Eger sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, Lütfen öncelikle Yardım kriterlerini okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için öncelikle Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzda hiçbir şekilde aktivite uygulayamaz; Konu açamaz, Mesaj yazamaz, Eklenti indiremez, Özel mesajlasamaz. Forumumuzu tam anlamıyla kullanmak için üye olabilirsiniz...
gardaşınız gaçar anadolunun köpühlü ayranı zihin açar her ne hadar yidimiz maharna karbonhidrat sinapslar rası iletişimi yavaşlatsada üstüne kaçak çayı içtihmi kafein depe yapar
ÇANAKKALE - Biga'da üst üste iki dönem belediye başkanlığı yapan AK Partili Mehmet Özkan, üçüncü kez başkan adayı oldu. Ancak 699 oy farkla seçimi CHP 'li İsmail Işık kazandı. Eski Belediye Başkanı Mehmet Özkan 5 Nisan tarihinde, Facebook sayfasında seçimlerle ilgili sitemini bildiren bir yazı paylaştı. Seçimi, kendilerini 'Hizmet Grubu' olarak niteleyen arkadaşları yüzünden kaybettiğini ileri süren Özkan, tepkisini dile getirdi. Hatta bununla da kalmadı, 'eski dostlar' diye hitap ettiği 'Hizmet Grubu’na hakkını helal etmediğini ifade etti.
AK Partili Mehmet Özkan, Facebook'ta paylaştığı sitem dolu yazısında şunları anlattı:
"Bir gün kendilerini hizmet grubu olarak tanımlayan arkadaşlar ziyaretimize gelmişti. Konuşmanın bir yerinde, 'Sizin oyunuza ihtiyacımız yok mu demek istiyorsunuz?' dediler. Cevaben dedim ki 'Eğer içinizden bir kişi böyle yaparsa ona asla hakkımı helal etmem. Zira 10 yıldır bir kere size 'hayır' demedim. Şahsi imkanlarımı dahi sizin çalışmalarınız için feda ettim. Dünyada değilse de ahrette hesabını sorarım.' İlkesizliğin, ölçüsüzlüğün ve de vefasızlığın en vahim örneğini sergilediler. Hesabı dünya olmayanın kaybedeceği bir şey yoktur. İnanır mısınız, ne ben ne de ailem üzüntüyü yüreğimize dokundurmadık bile. Hakkımızda hayırlı olacağını düşünüyoruz. Ama siz bu imtihanda asıl kaybedensiniz eski dostlar! Vicdanınız sizi asla bırakmayacak bilesiniz. Size hakkımı asla helal etmeyeceğim bilesiniz."
Erdoğan da "Ne istediniz de vermedim?" demişti. Başkan adayı da aynısını söylüyor. Dava uğruna devletin tüm imkanlarını sömürdüler, sömürülmesine izin verdiler. Şimdi utanmadan bu lafları edebiliyorlar.
Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!
gardaşınız gaçar anadolunun köpühlü ayranı zihin açar her ne hadar yidimiz maharna karbonhidrat sinapslar rası iletişimi yavaşlatsada üstüne kaçak çayı içtihmi kafein depe yapar
çikta çikta
"Bu işler binaçço ohumanla,ihi paralel çiziyi birbirine deymeyeceh şehilde çizmehlen ossaydu; herkeşler paracuhlarun dibine dibine furardu." ncavus
Yorum