Eger sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, Lütfen öncelikle Yardım kriterlerini okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için öncelikle Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzda hiçbir şekilde aktivite uygulayamaz; Konu açamaz, Mesaj yazamaz, Eklenti indiremez, Özel mesajlasamaz. Forumumuzu tam anlamıyla kullanmak için üye olabilirsiniz...
Her taraf kırmızı bizim vob yukardan açtı ve yükseliyor inatla 5 günlük HO altına düşmem diyor yani,bazen düşünüyorum acaba hep maddiyatçi olduğumuzdan mı kazanamıyoruz biraz da maneviyata yönelmek lazım sanki ,şahsen bu tarikatı izliyorum .. Beyza hoca ve Tülay hoca favorilerim.
vob 114500 %0.64 yukarda
Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.
Göndermiş olduğum CV ime tarikattan cevap geldi:bizde sadece Huriler değil Nuriler de var cds yaklaşık %4 e yakınyukardayken MSCI yaklaşık %2 aşağıdayken dow dax geberikken Dolar nerdeyse 2.45 i görmüşken bizim VOB da xu100 da Garan da artıda ,olacak şey değilyani bu ne şans ya ,bu şans varken tarikatın da hangi tarafı denk geleceği belli o yüzden bu tarikat işlerinden de ekmek çıkmıyacağını anladım ve boş verdim tarikatı
Temel tarikata girmek için başvurmuş. Şeyhin karşısına çıkarmışlar. Temel;
– “Şeyhim tarikata girmek istiyorum“ demiş.
Seyh`de;
– “Olur, ama 3 hafta karınla yatmayacaksın“ demiş.
Neyse aradan üç hafta gecmiş ve temel şeyhin önüne tekrar gelmiş. Şeyh sormuş;
– “Temel tamam`mı? Sabredebildin`mi?.
Temel;
– “Valla, ilk hafta hiç problem yoktu. ikinci hafta sabrım çok zorlandı. Ama dayandım ücüncü hafta bir gün Migros`a gitmiştik. Benim karı üst raflardan bir iki paket almaya çalışıyordu. Hatunun bacakları gözükünce içim gitti. Daha sonra paketler yere düştü. Benim karı da paketleri almak için eğilince dayanamadım daldım“ demiş. Şeyh de;
– “Aaaa olmadı şimdi biz seni tarikata alamayız“ deyince.
Temel;
– “Boşver tarikatı bizi artık Migros`a bile almıyolar“…
Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.
Yorum