Cafe Borsa & Muhabbet

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • Misafir

    #2146
    realist34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Tapelerin kaynağını açıkladı
    Star gazetesi yazarı Fehmi Koru, tapelerin ve ses kayıtlarının ABD'nin dinlemeleri ile elde edildiğini ileri sürdü.

    CNN Türk'te Aslı Aydıntaşbaş'ın Karşı Gündem programına katılan Koru, geçen Ağustos'ta Suriye'de düzenlenen kimyasal saldırının ardında Türkiye 'nin olduğuna dair iddiayı ortaya atan Pulitzer ödüllü ABD 'li gazeteci Seymour Hersh'ü yakından tanıdığını, iyi bir gazeteci olduğunu ancak kaynağını gizli tutması yüzünden sorunlar yaşadığını söyledi. Koru, şöyle konuştu:

    Sakat bir yazı

    "Ben sarin gazı bizden gitti sanmıyorum. Bunun da hükümetin bilgisi dahilinde olabileceğini sanmıyorum. Bunun sakat bir yazı olduğunu düşünüyorum. Hersh kaynaklarını gizli tutan bir yazar. Bu belki iyi bir şey, her zaman o kaynaklardan yararlanabiliyor. Ama bu bir de kötü bir şey. Gizlenecekleri için yalan yanlış bilgiler verebilir. Hersh'ün New York Times'tan kovulma nedeni kaynaklarının gevşekliği. Sonra New Yorker'da çalıştı ama orada da yazı yazmakta zorlanıyor. Sarin gazı kısmının doğru olmadığı kanaatindeyim. Ama Amerikalıların Mayıs Ayındaki Beyaz Saray davetindeki iltifatlarla gerçekleşen davetinden mutlu olmadığını öğreniyoruz yazıdan. Eğer bir Amerikalı parmağını sallarsa başkana onun bir anlamı vardır. Rahatsızlık duyulur. Ama Erdoğan parmak sallarsa başka türlü bir anlamı vardır. Liderleri iyi takip ediyorlar.

    Her şeyiyle dinlemişler

    Aydıntaşbaş'ın "İyi analiz ediyorlar ve de dinliyorlar belli ki…" sözleri üzerine Koru şöyle devam etti: "Dinleme konusunda da önemli. Şunu söyleyeyim. Snowden açıkladı ABD tüm dünyayı dinlemiş. Ama bir ülkeyi son üç yıl içinde her şeyiyle dinlemişler. Tüm telefon konuşmalarını, tüm internet yazışmalarınız.. Merkel'i dinlediğini biliyoruz mesela. Brezilya cumhurbaşkanını dinlemişler biliyoruz. Bizde kimlerin dinlendiğini bilmiyoruz. O ülkenin hangisi olduğunu bilmiyoruz. Ama ben o ülkenin Türkiye olduğuna inanıyorum. Liderleri de dinlediler. En önemli konuşmaları da dinlediler. Şu ortalığa saçılan tapelerin, ses kayıtlarının yerli olmadığını savunuyordum. Ben Amerikaların dinlediği kanaatindeyim."
    http://www.cnnturk.com/haber/turkiye...agini-acikladi
    Üstüne işenen kadın kurtarıcılarından ya bu mübarek te ??..

    Ay-ku'su da pek güvenilir tabi malûm..

    Yorum

    • detan
      Tecrübeli
      • 31 Ekim 2013
      • 676

      #2147
      ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
      forumun girişine ayran metre koyacam bi sürahiden fazla içeni almayacam içeri

      Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

      Yorum

      • Misafir

        #2148
        tyanali Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
        ayranı markarnayı çok severim meslek lisesi olduğum için full matematik yaptım puanımı kırdılar istedğim bölümü yazamadım üniversiteye almadılar sen tehlikesin dediler... çok komik dimi
        Mağduriyetlerin vardır hemen hepimiz gibi mutlaka, ancak hiç te fena tespit

        yapmamışlar di mi yani şahsında )) görünen köy kılavuz bayım, tehlikeli halin de

        güzel senin boşver..

        Yorum

        • hpsmj
          Aktif
          • 25 Mart 2012
          • 160

          #2149
          tyanali Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
          lafın tamamı akıllıya anlatılır diyecem gene kızacan sen söyliyince demokratik özgürlük oluyor ben diyince cahillik oluyor
          vallahi ben hiç sinirlenmiyorum sizin yazdıklarınıza.
          hatta okuyorum, eğer akılsız olarak yaftalamaz ve tamamını anlatmayı denersen sonuna kadar da okurum
          ama az önceki mesajınız, forumda ki tum mesajları okuyan biri olarak bana "ne alaka one minüt olayı" dedirtti güldüm yani, bu da güzel bir şey. Allah ta sizi güldürsün, ne diyim

          Yorum

          • tyanali
            Yasaklı
            • 09 Ekim 2009
            • 462

            #2150
            Bakınız; Yoğurt.


            Rüyada ayran içmek, küçük ama sevinç verici bir kısmet alır.

            Rüyada ayran içmek gönül ferahligina kavsacaginiza birisine ayran ikram etmek, kiymetli bir dost edineceginize yayikta ayran çalkalamak, bekarsaniz kismetinizin açilarak tez zamanda evlenip, mesut olacaginiza, evli iseniz, güzel ve hayirli bir çocuk sahibi olacaginiza isaret eder.Bazilarina göre: ayrani oldugunu veya satin aldigini, veya birinin kendisine verdigini görmek hüzün ve kederle tabir olunur. Yemegin disinda olarak ayran içtigini gören hasta olur. Ekmekle ayran içmek kedere, bir rivayete göre haram mala isarettir.

            Yorum

            • vahhun
              Çalışkan
              • 12 Ağustos 2013
              • 2846

              #2151
              "Bu işler binaçço ohumanla,ihi paralel çiziyi birbirine deymeyeceh şehilde çizmehlen ossaydu; herkeşler paracuhlarun dibine dibine furardu." ncavus

              Yorum

              • tyanali
                Yasaklı
                • 09 Ekim 2009
                • 462

                #2152
                hpsmj Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                vallahi ben hiç sinirlenmiyorum sizin yazdıklarınıza.
                hatta okuyorum, eğer akılsız olarak yaftalamaz ve tamamını anlatmayı denersen sonuna kadar da okurum
                ama az önceki mesajınız, forumda ki tum mesajları okuyan biri olarak bana "ne alaka one minüt olayı" dedirtti güldüm yani, bu da güzel bir şey. Allah ta sizi güldürsün, ne diyim
                şimdi anlamışsındır karabulutlar dağılsın maksat gerginlik değil gülmek...

                Yorum

                • vahhun
                  Çalışkan
                  • 12 Ağustos 2013
                  • 2846

                  #2153
                  "Bu işler binaçço ohumanla,ihi paralel çiziyi birbirine deymeyeceh şehilde çizmehlen ossaydu; herkeşler paracuhlarun dibine dibine furardu." ncavus

                  Yorum

                  • yetkisiz
                    Katılımcı
                    • 18 Aralık 2013
                    • 80

                    #2154
                    endekis buralarda ecük eğlenirse, 2ncil kaatlar harekete başlar...meskelam YAZIC

                    şayet bu tip kaatlar hareket etmezse, dönüş yakındır kibin...

                    Yorum

                    • Misafir

                      #2155
                      Milli rüyamız; Ayran..

                      Hadi bakalım 'I run..', iyi trade'ler..

                      Yorum

                      • detan
                        Tecrübeli
                        • 31 Ekim 2013
                        • 676

                        #2156
                        Gümüş renginde bir hisse var,
                        Garip hareketler yapar.
                        Yine daldım azar azar,
                        İnşallah kısa zamanda göklere çıkar.
                        Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

                        Yorum

                        • tarık37
                          Yasaklı
                          • 07 Mayıs 2009
                          • 9126

                          #2157
                          Uzmanlar 30 hisse için ne önerdi?

                          http://www.finansgundem.com/para-piy...37_p321711.htm

                          Yorum

                          • mehmetkirsoy
                            Kıdemli
                            • 03 Ocak 2013
                            • 3325

                            #2158



                            kafa göz girişmezlerse

                            macd 0 ın üzerinde

                            Yorum

                            • detan
                              Tecrübeli
                              • 31 Ekim 2013
                              • 676

                              #2159
                              yetkisiz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                              endekis buralarda ecük eğlenirse, 2ncil kaatlar harekete başlar...meskelam YAZIC

                              şayet bu tip kaatlar hareket etmezse, dönüş yakındır kibin...


                              Ben de bu şekilde düşünüyorum ve tutmaya devam ediyorum.
                              Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

                              Yorum

                              • hpsmj
                                Aktif
                                • 25 Mart 2012
                                • 160

                                #2160
                                detan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                                Gümüş renginde bir hisse var,
                                Garip hareketler yapar.
                                Yine daldım azar azar,
                                İnşallah kısa zamanda göklere çıkar.
                                decoder i olan ?

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information