Cafe Borsa & Muhabbet

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • tyanali
    Yasaklı
    • 09 Ekim 2009
    • 462

    #2506
    size bir soru .... benim 5 arkadaşımın 3 ekmeği var, yoldan geçen bir yolcu geldi ekmeğimize ortak oldu ve beraber o 8 ekmeği yedik giderken o yolcu bize 8 altın verdi ve adaletli şekilde pay etti kime ne altın düşmüştür... 1400 yıllık bir sorudur bu

    Yorum

    • vahhun
      Çalışkan
      • 12 Ağustos 2013
      • 2846

      #2507
      Emmi arkadaşları yanıltmayalım lütfen...

      4. Dünya savaşı olur diyor...

      Ancak savaş aletleri taş ve balta olma şartı ile.


      tyanali Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
      nükleeri bilirmisin sen o varken hiçbiri birbirine giremez..... onun için böyle akıl oyunlarıyla değişecek yönetimler bundan sonra anştaynın dediği gün gelirse 4. dünya savaşı olmaz çünkü dünya olmaz marsa yolcu kalmasın kolonilerde sınırlı yer var
      "Bu işler binaçço ohumanla,ihi paralel çiziyi birbirine deymeyeceh şehilde çizmehlen ossaydu; herkeşler paracuhlarun dibine dibine furardu." ncavus

      Yorum

      • tyanali
        Yasaklı
        • 09 Ekim 2009
        • 462

        #2508
        che big Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
        iyi trade firsati veriyor........destek seviyesi nerde?
        2,91 kıramassa sat

        Yorum

        • anti panik
          Yasaklı
          • 25 Mart 2014
          • 293

          #2509
          realist34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
          Başbakan ister de faiz düşmez mi? Faizi 2 puan düşüren talimat http://www.radikal.com.tr/yazarlar/u...alimat-1185848


          Yok yok ben ikna oldum bunlar TL da faizi düşürecekler. Şimdi'de dışardan destek var..

          *****
          Başbakan'ın faiz çıkışına Merkez Bankası Başkanı’nın ‘vakit var’ mesajının ardından alevlenen faiz tartışmasına Jim O'Neill da katıldı

          İSTANBUL - Gelişmekte olan finans piyasalarını yakından takip eden BRIC kavramının mucidi Goldman Sachs’ın uzun yıllar Varlık Yönetimi Başkanlığı'nı yapan İngiliz ekonomist Jim O’Neill’dan Türkiye Cumhuriyet Merkez Bankası’nın (TCMB) para politikalarından övgüyle bahsederek, “Merkez Bankası ocak sonunda faiz artışı yaparak doğru bir iş yapmıştı. Türk Lirası bu adıma karşılık verdi. Son derece zekice bir adımdı. Şimdi Türk Lirası daha istikrarlı olduğuna göre, neden faizler azaltılmasın? Bana mantıklı geliyor” dedi

          http://www.dunya.com/tl-istikrarli-f...li-224830h.htm

          Yorum

          • tyanali
            Yasaklı
            • 09 Ekim 2009
            • 462

            #2510
            vahhun Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
            Emmi arkadaşları yanıltmayalım lütfen...

            4. Dünya savaşı olur diyor...

            Ancak savaş aletleri taş ve balta olma şartı ile.
            kuran'da diyorki ölüm sizi burçlarda olsanızda bulacaktır...... yani mars'a koloni kuracağımza bir işaret diyebliriz

            Yorum

            • tarık37
              Yasaklı
              • 07 Mayıs 2009
              • 9126

              #2511
              10/04 11:13:50 - simsek: Turkiye'deki bankalar kaya gibi saglam, varlik kaliteleri cok iyi

              Yorum

              • tyanali
                Yasaklı
                • 09 Ekim 2009
                • 462

                #2512
                Efkan Ala: 180'i aşkın soruşturma var

                İçişleri Kakaını Efkan Ala: Yasa dışı dinleme operasyonu kapsamında 180'i aşkın yakın soruşturmanın devam ettiğini söyledi.

                Soruşturmaların çoğu usulsüz dinlemelerle ilgili.

                Meslekten çıkarılması teklif edilen polisler oldu.

                Yorum

                • aok75
                  Yasaklı
                  • 12 Temmuz 2013
                  • 602

                  #2513
                  tyanali Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                  önce bu haberi yapıp manipülasyon yapana söğüt dalı hediye ederüm
                  Parti üyesi, taraftarı veya sempatizisyanı değilim. Tamamen tarafsız, sadece dürüst insanların başa gelip bize benden aldıkları vergiler karşılığında bütçe oluşturup karşılığında adam yerine konulup vergilerimin düzgün bir şekilde kullanlmasını isteyen sade bir vatandaşım. Biraz hayal bu yazdıklarım çünkü Türkiye'de yaşıyorum.

                  İngiltere'de bakan 29.000 sterlin idi yanlış hatırlamıyorsam bir konumuu kullanmış haksız kazanç elde etmiş. Adam istifa etti. Bizde ise durum çooook farklı.

                  Ülkemi çok seviyorum her türlü olumsuzluğa rağmen ama yönetenlerimiz ve taliplileri dürüst olsalar daha da harika olacak.

                  Yorum

                  • realist34
                    Yasaklı
                    • 04 Haziran 2013
                    • 1354

                    #2514
                    tyanali Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                    kuran'da diyorki ölüm sizi burçlarda olsanızda bulacaktır...... yani mars'a koloni kuracağımza bir işaret diyebliriz
                    bizim liderlerimiz daha facebook, twiter'ı öcü gibi görüyor.. ve bu adamları da bu ülkenin %45'i destekliyor.. biz mi marsa koloni kuracaz.. diğer milletlerden bahsediyorsan onlar kurabilirler.. bizim insanımızı da; kobay olarak gönderecek olurlarsa ancak bizi ölüm öyle yakalar marsta..

                    Yorum

                    • realist34
                      Yasaklı
                      • 04 Haziran 2013
                      • 1354

                      #2515
                      TGDTGD â€@TGDTGD_Taner Korumalı Tweetler 5 sn.

                      Gel vatandaş gel pala mal dağıtıyor gel

                      Yorum

                      • detan
                        Tecrübeli
                        • 31 Ekim 2013
                        • 676

                        #2516
                        tyanali Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                        2,91 kıramassa sat

                        che big AKSEN'in direnç seviyesini değil desteğini sormuştu.
                        Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

                        Yorum

                        • realist34
                          Yasaklı
                          • 04 Haziran 2013
                          • 1354

                          #2517
                          İstanbul’da ırkçı saldırı!
                          İstanbul Şişli'de kimliği belirsiz saldırgan "Siyah Amerikalıları sevmiyorum" diye bağırıp konferans için geldikleri öğrenilen 3'ü kadın 4 Liberyalı'yı bacaklarından vurdu

                          Yorum

                          • vahhun
                            Çalışkan
                            • 12 Ağustos 2013
                            • 2846

                            #2518




                            tyanali Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                            Efkan Ala: 180'i aşkın soruşturma var

                            İçişleri Kakaını Efkan Ala: Yasa dışı dinleme operasyonu kapsamında 180'i aşkın yakın soruşturmanın devam ettiğini söyledi.

                            Soruşturmaların çoğu usulsüz dinlemelerle ilgili.

                            Meslekten çıkarılması teklif edilen polisler oldu.

                            "Bu işler binaçço ohumanla,ihi paralel çiziyi birbirine deymeyeceh şehilde çizmehlen ossaydu; herkeşler paracuhlarun dibine dibine furardu." ncavus

                            Yorum

                            • realist34
                              Yasaklı
                              • 04 Haziran 2013
                              • 1354

                              #2519
                              TGDTGD â€@TGDTGD_Taner Korumalı Tweetler 15 dk.

                              64 - 74 yolculuğunda yedirebildikleri kadar yukarıdan mal yedirme derdindeler...

                              Yorum

                              • che big
                                Katılımcı
                                • 09 Ekim 2012
                                • 142

                                #2520
                                tyanali Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                                kuran'da diyorki ölüm sizi burçlarda olsanızda bulacaktır...... yani mars'a koloni kuracağımza bir işaret diyebliriz
                                kesin marsta arsa isinede girer bunlar
                                İnsanı yaratmak mı tanrının büyük hatasıydı;
                                tanrıyı yaratmak mı insanın büyük hatasıydı ?

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information