              • 71

              #4281
              abi taner dostumun işi borsa değil ekmeğini farklı sektörde kovalıyor ancak bu ters indikatör halil de ondaki öngörünün 1/10 u olsa yeterdi
              gerçi halil çok işime yarıyor kendisini matrixe ters indikatör olarak ekledim

              Yorum

              • realist34
                Yasaklı
                • 04 Haziran 2013
                • 1354

                #4282
                alidimitri Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                abi taner dostumun işi borsa değil ekmeğini farklı sektörde kovalıyor ancak bu ters indikatör halil de ondaki öngörünün 1/10 u olsa yeterdi
                gerçi halil çok işime yarıyor kendisini matrixe ters indikaötör olarak ekledim ))
                hiç sorma hocam geçen hafta bir twet atmış; 2 sene sonra dolar 1,5 tl. olacak demiş..
                şaka değil bu, gerçek

                Yorum

                • realist34
                  Yasaklı
                  • 04 Haziran 2013
                  • 1354

                  #4283
                  Selim Atalay â€@SelimAtalayNY · 10 dk.
                  Nasdaq 3942 izleniyrdu. 200 gün ortalama.
                  Biraz üzerinden döndü
                  Halen 3983, ama tadı yok
                  200 gün kırılırsa tutan olmaz

                  Yorum

                  • süphan
                    Aktif
                    • 12 Temmuz 2011
                    • 379

                    #4284
                    mehmetkirsoy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                    Bu yükselişte ya da düşüşte para kaybetmiş olabilirsin Mehmet kardeş
                    Ama emin ol ki öğrenmektesin
                    Nereden mi biliyorum;
                    artık felsefesini yapıyorsun ,dalgasını geçiyorsun
                    pişiyorsun Mehmet kardeş
                    Pişiyor,oluyorsun
                    Tabii ki kızacaksın üzüleceksin kahredeceksin
                    Ama bil ki doğru yoldasın
                    Rastgele....

                    Yorum

                    • realist34
                      Yasaklı
                      • 04 Haziran 2013
                      • 1354

                      #4285

                      Yorum

                      • realist34
                        Yasaklı
                        • 04 Haziran 2013
                        • 1354

                        #4286
                        Ulusal Kanal ‏@ulusalkanal · 51 dk.
                        Dikkat kriz kapıda! http://www.ulusalkanal.com.tr/yurt/d...da-h26001.html … pic.twitter.com/moQuqLYIFN


                        Yorum

                        • realist34
                          Yasaklı
                          • 04 Haziran 2013
                          • 1354

                          #4287
                          ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
                          sadece sordum oda bir ara site kurmaya çalışıyordu
                          evet başkanım.. başından kötü olaylar geçti ve bir daha gelmedi hiç buralara...

                          Yorum

                          • realist34
                            Yasaklı
                            • 04 Haziran 2013
                            • 1354

                            #4288
                            Türk bayrağı, Dünya'da uğruna en çok can verilmiş bayraktır.



                            ey,mavi göklerin beyaz ve kızıl süsü,
                            kızkardeşimin gelinliği,şehidimin son örtüsü!
                            işık ışık, dalga dalga bayrağım,
                            senin destanını okudum, senin destanını yazacağım.

                            sana benim gözümle bakmayanın
                            mezarını kazacağım.
                            seni selamlamadan uçan kuşun
                            yuvasını bozacağım.

                            dalgalandığın yerde ne korku, ne keder...
                            gölgende bana da, bana da yer ver !
                            sabah olmasın, günler doğmasın ne çıkar.
                            yurda ay yıldızın ışığı yeter.

                            savaş bizi karlı dağlara götürdüğü gün.
                            kızıllığında ısındık,
                            dağlardan çöllere düşürdüğü gün.
                            gölgene sığındık.

                            ey, şimdi süzgün, rüzgarlarda dalgalan;
                            barışın güvercini, savaşın kartalı...
                            yüksek yerlerde açan çiçeğim;
                            senin altında doğdum,
                            senin dibinde öleceğim.

                            tarihim, şerefim, şiirim, her şeyim:
                            yer yüzünde yer beğen !
                            nereye dikilmek istersen,
                            söyle, seni oraya dikeyim !


                            Arif Nihat Asya

                            Yorum

                            • aok75
                              Yasaklı
                              • 12 Temmuz 2013
                              • 602

                              #4289
                              Şu an ecamdan aya bakıyorum. Çok güzel. Etrafında bir kırmızı hare var gibi.


                              Muhteşem...

                              Yorum

                              • realist34
                                Yasaklı
                                • 04 Haziran 2013
                                • 1354

                                #4290
                                Ukrayna ordusu, Rusya yanlılarının elindeki Slavyansk kasabasına girdi http://t24.com.tr/haber/ukrayna-ordu...a-girdi/256047 … pic.twitter.com/OlFOSOqh5e

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information