VOB online

Collapse
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • Misafir

    #1246
    Gidişlerde 9-10 kat hızlı ve kârlı oluşabilir, kaldıraç etkili ve güncel olarak..

    Her tür sektörel arenada..

    Dönüşümle el değiştirme süreleri şekilleri ve riskleri dahil.. Cabasılarıyla..

    Yorum

    • Misafir

      #1247
      'Gidişler' yukarı anlamında değil tabi, aşağıda şart olmasın hadi,

      varken yok oluşlar gibi gidiş anlamında..

      Yorum

      • HAKİKİ ÖZ DAYI
        Katılımcı
        • 02 Ekim 2013
        • 82

        #1248
        HAKİKİ ÖZ DAYI Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
        Epi Topu bir kaç yazım var bu alemde olay o kadar net ki.





        http://forum.keyborsa.com/showthread...938#post626938

        7.38 gören bir GARAN

        Sahibi her zamanki gibi gerekeni yapacaktır herhalde.



        Yorum

        • Misafir

          #1249
          98 üstü civarı veya ortalama long olacak olmadığımıza göre..

          Burdan bile long olmıycağımıza göre.. Neler kaldı geriye..

          Nası para kaybederiz ki kısa ve yakın orta vade.. E birazda

          para yaparız aradan hepsi bu..

          Yorum

          • Misafir

            #1250
            Skopalaettin piyasagiller şair edasında 'Tıkanır elbet,

            gökte yıldız denizde kum tükenir..' manasında tırsık

            long trade'e de dönüyor şiirden anlamayanların hatrına..

            Yorum

            • sinterklass
              Tecrübeli
              • 17 Mayıs 2009
              • 1522

              #1251
              Onu sevenlere alıştık da yiğit bullet ı övene denk gelmek mideyi bozdu
              Mutluluk uzun dönemde dengeye gelecektir .

              Yorum

              • Misafir

                #1252
                'Tıkandı baba' türbesi yokmudur bunlarda.. 2 küsür

                yıldır yine bi gayret epey yaptık imalat yetişmiştir

                belki bugünlere, yakında halka açılır görüntüde )..

                Yorum

                • Misafir

                  #1253
                  En iyi rakı reklamı Zakkum Acıta acıta..

                  Merkel'e, Obama'ya, Abe'ye vs. bi kadeh bile güzelinden

                  mezeli ikram yapamadık gitti geçti.. Hacı hoca ayağı sankim

                  ibadethane kültürü mekanlar, insanlar yada fiiliyat.. Peh

                  Koymuş sofrasına doymam diyor.. sonrada

                  Yorum

                  • Misafir

                    #1254
                    Adıda olur müslümanlık..

                    Şükür ki yetmez elbet ancak..

                    Yorum

                    • HAKİKİ ÖZ DAYI
                      Katılımcı
                      • 02 Ekim 2013
                      • 82

                      #1255
                      HAKİKİ ÖZ DAYI Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                      7.38 gören bir GARAN

                      Sahibi her zamanki gibi gerekeni yapacaktır herhalde.



                      8.33 den 8.17 ,artık yeter demiştir muhtemelen.

                      http://forum.keyborsa.com/showthread...632#post630632

                      Yorum

                      • sinterklass
                        Tecrübeli
                        • 17 Mayıs 2009
                        • 1522

                        #1256
                        Stok dolar hemde 2.8175 den
                        Nasibiyle gelir derler daha gelmedi ama bakalım...
                        Mutluluk uzun dönemde dengeye gelecektir .

                        Yorum

                        • sinterklass
                          Tecrübeli
                          • 17 Mayıs 2009
                          • 1522

                          #1257
                          2.92 den verdik kuzucukları 1 ay vadeliyi görelim ardından 2.8 tekrar yeşilleniriz
                          Mutluluk uzun dönemde dengeye gelecektir .

                          Yorum

                          • sinterklass
                            Tecrübeli
                            • 17 Mayıs 2009
                            • 1522

                            #1258
                            isise namlu kalkarsa bist ne tarafa bilemem ama dolares aşağı döner diye düşünüyorum
                            yeşil sermayeci yeşili almadan namlu kaldırmaz ...
                            geçenki bist 30 100 999 33 gibi ikindirik rakamları her zaman fiyat ayarlama olarak algıladım

                            özledk be dayı ...

                            kuzu emmi 5 30 dedi krizgralli aklıma geldi .

                            ve tüm dEğer büyükler bilgiyi yayana sohbeti güzele selamlar olsun .
                            Mutluluk uzun dönemde dengeye gelecektir .

                            Yorum

                            • HAKİKİ ÖZ DAYI
                              Katılımcı
                              • 02 Ekim 2013
                              • 82

                              #1259
                              Zamanı gelince .. her zamanki gibi , özleme son verir muhtemelen.




                              Yorum

                              • Misafir

                                #1260
                                Welcome back to your home.. ) Selamlar..

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information