CR7 Nickli Üyeden Alıntı
Mesajı göster
Şimdi...son 2 sayfadaki bu kadar karışık kuruşuk grafiklerden sonra benim anladığım piyasanın orta ve uzun vade ciddi bir yükseliş hazırlığında olduğu fakat kısa vade de bir düzeltmenin olabilirliği ,zati trendlerin "sine qua non" u düzeltmelerdir...
haa bu grafikleri herkes görüyor zaten fakat aynı grafiği 100 kişi bakar 100 farklı yorum çıkar ki çok normaldır.
Daha önce bu şuh kız Garan ı herkeslerin önünde uyardım başka yavuklu bulacağım dedim ,eğer ki akıllı olmazsa bizim alemde karakız diye anılan HALKB ile aldatabilirim veya ikisini birden idare edebilrim bundan sonra nasılsa olay aynı kapıya çıkıyor

CR7 Nickli Üyeden Alıntı
Mesajı göster








Yorum