VOB online

Collapse
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • CR7
    Tecrübeli
    • 26 Ekim 2014
    • 1711

    #1216
    CR7 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kolay kolay da repeat klip göndermem haa mevzu Garan kız olunca ..hadise farklı yani





    İyi geceler

    Ara'da bilimum dalgalar oldu ...13 Ağuostos'da Garan kız 7.46 oldu ...
    Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

    Yorum

    • CR7
      Tecrübeli
      • 26 Ekim 2014
      • 1711

      #1217
      Topiğin adına yakışır bir şekilde hep online paylaştım,neyi yaşadıysam onu paylaştım

      Ben...varsa eğer ki .. hakkımı tüm iyi niyetli dostlarıma helal ediyorum

      Onlar'dan da hellallık istiyorum ..

      Başka bir zaman diliminde görüşene kadar ... hep hoşkalın canlarım benim ...





      En içten saygı ve her zaman daim olan sevgilerimle
      Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

      Yorum

      • sinterklass
        Tecrübeli
        • 17 Mayıs 2009
        • 1522

        #1218
        Hörmetli büyüğüm...
        Herhalda bu cumartesi mojitoyu tek başına içme münasebetiyle biraz yoğun duygulardasın..
        Helallik kısımda senin hakkın bende var... Sen helal et.. Benden yana helal olsun..
        Malum dunya şartları başlığa ve bana yakışacak uyumlu işlemlerde bulunamadım..
        Haftada 1 olsa da yazarsın umarım
        Bi gidiyor durumuna düşürdün beni
        Bakma benim türkçe beellrock büyüğümden hallice ne çabalar veriyorum burada....
        Hem dur daha lüferleri yemedik
        Mutluluk uzun dönemde dengeye gelecektir .

        Yorum

        • Bull Market
          Tecrübeli
          • 23 Mayıs 2007
          • 597

          #1219
          Epeydir bende katılamıyorum, arada topiğe uğrayıp göz atabiliyorum sadece

          Şu benim altın sayımında 4. dalga bitti 5. dalga düşüş başladı, vobdada bir zamanlar hazırladığım bir senaryo vardı ya, işte o devam ediyor görünüyor, hayırlısı olsun bakalım, kimseye tavsiye değildir, bol kazançlar hepinize.
          Eğer hayatında inişler ve çıkışlar olmuyorsa, ölüsün demektir.

          Yorum

          • ata
            Tecrübeli
            • 13 Nisan 2014
            • 439

            #1220
            http://forum.keyborsa.com/showthread...online/page121


            CR7 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
            Maalesef dünya piyasaları her geçen gün daha Ayı piyasasına doğru gidiyor

            Şahsen para kazansam da ,keşke Boğa piyasası olsaydı da orda kazansaydım diyorum,Boğa piyasası olumluluk demektir,Boğa piyasası iyidir herkes kazanır.

            Darmadağan olmuş bir Dow ve Dax ..7.22 görmüş bir Garan,Daha önce de yazmıştım ; baştan tanıyamadık ,affola.

            Hörmetler

            Yorum

            • Bull Market
              Tecrübeli
              • 23 Mayıs 2007
              • 597

              #1221
              Bull Market Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster


              bu senaryo devam ediyor, son etiketlemeler mavi a ve mavi b dalgaları bitti bakalım noolcak.
              yaa işte evet, filmi pala çekecek demiştik ve nihayet kütürt sahne aldı bakalım

              vobda 85275 lere gelmişiz zaten ne kalmış şurada, bakalım hayırlısı.
              Eğer hayatında inişler ve çıkışlar olmuyorsa, ölüsün demektir.

              Yorum

              • HAKİKİ ÖZ DAYI
                Katılımcı
                • 02 Ekim 2013
                • 82

                #1222
                Epi Topu bir kaç yazım var bu alemde olay o kadar net ki.





                http://forum.keyborsa.com/showthread...938#post626938

                Yorum

                • sinterklass
                  Tecrübeli
                  • 17 Mayıs 2009
                  • 1522

                  #1223
                  Bull Market Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                  yaa işte evet, filmi pala çekecek demiştik ve nihayet kütürt sahne aldı bakalım

                  vobda 85275 lere gelmişiz zaten ne kalmış şurada, bakalım hayırlısı.

                  bu alemde sayımlarını YAYINLAYIP birebir tutturanı ilk defa gördüm tebrik ederim ... bol kazançlar...devamı gelmesi dileğiyle...

                  Mutluluk uzun dönemde dengeye gelecektir .

                  Yorum

                  • ata
                    Tecrübeli
                    • 13 Nisan 2014
                    • 439

                    #1224
                    Cemre dedik yetmedi Sayın BullMarket sayım gönderdi yetmedi Sayın HAKİKİ ÖZ DAYI klasik klibini gönderdi yetmedi en son Sayın sinterklass BOLD olarak yazdı yetmedi ,dipten %7 yükseldi fakat her taraf yeşil yeşilken yavuklunuzun bu derece eksi olmasını nasıl yorumlayalım...en iyisini gene her zaman ki gibi siz bilirsiniz.
                    Siz dönene kadar bu da son yazım olsun.Hörmetler

                    Yorum

                    • Bull Market
                      Tecrübeli
                      • 23 Mayıs 2007
                      • 597

                      #1225
                      sinterklass Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                      bu alemde sayımlarını YAYINLAYIP birebir tutturanı ilk defa gördüm tebrik ederim ... bol kazançlar...devamı gelmesi dileğiyle...

                      Sn. sinterklass, Teşekkür ediyorum, bilmenizi isterimki bu her zaman olmuyor, sayımları kimsenin birebir tutmaz, son sayımlarımın tutmuş olmasını global ölçekte zorunlu bir takvime girilmiş olmasına bağlayabiliriz diye düşünüyorum, herkese bol kazançlar.
                      Eğer hayatında inişler ve çıkışlar olmuyorsa, ölüsün demektir.

                      Yorum

                      • HAKİKİ ÖZ DAYI
                        Katılımcı
                        • 02 Ekim 2013
                        • 82

                        #1226


                        30 Ağustos Zafer Bayramı

                        ''Hattı müdafaa yoktur sathı müdafaa vardır, o satıh bütün vatandır''




                        Tüm vatanseverlere Kutlu olsun

                        Yorum

                        • Misafir

                          #1227
                          VOB online canlı tutalım değerli CR7 bayımızı beklerken..

                          Biten Ağustos vade son saat sayılırken artık 92,4xx'ler uygun miktar

                          satış yaptık, uzlaşmalık.. Çok daha aşağılardan uzlaşma oluşacak

                          tahminen diyerek..

                          Yorum

                          • Misafir

                            #1228
                            90,5xx'ler bile mümkün ve uygun uzlaşmalık naçizane bilare ) hesabımıza göre..

                            Yada olduğu kadar artık hesap nasip..

                            Yorum

                            • Misafir

                              #1229
                              Vakit daraldıkça fiyat hâlâ uygun yukarılarda tespit edersek;

                              'short arttır' iyi fikrimiz.. İzliycez bu kısmı..

                              Yorum

                              • Misafir

                                #1230
                                Görelim kırmızıları Bizt'ikcim..

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information