Cafe Borsa & Muhabbet

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • mehmetkirsoy
    Kıdemli
    • 03 Ocak 2013
    • 3325

    #2686
    doların başına sanki talimat almış biri bırakmıyor sürekli kesiyor

    Yorum

    • tyanali
      Yasaklı
      • 09 Ekim 2009
      • 462

      #2687

      kuru yolum tamamen organik oda sıcaklığında



      Yorum

      • mehmetkirsoy
        Kıdemli
        • 03 Ocak 2013
        • 3325

        #2688
        sabit kur varsa çıksınlar açıklasınlar

        Yorum

        • detox
          Çalışkan
          • 26 Ocak 2013
          • 357

          #2689
          ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
          Üretici şaşkın.. Fiyatlar ikiye katlandı
          Kayısı Araştırma İstasyonu Müdürü Zengin, "Böyle bir hadiseyle ilk kez karşılaştık. Malatya'da 1914 yılında böyle bir don olayının yaşandığını büyüklerden duydum" dedi. Öte yandan kuru kayısı fiyatları ikiye katlandı. 4 liraya sattılan kayısı şu anda 8 lira oldu.
          ben rakı içiyorum kayısı yemem zaten şaka bir yana babama dün1Kg kuru kayısı aldım..24 TL idi..yakında et fiyatlarıyla yarışır
          if anything can't be fixed, it won't

          Yorum

          • radyolog
            OKURYAZAR
            • 03 Ağustos 2008
            • 23118

            #2690
            detox Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
            1ci güzel gitti...


            burası AY ÜSSÜ ALFA mı detox
            DÖVÜNMEYİN. NEYE LAYIKSANIZ O ŞEKİLDE YÖNETİLİRSİNİZ

            Yorum

            • tyanali
              Yasaklı
              • 09 Ekim 2009
              • 462

              #2691
              mehmetkirsoy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
              sabit kur varsa çıksınlar açıklasınlar
              gardaş para gazanamayınca niye böle diyon 2013 den belli ayı piyasası bu ne acele

              Yorum

              • radyolog
                OKURYAZAR
                • 03 Ağustos 2008
                • 23118

                #2692
                NE SİHİRDİR NE KERAMET İNDİRİMDEDİR TÜM MARİFET
                10.04.2014 15:40
                Karakter boyutu :

                Müslüman Kardeşler’in silahlı kanadı Tevhid Tugayı’nca video paylaşım sitelerine yüklenen bir görüntüde, Batı Halep'te cihatçılar tarafından ateşlenen Grad roketlerinin rampasının üzerinde büyük harflerle "Öztürk Oto Galeri" yazan bir aracın üzerine monte edildiği görülüyor…


                http://www.odatv.com/n.php?n=cevap-v...glu-1004141200
                DÖVÜNMEYİN. NEYE LAYIKSANIZ O ŞEKİLDE YÖNETİLİRSİNİZ

                Yorum

                • realist34
                  Yasaklı
                  • 04 Haziran 2013
                  • 1354

                  #2693
                  Dört bedelsiz bir bedelli başvurusu
                  10.04.2014 - 18:53
                  SPK Haftalık Bülteni'ne göre dört şirket bedelsiz sermaye artırımı için Kurul'a başvurdu.
                  SPK Haftalık Bülteni'nde dört şirket bedelsiz sermaye artırımı için başvurdu. Karel Elektronik Sanayi ve Ticaret A.Ş. kar payından olmak üzere 4.320.000 TL, Enka İnşaat ve Sanayi A.Ş. iç kaynaklardan 36.000.000, kar payından 364.000.000 TL, Erbosan Erciyas Boru Sanayii ve Ticaret A.Ş. 358.000 TL (Artırılan sermayeye ilişkin payların, A grubu imtiyazlı pay sahiplerine imtiyazlarının kaldırılması karşılığında tahsis edilmesi planlanmaktadır), Akiş Gayrimenkul Yatırım Ortaklığı A.Ş. ise iç kaynaklardan karşılanmak üzere 21.799.158,64 TL bedelsiz sermaye artırımında bulunacak. Bunun yanısıra Akiş Gayrimenkul Yatırım Ortaklığı A.Ş. 50.000.000 TL bedelli sermaye artırımı yapmak için Kurul'a başvurdu.
                  http://www.borsagundem.com/haber/dor...svurusu/585227

                  Yorum

                  • radyolog
                    OKURYAZAR
                    • 03 Ağustos 2008
                    • 23118

                    #2694
                    DÖVÜNMEYİN. NEYE LAYIKSANIZ O ŞEKİLDE YÖNETİLİRSİNİZ

                    Yorum

                    • realist34
                      Yasaklı
                      • 04 Haziran 2013
                      • 1354

                      #2695
                      Uyum Gıda'da çağrı fiyatı belli oldu
                      10.04.2014 - 19:37
                      SPK Haftalık Bülteni'ne göre, Uyum Gıda'da hisse çoğunluğunun ele geçirilmesi nedeniyle çağrı zorunluluğu kararı çıktı
                      Sermaye Piyasası Kurulu, Uyum Gıda için karar çıktı. Şirketin çoğunluk hisselerinin ele geçirilmesi nedeniyle çağrı zorunluluğunun doğduğuna karar veren SPK, asgari çağrı fiyatını da belirledi. SPK'nın kararına göre asgari olarak 2.20 TL çağrı fiyatı ortaya çıktı.

                      Kurul'un şirketle ilgili aldığı kararın detayları şöyle:

                      Uyum Gıda ve İhtiyaç Maddeleri Sanayi ve Ticaret A.Ş.’nin yönetim kontrolünün Verimed Tıbbi Ürünler Lojistik Nakliyat ve Danışmanlık Sanayi ve Ticaret A.Ş., Makro Market A.Ş. ve Şeref SONGÖR tarafından ele geçirilmesi nedeniyle Şirket’in diğer ortaklarına ait paylar için, II-26.1 sayılı Pay Alım Teklifi Tebliği uyarınca pay alım teklifinde bulunma yükümlülüğünün yerine getirilmesi amacıyla Kurulumuza sunulan “Zorunlu Pay Alım Teklifi Bilgi Formu”nun asgari 2,20 TL’lik pay alım teklifi fiyatı ile onaylanmasına karar verilmiştir.
                      http://www.borsagundem.com/haber/uyu...li-oldu/585244

                      Yorum

                      • realist34
                        Yasaklı
                        • 04 Haziran 2013
                        • 1354

                        #2696
                        Tesco Kipa'dan dev sermaye artırımı
                        10.04.2014 - 19:03
                        Tesco Kipa sermaye artırımını halka arz yoluyla gerçekleştirdi. Mevcut olan 174.682.000 TL sermayesini bedelli olarak 1.158.000.000 TL artırarak 1.332.682.000 TL'ye çıkarttı.
                        Sermaye artırımın 785.000.000 TL.’lik kısmı Şirket’in ana ortağı Tesco Overseas Investments Limited’e olan nakit borcu nedeniyle söz konusu ortağın yeni pay alma hakkına mahsup edilecek.

                        http://www.borsagundem.com/haber/tes...rtirimi/585232

                        Yorum

                        • tyanali
                          Yasaklı
                          • 09 Ekim 2009
                          • 462

                          #2697


                          Rusya istihbarat servisinden otorite sahibi bir kaynak, "Moskovskiy Komsomolets" gazetesine demecinde, Malezya havayollarına ait Boeing 777 yolcu uçağının 'Hiç' lakaplı bir adam tarafından kaçırıldığını iddia etti.


                          Diğer bazı ülkelerin istihbaratlarının da aynı görüşte olduğunu belirtti.

                          Adının açıklanmasını istemeyen kaynak, “Boeing pilotlarını, içinde toplam 239 kişinin bulunduğu Malaysia Airlines şirketine ait MH-370 sefer sayılı uçağı kaçırmaya zorlayan kişinin adı Hiç (lakap). Suç ortakları hakkında henüz hiçbir şey bilinmiyor. Boeing-777’de bulunan 20 Asyalı özel uzman daha mart ayında Pakistan’daki yeraltı sığınaklardan birine götürüldü. Uzman rehineler arasında bir Japon var. Uçak yolcuları halihazırda sağ salim ve Afganistan’ın Kandagar şehrinin güneydoğusunda dağlık bir bölgede bulunuyorlar” dedi.

                          Kaynak, bazı ülkelerin istihbaratlarının da aynı görüşe sahip olduğunu belirtti.

                          Yorum

                          • realist34
                            Yasaklı
                            • 04 Haziran 2013
                            • 1354

                            #2698
                            İki şirket daha borsaya geliyor
                            10.04.2014 - 18:58
                            SPK Haftalık Bülteni'ne göre iki şirket halka açılmak için SPK'dan izin aldıSPK iki şirketin halka arzına izin verdi. Arbul Entegre Tekstil İşletmeleri A.Ş. ve Körfez Gayrimenkul Yatırım Ortaklığı A.Ş. halka açılacak. 27.000.000 TL sermayesi bulunan Arbul Entegre Tekstil İşletmeleri A.Ş.'nin halka arz fiyatı 2 TL olarak belirlendi. Körfez Gayrimenkul Yatırım Ortaklığı A.Ş. ise 66.000.000 TL sermaye ile halka açılacak ve halka arz fiyatı 1.15 TL olarak belirlendi.
                            http://www.borsagundem.com/haber/iki...geliyor/585228

                            Yorum

                            • radyolog
                              OKURYAZAR
                              • 03 Ağustos 2008
                              • 23118

                              #2699
                              DÖVÜNMEYİN. NEYE LAYIKSANIZ O ŞEKİLDE YÖNETİLİRSİNİZ

                              Yorum

                              • ainos
                                Aktif
                                • 27 Temmuz 2011
                                • 323

                                #2700
                                ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
                                DAX 9.449,80 9.506,35 9.580,00 9.440,30 -56,55 -0,59% 18:30:19

                                daxa kayanlar bizi neden bırakıyorlar kayın kardeşim bizede
                                yarın kayacaklar gibime geliyor birkaç gündür vop, bist 30 un üzerinde kaldı.... kayış sinyali...
                                bir başladımmı durmaz bu pala

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information