Cafe Borsa & Muhabbet

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • anti panik
    Yasaklı
    • 25 Mart 2014
    • 293

    #2656
    ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
    iyide bana her mesajda soruyo
    Başganım sistem sana torpil yapıyo o zaman...

    Şaka bir yana uygulama .asp veya benzeri web uygulamasıdır?? bilmiyorum.
    Yazılım detaylarına bir web yazılım uzmanının bakmasında fayda var.

    Yorum

    • aok75
      Yasaklı
      • 12 Temmuz 2013
      • 602

      #2657
      ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
      ben kaplumbağalarım vbe boğam terk etmeyiz gemiyi
      gaddarda gitmez
      Gaddar ilk inecekler arasında. Altında don da yoktur. Direk buz gibi suya.

      Senin boğa kesileli ne kadar oldu zaten hala buralarda. O hiç gitmez.

      Yorum

      • aok75
        Yasaklı
        • 12 Temmuz 2013
        • 602

        #2658
        Ben saunaya gidiyorum. Görüşmek üzere, iyi akşamlar.

        Yorum

        • detox
          Çalışkan
          • 26 Ocak 2013
          • 357

          #2659
          aok75 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
          Senin boğa kesileli ne kadar oldu zaten hala buralarda. O hiç gitmez.
          boğa çok meşur oldu ama öldükten sonra..aynı ressamlar gibi
          if anything can't be fixed, it won't

          Yorum

          • alpbike
            Kumarbaz
            • 02 Kasım 2011
            • 402

            #2660
            Pfdk galatasaray'a 1 mac seyircisiz oynama cezasi verdi

            kurulustan yapilan aciklamasi asagida bulunuyor.

            Galatasaray a.s.'nin, 06.04.2014 tarihinde oynanan galatasaray a.s. -
            fenerbahce a.s. Spor toto super lig musabakasinda, taraftarlarinin neden
            oldugu cirkin ve kotu tezahurat nedeniyle ve bu eylemin ayni sezon icinde
            4. Kez gerceklestirilmesinden dolayi takdiren 1 resmi musabakayi kendi
            sahasinda seyircisiz oynama ve 80.000.-tl para cezasi ile cezalandirilmasina,

            ayni musabakada galatasaray a.s.'nin, taraftarlarinin neden oldugu saha
            olaylari nedeniyle takdiren 20.000.-tl para cezasi ile cezalandirilmasina,

            fenerbahce a.s.'nin, 06.04.2014 tarihinde oynanan galatasaray a.s. - fenerbahce a.s.
            Spor toto super lig musabakasinda, takim halinde sportmenlige aykiri hareket nedeniyle
            15.000.-tl para cezasi ile cezalandirilmasina karar verdi

            -matriks-
            SEN SEN OL '' MUTLU İKEN SÖZ... ÜZGÜN İKEN CEVAP... ÖFKELİ İKEN DE KARAR VERME..!!

            Yorum

            • detox
              Çalışkan
              • 26 Ocak 2013
              • 357

              #2661
              ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
              900 kiloydu garibim
              traktörle zor yıktılar
              resmi olmasaydı size fil'i boğa diye yutturmuşlar derdim valla
              if anything can't be fixed, it won't

              Yorum

              • radyolog
                OKURYAZAR
                • 03 Ağustos 2008
                • 23118

                #2662
                bugün 2 işlem yaptım

                2 side nanay
                DÖVÜNMEYİN. NEYE LAYIKSANIZ O ŞEKİLDE YÖNETİLİRSİNİZ

                Yorum

                • vahhun
                  Çalışkan
                  • 12 Ağustos 2013
                  • 2846

                  #2663
                  "Bu işler binaçço ohumanla,ihi paralel çiziyi birbirine deymeyeceh şehilde çizmehlen ossaydu; herkeşler paracuhlarun dibine dibine furardu." ncavus

                  Yorum

                  • che big
                    Katılımcı
                    • 09 Ekim 2012
                    • 142

                    #2664
                    Hulki Cevizoğlu â€@mhulkicevizoglu 44 Sek.
                    Bu halk kimi seçti farkında mı? ANAYASA (yani özgürlükler) PROFESÖRÜ AKP MV BURHAN KUZU, "TWİTTER KAPATILSIN" DİYE AYM'YE BAŞVURMUŞ! Yakışır
                    İnsanı yaratmak mı tanrının büyük hatasıydı;
                    tanrıyı yaratmak mı insanın büyük hatasıydı ?

                    Yorum

                    • anti panik
                      Yasaklı
                      • 25 Mart 2014
                      • 293

                      #2665
                      Okyanusun öteki tarafından da seçimlerdeki şaibeye destek gelmeye başladı..


                      Nisan 10, 2014 |

                      Seçimlerden bir hafta önce üyelerinin bir bölümü Türkiye'yi ziyaret eden Washington merkezli Bipartisan Policy Center (BPC) 30 Mart seçimlerine ilişkin raporunu ABD Kongre üyelerine sundu.

                      Radikal’den Ahu Özyurt’un haberine göre, Aralarında ABD Temsilciler Meclisi eski danışmanlarından Alan Makowsky ve eski Ankara Büyükelçisi James Jeffrey’nin de bulunduğu BPC, 2011 seçimlerine göre AKP’nin gerilediğine dikkat çekerken, yine de yolsuzluk iddiaları ve internete düşen ses kayıtlarının AKP seçmeninin yüzde 75’inde hiçbir etki bırakmadığını belirtti.

                      OY SAYIMINDA USULSÜZLÜK: Daha önceki seçimlere kıyasla 30 Mart seçimleri çok büyük ölçüde şaibeli ve gölgeli. Elektrik kesintileri, çöplüklerden çıkan oylar, kayıp tutanak vakaları çok yaygın. Ak Parti’nin bütün yeniden sayım itirazları kabul görürken, CHP ve BDP’nin hiçbir itirazı dikkate alınmadı. Oy sayımındaki yolsuzluklar ciddiye alınırsa, iki seçim daha yaklaşırken halkın demokrasi algısı zarar görmemiş olur.


                      Yorum

                      • che big
                        Katılımcı
                        • 09 Ekim 2012
                        • 142

                        #2666

                        Nostalji

                        1960 larda Türkiye...
                        İnsanı yaratmak mı tanrının büyük hatasıydı;
                        tanrıyı yaratmak mı insanın büyük hatasıydı ?

                        Yorum

                        • detan
                          Tecrübeli
                          • 31 Ekim 2013
                          • 676

                          #2667
                          2.62 den biraz daha AKSEN aldım.
                          Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

                          Yorum

                          • alpbike
                            Kumarbaz
                            • 02 Kasım 2011
                            • 402

                            #2668
                            KAranlık odada oooo yeah sesleri geliyordu etrafdan, o neydi be yeahhh
                            SEN SEN OL '' MUTLU İKEN SÖZ... ÜZGÜN İKEN CEVAP... ÖFKELİ İKEN DE KARAR VERME..!!

                            Yorum

                            • alpbike
                              Kumarbaz
                              • 02 Kasım 2011
                              • 402

                              #2669
                              ALARK 4,78 girdi 4,92 çıktı, yeahhh
                              SEN SEN OL '' MUTLU İKEN SÖZ... ÜZGÜN İKEN CEVAP... ÖFKELİ İKEN DE KARAR VERME..!!

                              Yorum

                              • detan
                                Tecrübeli
                                • 31 Ekim 2013
                                • 676

                                #2670
                                Çıkmam lazım, herkese iyi akşamlar. Kazanan arkadaşı da tebrik ederim.
                                Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information