Cafe Borsa & Muhabbet

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • tyanali
    Yasaklı
    • 09 Ekim 2009
    • 462

    #3061
    Google Maps'e Türk rakip!

    Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanı Fikri Işık, bir web portalı üzerinden gözlem uydularının çektiği görüntülerin kullanıcılarla paylaşılmasına yönelik hazırlıkların TÜBİTAK UZAY'da devam ettiğini belirterek, "İnşallah yakında Türk Maps'i görürüz ama çözünürlük açısından önümüzdeki süreçte daha güzel fotoğraflar, haritalar sunma imkanı olacak" dedi.

    Yorum

    • realist34
      Yasaklı
      • 04 Haziran 2013
      • 1354

      #3062

      Yorum

      • vahhun
        Çalışkan
        • 12 Ağustos 2013
        • 2846

        #3063



        tyanali Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
        Google Maps'e Türk rakip!

        Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanı Fikri Işık, bir web portalı üzerinden gözlem uydularının çektiği görüntülerin kullanıcılarla paylaşılmasına yönelik hazırlıkların TÜBİTAK UZAY'da devam ettiğini belirterek, "İnşallah yakında Türk Maps'i görürüz ama çözünürlük açısından önümüzdeki süreçte daha güzel fotoğraflar, haritalar sunma imkanı olacak" dedi.

        "Bu işler binaçço ohumanla,ihi paralel çiziyi birbirine deymeyeceh şehilde çizmehlen ossaydu; herkeşler paracuhlarun dibine dibine furardu." ncavus

        Yorum

        • che big
          Katılımcı
          • 09 Ekim 2012
          • 142

          #3064
          vahhun Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
          Soner YALÇIN.

          deli sacmasi hepsi.....21. yüyilda yok kuranda söyle dedi yok böyle dedi.....
          cagimiz neyi gerektiriyorsa ona göre yasamaliyiz
          İnsanı yaratmak mı tanrının büyük hatasıydı;
          tanrıyı yaratmak mı insanın büyük hatasıydı ?

          Yorum

          • radyolog
            OKURYAZAR
            • 03 Ağustos 2008
            • 23119

            #3065
            KAPANIŞ TAHMİNLERİ (Kopyala yapıştır, altına devam et)
            cemil59 : 73.000
            detox : 72.865
            detan : 72.731
            anti panik : 72 300
            yetkisiz :72.072
            REİS : 71.888
            aok75: 71.540
            ayhan53 : 71.369,31
            realist34 : 71.312
            Artı :70.931
            pool : 69.969.69

            radyolog 71789
            DÖVÜNMEYİN. NEYE LAYIKSANIZ O ŞEKİLDE YÖNETİLİRSİNİZ

            Yorum

            • realist34
              Yasaklı
              • 04 Haziran 2013
              • 1354

              #3066
              KAPANIŞ TAHMİNLERİ: (Kopyala yapıştır, altına devam et)
              cemil59 : 73.000
              detox : 72.865
              detan : 72.731
              chebig:72.555
              anti panik : 72 300
              gücsüzkarınca:72.150
              yetkisiz :72.072
              REİS : 71.888
              radyolog 71789
              alpbike: 71.680
              aok75: 71.540
              ayhan53 : 71.369,31
              realist34 : 71.312
              Artı :70.931
              pool : 69.969.69

              Yorum

              • vahhun
                Çalışkan
                • 12 Ağustos 2013
                • 2846

                #3067
                "Bu işler binaçço ohumanla,ihi paralel çiziyi birbirine deymeyeceh şehilde çizmehlen ossaydu; herkeşler paracuhlarun dibine dibine furardu." ncavus

                Yorum

                • gazmanbaba
                  Yasaklı
                  • 16 Ocak 2014
                  • 102

                  #3068
                  KAPANIŞ TAHMİNLERİ: (Kopyala yapıştır, altına devam et)
                  cemil59 : 73.000
                  detox : 72.865
                  detan : 72.731
                  chebig:72.555
                  anti panik : 72 300
                  gücsüzkarınca:72.150
                  yetkisiz :72.072
                  REİS : 71.888
                  radyolog 71789
                  alpbike: 71.680
                  aok75: 71.540
                  ayhan53 : 71.369,31
                  realist34 : 71.312
                  Artı :70.931
                  pool : 69.969.69
                  gazmanbaba : 70 877

                  Yorum

                  • realist34
                    Yasaklı
                    • 04 Haziran 2013
                    • 1354

                    #3069
                    Goldman Sachs cari açık değerlendirmesi
                    11.04.2014 - 14:41
                    Goldman Sachs, Türkiye'de bugün açıklanan Şubat ayı cari işlemler açığı rakamlarının beklentilerden daha iyi geldiğini, bu rakamların yeniden dengelenme sürecinin başladığının sinyallerini verdiklerini bildirdi. Ancak Türkiye'de cari işlemler açığının kabul edilebilir bir seviyeye indirilmesinin önünde çok uzun bir yol olduğunu savunan Goldman Sachs, cari işlemler açığının yavaşlayan iç talep ve kurdaki değer kaybından kaynaklı olarak 2014 boyunca azalacağını öngördüklerini de vurguladı.
                    http://www.borsagundem.com/makro-eko...esi-585469.htm

                    Yorum

                    • tyanali
                      Yasaklı
                      • 09 Ekim 2009
                      • 462

                      #3070
                      Biz susarsak coğrafya susar

                      Türkiye büyüdükçe Ortadoğu hareketlendi. Türkiye güç kazandı, cesaretini hissetti, bütün bölgede değişim rüzgarları esmeye başladı. Ne zaman ki Türkiye yeniden içe kapanmaya zorlandı, enerjisini iç sorunlara harcamaya başladı coğrafyadaki değişim dalgası zayıfladı, kırıldı.

                      Bugün Mısır cuntasının 529 kişiye verdiği idam cezalarını tartışıyoruz. Bu halde bile, aylardır kör bir kavgaya mahkum edilsek bile, bu kavga yüzünden çevremize bakamayacak hale getirilsek bile bunu biz tartışıyoruz, biz tepki gösteriyoruz.

                      Arap dünyası suskun, Arap medyası suskun, ABD ve Avrupa siyaseti, kurumları, medyası, insan hakları kuruluşları suskun. Ortadoğu'nun en büyük demokrasi çıkışını yok edenler, kitlesel kıyım görüntüsü veren idam kararlarına, cunta rezaletine utangaç da olsa tepki vermekten uzak.

                      Türkiye'de, yakın çevremizde, 'kriz coğrafyası', 'fay hattı' olarak tanımlanan ülkelerde genç kuşaklar Batı'ya, yüz yıldır bize ve bu ülkelere dayatılan anlayışa, zihin esaretine karşı derin bir sorgulama başlatmalı, tarihi bir meydan okuma şekli geliştirmeli.

                      Geleceğimizin sadece ve sadece kendi ellerimizde olduğunun idraki ülkeden ülkeye, toplumdan topluma, nesilden nesile aktarılmalı, coğrafya tarihi tersine çevirecek bir çıkış yolu bulmalı. Diktatörlüklerin, zorbalıkların, fakirliğin ve adaletsizliğin kader olmadığına dair coşkulu bir bilinç oluşturulmalı.

                      Gezi olaylarından bu yana Türkiye'yi içe kapatmaya yönelik girişimler maalesef kısmen de başarılı oldu. Türkiye, içerideki krizle boğuşmaktan çevresine bakamaz hale getirildi. Hükümeti düşürmekten darbe yapmaya kadar her uğursuz girişimin arkasında yer alan çevrelerin son derece bilinçli, kapsamlı bir senaryo çerçevesinde hareket ettiklerini düşünüyorum. Siyaseti felç etmek, ekonomiyi çökertmek, toplumsal krizleri tekrar canlandırmak gibi ülkeyi intihar noktasına sürükleyenlere bu ağır suçun sorumluları olduğu mutlaka hatırlatılmalı.

                      Son dört aylık mücadelede, devleti ve hükümeti köşeye sıkıştırmaya çalışan inisiyatif kesinlikle bir cemaat öfkesiyle sınırlı değildi. Kendi geleceği için ülkeyi yakmayı bile göze alabilenlerin adlarının, tarihin en büyük casusluk operasyonuyla birlikte anılması ibretlik bir durumdur. Türkiye içinde binlerce bireyi fişleyenlerin, devleti de fişlediklerini, ülkeye diz çöktürmek isteyenlere malzeme servis ettiklerini unutmamak lazım. Aslında senaryo çok büyük. Senaryonun gerçek hedefinin; Türkiye'nin son yıllarda çevresindeki ülkeler ve toplumlar üzerinde oluşturduğu o güçlü siyasal söylem, değişim dalgası olduğunu da…

                      Başlatılan dinleme ve casusluk soruşturmaları, çok daha çarpıcı gerçekler sunacak bize. Belki o zaman ne kadar ürkütücü bir durumla karşı karşıya bırakıldığımızı daha iyi anlayacağız. İçişleri Bakanı Efkan Ala'nın sözlerine bakılırsa, yüz seksen civarında soruşturma dosyası var. Bunların büyük oranda dinleme ve casusluk konulu olduğundan şüphe yok.

                      Zaten dinlemelerin hepsi ya şantaj içindi ya bir yerlere servis için. Aslında her ikisi içindi. NSA'nın küresel çapta casusluk ağının Türkiye ayağını oluşturanlar, aldıkları ihaleyi yerine getirirken içeride de devleti ve toplumu yeniden dizayn etmeye girişmişler.

                      İşte bunlar, Türkiye'yi eskiden olduğu gibi yeniden içe kapanmaya zorladı. Ortadoğu'daki gelişmelere bakamadık bile. Kuzeyimizde Kırım Ukrayna'dan koparılıp Rusya'ya bağlandı, bakamadık bile. Ukrayna fiilen parçalandı, Karadeniz'in kuzeyinde Doğu Avrupa'dan Kafkaslara kadar yeni bir kriz haritası oluştu, dikkat edemedik bile.

                      Türkiye susturuldu. Kuzeyimizde Rusya şovu başladı. Avrupa ile Rusya arasında müthiş bir restleşme, kapışma yaşanıyor. Dünyanın dikkati Ortadoğu'dan Türkiye'nin kuzeyine kaydı. Moskova'nın Ukrayna'da yapıp ettiklerine karşı Güney Kafkaslarda bir hareketlilik, Bulgaristan ve Romanya'da ABD askeri hareketliliği, bugüne kadar krizlerden uzak tutulan Karadeniz'de gerilimler başlayabilir. ABD ve Avrupa'nın genel durgunluğuna karşı Asya'da müthiş gelişmeler izliyoruz. Rusya'nın hem Kuzeyimizde hem de Ortadoğu'daki manevralarına cevap bile verilemiyor.

                      Ortadoğu'da eski yönetim tarzı tekrar ipleri eline alırken, zorba rejimler tekrar güç kazanırken, en hareketli olması gerektiği dönemde Türkiye'nin sinir sistemini felç edenler kimler adına ne görevler üslenmiş olabilir? Bunun ciddi biçimde sorgulanması lazım. Türkiye'nin, yüzleşmek zorunda bırakıldığı felaket senaryosunu iyi anlaması, sorumlularından hesap sorması lazım.

                      Başlatılacağı söylenen soruşturmaların neden casusluk ve dinleme odaklı olduğu bu yüzden önemli. Bütün ülkeyi ABD, Avrupa ve İsrail istihbaratına gammazlayanların, nasıl bir ihanet içinde olduğu kamuoyuna gösterilmesi lazım. Başka ülkelerin istihbarat faaliyetleri için kendi ülkesine ihanet eden suçluların ifşa edilmesi lazım.

                      Türkiye'nin içerideki bu yapılanmadan bir an önce kurtulup, onları tasfiye edip başlattığı uzun yürüyüşü devam ettirmesi lazım. Özgürlükleri alabildiğine genişletip, ekonomik ve siyasi istikrarı güvence altına alması, yakın çevresinde yeniden değişim dalgaları oluşturması, bölgesel dönüşümün öncülüğünü devam ettirmesi lazım.

                      Biz susarsak bütün coğrafya susar. Biz susarsak yüzyıllık uyku ve esaret yeniden başlar. Biz ayağa kalkarsak, sağlam adımlarla yürürsek omuz omuza yürüyeceğimiz çok ülkenin olduğunu göreceğiz.

                      Yüz yıl sonra kendine gelen bu ülkeyi, bu milleti tekrar dar alanlara hapsetmeye yönelik bütün girişimler boşa çıkarılmalı. Küresel güç haritasının yeniden şekillendiği, Doğu-Batı arasındaki güç farkının hızla yok olduğu bir dönemde, Türkiye'yi diz çöktürmeye yönelik her girişim ihanettir.

                      Mısır'da idamları tartışırken, Ortadoğu'da demokrasi mücadelesinin neden başarılı olamadığını sorgularken, aynı dönemde Türkiye'nin neden susturulmaya çalışıldığına bakmalıyız. Bu zamanlamaya dikkat etmeliyiz. Türkiye'de olup biten münferit gibi görünen hareketleri bu büyük resimle birlikte anlamalıyız.

                      Unutmayın, biz yürürsek coğrafya yürür. Biz susarsak onlar da susacak. Susacak ve o karanlık tarih yeniden başlayacak.

                      İbrahim Karagül // Yeni Şafak

                      Yorum

                      • aok75
                        Yasaklı
                        • 12 Temmuz 2013
                        • 602

                        #3071
                        realist34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                        kuzen annladığım kadarıyla ky de mal yok.. ondan düşmüyor..
                        25 Mart'tan sonra hangi ky hisse alabildi sence?

                        Yorum

                        • realist34
                          Yasaklı
                          • 04 Haziran 2013
                          • 1354

                          #3072
                          aok75 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                          25 Mart'tan sonra hangi ky hisse alabildi sence?
                          hisse alamadık ama akepeyi getirdik yine başımıza

                          Yorum

                          • vahhun
                            Çalışkan
                            • 12 Ağustos 2013
                            • 2846

                            #3073
                            "Bu işler binaçço ohumanla,ihi paralel çiziyi birbirine deymeyeceh şehilde çizmehlen ossaydu; herkeşler paracuhlarun dibine dibine furardu." ncavus

                            Yorum

                            • vahhun
                              Çalışkan
                              • 12 Ağustos 2013
                              • 2846

                              #3074
                              "Bu işler binaçço ohumanla,ihi paralel çiziyi birbirine deymeyeceh şehilde çizmehlen ossaydu; herkeşler paracuhlarun dibine dibine furardu." ncavus

                              Yorum

                              • REİS
                                Tecrübeli
                                • 24 Aralık 2012
                                • 542

                                #3075
                                pala mala gömüldünmü lo niye salmıyon endekisi kafana fura fura salakladın iyice ) )
                                BaLtaCı

                                kârda otur,zarardan cabuk cık...

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information