Cafe Borsa & Muhabbet

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • gücsüzkarınca
    Katılımcı
    • 22 Mart 2014
    • 77

    #2581


    Elazığ'ın Keban ilçesinde AK Parti'den belediye başkanı seçilen Fethiye Atlı'nın ilk icratı kadınlar için özel otobüs seferleri oldu. Atlı "Hanımlarımız artık gezmelerine ya da Keban'ın içine geldiklerinde alışverişlerini yapıp evlerine rahatlıkla gidebilecekler" dedi.

    bende istiyorum kardeşim böyle bir uygulama
    İstanbul da....

    Günü belli saatleri Taksim e/Üsküdara/Eminönüne/Adalar a
    sadece eşlerimizin/kızlarımızın/bacılarımızın binebileceği
    ötübüs/vapur seferleri olsun...
    Elazığda oluyorda,İstanbul da niye olmuyor...
    Ltf ilgililer bu isteğimi ciddiyetle incelesinler...

    İnşallah o günleri göreceğimiz günlerde yakın...

    Yorum

    • gazmanbaba
      Yasaklı
      • 16 Ocak 2014
      • 102

      #2582
      http://www.**********.org/forum/show...?t=394&page=41

      Yorum

      • gazmanbaba
        Yasaklı
        • 16 Ocak 2014
        • 102

        #2583
        genelde sanki nettede sıkıntı var gibi cumbaba seçimlerine hazırlık yapıyorlar sanki

        Yorum

        • tarık37
          Yasaklı
          • 07 Mayıs 2009
          • 9126

          #2584
          Bank Asya: Ortaklık tesisinin kısa süre içerisinde neticelendirilmesi için çalışılmaktadır - 10 Nisan 2014 15:05

          Asya Katılım Bankası, Qatar Islamic Bank'ın (QIB) ile ortaklık
          tesisinin kısa sürede neticelendirilmesi için çalışıldığını söyledi.
          Bank Asya'dan konu ile ilgili KAP'a yapılan açıklamada, QIB ile
          Bank Asya'da stratejik ortak olması ile ilgili olarak münhasır
          görüşmelere başlandığının 25.03.2014 tarihli özel durum açıklaması
          ile kamuoyuna duyurulduğu hatırlatıldı.
          Bank Asya hisseleri şu sıralarda yüzde 8,7 artışla 1,75 TL
          seviyesinde seyrediyor.
          Açıklamada şöyle devam edildi:
          "Gelinen bu aşamada ortaklığın tesisine ve hisse devir şartlarının
          belirlenmesine yönelik teknik çalışmalar sürdürülmekte olup,
          sözleşmenin tamamlanmasının ardından tüm diğer banka satınalma
          süreçlerinde olduğu gibi yasal izinlerin alınması için gerekli
          başvurular ilgili taraflarca yapılacaktır. Ortaklık sürecine ilişkin
          ilk özel durum açıklamamızda belirtildiği üzere ortaklık tesisinin
          kısa süre içerisinde neticelendirilmesi için çalışılmaktadır. Bu
          noktada Bankamız ve QIB'nin açıklamalarına itibar edilmesini rica
          ederiz
          ."

          Foreks Haber Merkezi ( haber@foreks.com )
          http://www.foreks.com

          Yorum

          • detan
            Tecrübeli
            • 31 Ekim 2013
            • 676

            #2585
            Forumda sıkıntı olursa buluşma adresi:
            (gazmanbaba da yazmış)

            http://www.**********.org/forum/forumdisplay.php?f=66
            Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

            Yorum

            • radyolog
              OKURYAZAR
              • 03 Ağustos 2008
              • 23118

              #2586
              yonca sıkıştı
              S1 de 17 kademe marj vermiş
              bu senas sadece 5 kademe
              DÖVÜNMEYİN. NEYE LAYIKSANIZ O ŞEKİLDE YÖNETİLİRSİNİZ

              Yorum

              • detan
                Tecrübeli
                • 31 Ekim 2013
                • 676

                #2587
                ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
                forumdan ziyade bende sıkıntı
                birde bugün internette genel bi sıkıntı var gene bişeler yerleştiriyorlar galiba sisteme
                kim usta yazsa hemen tespitmi edecekler ne


                Şu anda wınn ile bağlıyım, internette bir sıkıntı yok. Foruma mesaj yazdığımda bazen bekletiyor, bazen hemen gidiyor.
                Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

                Yorum

                • vahhun
                  Çalışkan
                  • 12 Ağustos 2013
                  • 2846

                  #2588



                  gazmanbaba Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                  genelde sanki nettede sıkıntı var gibi cumbaba seçimlerine hazırlık yapıyorlar sanki
                  "Bu işler binaçço ohumanla,ihi paralel çiziyi birbirine deymeyeceh şehilde çizmehlen ossaydu; herkeşler paracuhlarun dibine dibine furardu." ncavus

                  Yorum

                  • radyolog
                    OKURYAZAR
                    • 03 Ağustos 2008
                    • 23118

                    #2589
                    detan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                    Forumda sıkıntı olursa buluşma adresi:
                    (gazmanbaba da yazmış)

                    http://www.**********.org/forum/forumdisplay.php?f=66

                    bu adres KEYBORSA NIN BİR TÜR UZANTISIMIDIR YOKSA BAĞIMSIZ BİR ADRESMİDİR DETAN
                    DÖVÜNMEYİN. NEYE LAYIKSANIZ O ŞEKİLDE YÖNETİLİRSİNİZ

                    Yorum

                    • radyolog
                      OKURYAZAR
                      • 03 Ağustos 2008
                      • 23118

                      #2590
                      ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
                      işsizlik verileriacayip gelmiş
                      300.000
                      beklenti 320.000
                      buna rağmen PATİNAJ çekiyoruz
                      DÖVÜNMEYİN. NEYE LAYIKSANIZ O ŞEKİLDE YÖNETİLİRSİNİZ

                      Yorum

                      • detan
                        Tecrübeli
                        • 31 Ekim 2013
                        • 676

                        #2591
                        radyolog Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                        bu adres KEYBORSA NIN BİR TÜR UZANTISIMIDIR YOKSA BAĞIMSIZ BİR ADRESMİDİR DETAN


                        Kimseyle bir bağlantısı yok. Ben buraya ayhan başkanın davetiyle gelmeden önce orada yazıyordum. Çok az üyesi olan, sakin bir forum.
                        Bu forumdan oraya geçelim anlamında yanlış anlaşılmasın, yedek olarak kenarda dursun. Burada bir sıkıntı olursa gün olur lazım olur.
                        Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

                        Yorum

                        • detan
                          Tecrübeli
                          • 31 Ekim 2013
                          • 676

                          #2592
                          Kapanış için son 10 dakika, kimseden ses yok.

                          detan 73.400
                          Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

                          Yorum

                          • detan
                            Tecrübeli
                            • 31 Ekim 2013
                            • 676

                            #2593
                            Kapanış için son 10 dakika, kimseden ses yok.

                            detan 73.400
                            Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

                            Yorum

                            • gücsüzkarınca
                              Katılımcı
                              • 22 Mart 2014
                              • 77

                              #2594

                              Yorum

                              • detan
                                Tecrübeli
                                • 31 Ekim 2013
                                • 676

                                #2595
                                Ayhan, son mesajım 10-15 saniye gecikmeli gitti ve tek tıkladığım halde 2 defa çıktı. Bir sorun var ama umarım daha büyümeden halledilir.
                                Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information