Dün aldığım gümüş rengi kağıdı hareketin devam edeceğine pek güvenmediğim için 0.86 dan 4 kuruş karla verdim.
Cafe Borsa & Muhabbet
Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
-
DÖVÜNMEYİN. NEYE LAYIKSANIZ O ŞEKİLDE YÖNETİLİRSİNİZ
Yorum
-
gir gyo çıh emenualla at sarışını stüdyo daireyeradyolog Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterne biçim emanuellaa borsa len bu
ne kaat alabilioz ne satabilioz
çakıldık kaldık





annadın sen oni 



Yorum
-
che big Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterISGSY de ugrasiyorum..ulen 2,69 dan ben verdikce nemusuz aliyor
Dün yine AKSEN alayım dedim ama alamadım. 2.52-53 gibi alabilirim diye düşündüm, 2.56 nın altına inmediler. Az önce 2.64 den yine girdim, bakalım hamle doğru mu yanlış mı?Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!
Yorum
-
Başbakan ister de faiz düşmez mi? Faizi 2 puan düşüren talimat http://www.radikal.com.tr/yazarlar/u...alimat-1185848 …
Yorum
-
Ayhan başkana baş vur diyeceğim ama korkuyorum.Artı Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterAvatar yükleyelim dedik, bir türlü olmadı iyi mi...



Yorum
-
Ne güzel, zarar etme ihtimaliniz yok demek.radyolog Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterne biçim emanuellaa borsa len bu
ne kaat alabilioz ne satabilioz
çakıldık kaldık
Yorum

Yorum