Cafe Borsa & Muhabbet

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • tarık37
    Yasaklı
    • 07 Mayıs 2009
    • 9126

    #406
    6.3 milyar m2 Hazine arazisi satışta

    http://www.borsagundem.com/haber/6-3...isgalde/582374

    su_başı Nickli Üyeden Alıntı



    Geçen hafta bu arazilerin ihaleleri vardı

    El Tayyibin 2B yasası ile batının yoksul köylülülerinin

    arazileri haraç mezat Doğunun kenevir tüccarları

    k...rhanecileri çeteleri tarafından satın alınmıştır.

    İnce ince Yörük Türkmenlerini topraklarından

    yasal alaverlerle sürüp atma projeleri işletilmektedir.

    Bizlerde malaklar gibi ayakta uyuyup hala

    g....tünün kılıyım demeyi maharet sayıyoruz

    arkamıza telefon direği çakan insanlara
    Devlet Batı ve ortanadoluda gayrimenkul zengini bu insanların

    yüzyıllardır devletine inanıp kullandıkları razileri şimdi peşkeş çekiliyor

    oysa doğuda toprak reformu adı altında dağı taşı vatandaşa hibe eden devlet

    aynı alicenaplığı Türklere türkmenlerin yoğun yaşadığı illlere göstermiyor

    buyrun





    zor_bey Nickli Üyeden Alıntı
    Devletin doğu ve Güneydoğuda bir karış yeri yoktur hepsini bağışlamıştır. Batı Ortaanadolu ve diğer bölgelerdeki köylerde yaşayan fakir fukaranın tarla ve evlerini açık artırmayla kenevir tüccarlarına mafyaya kara para aklayanlara PEŞKEŞ çekmedir şu anki 2B uygulaması batının orta anadolunun yoksul köylüleri nereden bulacakki parayı oysa doğuda gdoğuda adamlara herşey serbest herşey mübah kenevir ekiyorlar beyaz kadın ticareti yapıyorlar kaçakçılık ona keza devletde maşallah elektriğinden sağlığına aşiretin neredeyse çoban köpeklerine kadar maaş ödüyor harcama da yok yeşil kartlarda cepte ekilemeyen taşlık alanlara dahi mercimek mısır ekiliyor nasıl oluyorsa adam izmirde istanbulda antalyada oturuyor tarlasını resimde dahi görmüyor oysa devletten yüzlerce dönüm ekim teşviki alıyor

    şimdi soruyorum bu insanlarda para çuvalla bir kilo toz bir otoboz diyen zihniyetle yoksul garip anadolunun diğer insanlarının zor zahmet köyünde başını sokacak inşaa ettiği köhne evleri çoluk çocuğuna bir dilim ekmek için ekip biçtiği bir kaç dönüm tarlasını kenevir tüccarlarına pazarlamak marifetmi

    sıkıyorsa sahil boylarında mafyanın yaktığı ormanları imara kapatın yiyorsa büyük şehirlerde mafya ve eşkıyaca işgal edilen para edecek arsaları orman alanlarını hazine arazilerini satın

    Adamlık devletine güvenip inanmış bu topraklar uğruna defalarca kanını dökmüş ve her ne istemişse vermiş bu vatana şehit olmuş gazi olmuş aç sefil olduğu halde hainlik yapmamış yapmayıda düşünmemiş dağa çıkmamış askerine polisine silah doğrultmamış illegal kazancı haram sayarak yaşamış insanların bedelini canıyla ödedikleri toprakları elinden almak değildir.

    Yorum

    • detan
      Tecrübeli
      • 31 Ekim 2013
      • 676

      #407
      mterkan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
      Linki verirseniz okumak isterim...

      Memnuniyetle.


      Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

      Yorum

      • mterkan
        Yeni Üye
        • 01 Ağustos 2008
        • 11

        #408
        vahhun Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
        O 3 kişinin Twitter a bağlantısı nereden gerçekleştirilecekmiş?....
        Meşin yuvarlak üzerinden mi?...

        Yorum

        • vahhun
          Çalışkan
          • 12 Ağustos 2013
          • 2846

          #409
          "Bu işler binaçço ohumanla,ihi paralel çiziyi birbirine deymeyeceh şehilde çizmehlen ossaydu; herkeşler paracuhlarun dibine dibine furardu." ncavus

          Yorum

          • vahhun
            Çalışkan
            • 12 Ağustos 2013
            • 2846

            #410
            "Bu işler binaçço ohumanla,ihi paralel çiziyi birbirine deymeyeceh şehilde çizmehlen ossaydu; herkeşler paracuhlarun dibine dibine furardu." ncavus

            Yorum

            • vahhun
              Çalışkan
              • 12 Ağustos 2013
              • 2846

              #411
              "Bu işler binaçço ohumanla,ihi paralel çiziyi birbirine deymeyeceh şehilde çizmehlen ossaydu; herkeşler paracuhlarun dibine dibine furardu." ncavus

              Yorum

              • vahhun
                Çalışkan
                • 12 Ağustos 2013
                • 2846

                #412
                "Bu işler binaçço ohumanla,ihi paralel çiziyi birbirine deymeyeceh şehilde çizmehlen ossaydu; herkeşler paracuhlarun dibine dibine furardu." ncavus

                Yorum

                • vahhun
                  Çalışkan
                  • 12 Ağustos 2013
                  • 2846

                  #413
                  "Bu işler binaçço ohumanla,ihi paralel çiziyi birbirine deymeyeceh şehilde çizmehlen ossaydu; herkeşler paracuhlarun dibine dibine furardu." ncavus

                  Yorum

                  • vahhun
                    Çalışkan
                    • 12 Ağustos 2013
                    • 2846

                    #414
                    "Bu işler binaçço ohumanla,ihi paralel çiziyi birbirine deymeyeceh şehilde çizmehlen ossaydu; herkeşler paracuhlarun dibine dibine furardu." ncavus

                    Yorum

                    • vahhun
                      Çalışkan
                      • 12 Ağustos 2013
                      • 2846

                      #415
                      İyi geceler...

                      "Bu işler binaçço ohumanla,ihi paralel çiziyi birbirine deymeyeceh şehilde çizmehlen ossaydu; herkeşler paracuhlarun dibine dibine furardu." ncavus

                      Yorum

                      • detan
                        Tecrübeli
                        • 31 Ekim 2013
                        • 676

                        #416
                        İyi geceler arkadaşlar.
                        Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

                        Yorum

                        • TUNABEN10
                          Katılımcı
                          • 22 Ağustos 2011
                          • 238

                          #417
                          Herkese selam

                          TUNABEN10 Nickli Üyeden Alıntı
                          endeks yetmiş iki-yetmiş üç lü rakamlara bir süre sıkışacak bence. Garan diğer bankalardan daha hızlı gitti, en azından diğer banklar da garan gibi 50 ve 100 ma ya yaklaşana kadar yükseliriz... sonrasında kısa düşüş beklerim... devamında yükselişe devam diyorum.
                          Mart 31 de böyle yazmıştım.

                          Garan yazdığım bölgelerde yukarı aşağı oyalandı diğer banklar yükselişe devam etti.
                          VAKBN 4.18
                          İSCTR 4 87


                          VAKBN ve ISCTR'nin yukarıdaki kapanış rakamlarına ortalama 35-40 kademe daha yükseliş ekleyip sonrasında endekste düzeltme ihtimalini düşünüyorum.

                          Doların gücü günlüklerde 2.12 den 2.15 olmadı 2.17-2.18 yükseliş olabileceğini gösteriyor. Endeks düzeltmesini yaparken dolar yükselişe geçebilir. Dolar 2.17-18 seviyelerine gelirse yön için yeniden dolar grafiklerine bakılabilir.

                          Bol kazançlar.
                          Pul para; para pul olur.

                          Yorum

                          • detan
                            Tecrübeli
                            • 31 Ekim 2013
                            • 676

                            #418
                            Başbakan Erdoğan'ın da miting meydanlarında sık sık dillendirdiği 'Cemaate yönelik operasyon yapılacağı' yönündeki iddialar gündemdeki yerini korurken, bugün konuyla ilgili çarpıcı bir iddia ortaya atıldı.

                            Samanyolu Grubu'nun yayın organlarında yer alan iddiaya göre, Grup çalışanlarının bilgisayarlarına, dışarıdan suç unsuru taşıyan dosyalar yüklendi.

                            İddiaya göre, hükümete yakın bazı gruplar, Samanyolu Yayın Grubu çalışanlarının bilgisayarlarına ulaşıp, üzerlerinde değişiklik yapılan dosyaları çalışanların bilgisayarlarına yüklemeye çalıştı. Kendisi de Samanyolu çalışanı olan bir kişinin tehdit edilerek suç unsuru taşıyan dosyaları çalışanların bilgisayarlarına yüklemesi için zorlandığına dikkat çekilen haberde, söz konusu kişinin tüm bu faaliyetleri itiraf ettiği öne sürüldü.
                            Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

                            Yorum

                            • krizgralli
                              Yasaklı
                              • 18 Mayıs 2012
                              • 231

                              #419
                              Dogum günün Kutlu olsun Cesur Adam...

                              Yorum

                              • realist34
                                Yasaklı
                                • 04 Haziran 2013
                                • 1354

                                #420
                                Piyasalar ABD verisini bekliyor
                                04.04.2014 - 07:17
                                Piyasaların gözü bugün ABD’de gelecek tarım dışı istihdam verisinde olacak
                                ABD’den bugün tarım dışı istihdam verisi geliyor. İşsizlik rakamları dünyanın en büyük ekonomisinin gidişatına dair en büyük göstergelerden olduğundan, yatırımcılar veriyi merakla bekliyor. Reuters anketine göre ABD'de tarım dışı istihdamın Mart'ta 200 bin artması bekleniyor. Tarım dışı istihdamda artış geçen ay 149 bin beklenirken 175 bin olmuştu. Mart'ta işsizlik oranının 2008'den bu yana en düşük düzey olan yüzde 6,6'da kalması bekleniyor.
                                http://www.borsagundem.com/haber/piy...ekliyor/583764

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information