VOB online

Collapse
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • CR7
    Tecrübeli
    • 26 Ekim 2014
    • 1711

    #1471
    CR7 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster







    Şimdi...son 2 sayfadaki bu kadar karışık kuruşuk grafiklerden sonra benim anladığım piyasanın orta ve uzun vade ciddi bir yükseliş hazırlığında olduğu fakat kısa vade de bir düzeltmenin olabilirliği ,zati trendlerin "sine qua non" u düzeltmelerdir...
    haa bu grafikleri herkes görüyor zaten fakat aynı grafiği 100 kişi bakar 100 farklı yorum çıkar ki çok normaldır.

    Daha önce bu şuh kız Garan ı herkeslerin önünde uyardım başka yavuklu bulacağım dedim ,eğer ki akıllı olmazsa bizim alemde karakız diye anılan HALKB ile aldatabilirim veya ikisini birden idare edebilrim bundan sonra nasılsa olay aynı kapıya çıkıyor



    CR7 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

    Yorum

    • CR7
      Tecrübeli
      • 26 Ekim 2014
      • 1711

      #1472


      Birincisi daha önce paylaşılmıştı bu topikte ,ikincisi de çok eğlenceli..şahsen çok güldüm,tavsiye ederim.
      Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

      Yorum

      • sinterklass
        Tecrübeli
        • 17 Mayıs 2009
        • 1522

        #1473
        Mutluluk uzun dönemde dengeye gelecektir .

        Yorum

        • CR7
          Tecrübeli
          • 26 Ekim 2014
          • 1711

          #1474



          Takas incelemek veya takip etmek huyum değildir çünkü takas tablosu tam bir aldatmacadır ,haa bazen de değildir yani

          Bu ara moda diye ,meraklısı varsa ..topiğimde eksik kalmasın.
          Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

          Yorum

          • CR7
            Tecrübeli
            • 26 Ekim 2014
            • 1711

            #1475
            sinterklass Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
            Vay vay vay inanamıyorum

            Değerli sinter klip göndermeyi öğrendin sonunda

            Sinema tarihinin "non-linear storylines" yani "doğrusal olmayan öykü akışını" anlatan 1 no'lu sahnesini sana ithaf ediyorum..

            Hep dürüst bir yoldaş olduğun için ...kabul buyurman dileğiyle

            Sevgiler


            Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

            Yorum

            • CR7
              Tecrübeli
              • 26 Ekim 2014
              • 1711

              #1476
              Garan 7.49 Halkb 10.42 Xu 100 77483 Xu30 95014 ,Vob 95025

              Dealer kız aradı bugün niye işlem yapmıyorsunuz diye

              Son işlemden sonra hesap artıda mı diye sordum ,artıda dedi

              Eee o zaman flat devam dedim






              İyi trade'ler
              Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

              Yorum

              • sinterklass
                Tecrübeli
                • 17 Mayıs 2009
                • 1522

                #1477
                sinterklass Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                Tebrikler bereketli olsun.
                Bir süre sezen i dinliyorum gözlerim kapalı..61 li fiyattan netas su parası çıkarsa veririm.
                çerezlik netasların yarısını 11,45 den verdim diğer yarısına dokunmak yok.




                İyi geceler
                Mutluluk uzun dönemde dengeye gelecektir .

                Yorum

                • sinterklass
                  Tecrübeli
                  • 17 Mayıs 2009
                  • 1522

                  #1478
                  netas verdiğim kadar 11 ,31 yerine koydum nedense karlı çıkmaya ümidim yok bu pozdan
                  Mutluluk uzun dönemde dengeye gelecektir .

                  Yorum

                  • sinterklass
                    Tecrübeli
                    • 17 Mayıs 2009
                    • 1522

                    #1479
                    Netas hepsini verdim garan kızın peşinden ayrılmam artık kayıp %3 diğer küçük tradeleri topladı gitti.
                    Mutluluk uzun dönemde dengeye gelecektir .

                    Yorum

                    • CR7
                      Tecrübeli
                      • 26 Ekim 2014
                      • 1711

                      #1480
                      "Short Squeeze" tam gaz devam ,short yapanlar ne diyor :

                      Efem son günlerde dipten 12 bin point yaptı çok pirimli ...doğru , doğru ama çok da uzağa gitmeyelim

                      Yarın 9 mart ,geçen seneki bu tarihe baktığımızda Vob 99325 Garan 8.42 Xu100 80645 Dolar 2.6011

                      Eee son bir yıl kayıp ki ne kayıp ,hani prim !!?
                      Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                      Yorum

                      • CR7
                        Tecrübeli
                        • 26 Ekim 2014
                        • 1711

                        #1481
                        CR7 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                        Şimdi...son 2 sayfadaki bu kadar karışık kuruşuk grafiklerden sonra benim anladığım piyasanın orta ve uzun vade ciddi bir yükseliş hazırlığında olduğu fakat kısa vade de bir düzeltmenin olabilirliği ,zati trendlerin "sine qua non" u düzeltmelerdir...
                        haa bu grafikleri herkes görüyor zaten fakat aynı grafiği 100 kişi bakar 100 farklı yorum çıkar ki çok normaldır.

                        Daha önce bu şuh kız Garan ı herkeslerin önünde uyardım başka yavuklu bulacağım dedim ,eğer ki akıllı olmazsa bizim alemde karakız diye anılan HALKB ile aldatabilirim veya ikisini birden idare edebilrim bundan sonra nasılsa olay aynı kapıya çıkıyor

                        karakız'ı takdir ettim tek bir zarf atmamla mesajı aldı

                        Artık şuh kız düşünsün bundan sonrasını
                        Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                        Yorum

                        • CR7
                          Tecrübeli
                          • 26 Ekim 2014
                          • 1711

                          #1482
                          Sağda solda okuyorum ,yok efem "kadınlar ne ister"

                          Üşenmeden topik açan densizler bile var ya ,sanki bilse yapabilecek dallama

                          Kadınlar Brad Pitt ve Clark Gable karışımı bir yüz ister ,var mı sende ..yohhh

                          Kadınlar 1.90 boy ister , var mı sende .. yohhh

                          Kadınlar bu boy'a uygun orantılı organlar ister ..var mı sende ...yohhh

                          Kadınlar orantılı organlarla orantılı kalın cüzdan ister ...var mı sende ..yohhh

                          Kadınlar akşam ezanından sabah ezanına kadar nonstop ister ...var mı sende ..yohhh

                          Kadınlar espiri ister ,kültür ister ,neşe ister ,şiir ister şarkı ister romans ister ,huzur ister,sevgi ister ...Var mı sende ..yohhh

                          Veee en önemlisi kadınlar sorgulanmadan yaşamak ister ...topik açıp sorduğuna göre bu da sende yohhhh

                          Kadınların istediği hiç bir şey sende yok ,zaten açtığın topikten belli dangaloz

                          Sana ve senin gibi süzme cahil tayfasına bir nasihat ,kulağına küpe olsun.




                          Havayı geldiği gibi, rüzgarı estiği gibi, kadını olduğu gibi kabul edin.



                          Adamın biri kumsalda dolaşırken ayağı bi şişeye çarpmış..Şişenin tıpasını çıkarmış ve içinden bir cin çıkmış..Cin adama – Bir dilek hakkın var..Dile benden ne dilersen! demiş..Adam da – İki okyanusu birbirine bağlayan bi köprü yapmanı istiyorum..demiş..
                          Cin :
                          – Yahu kardeşim bu ne biçim dilek daha olanaklı bişeyler iste..demiş..
                          Adam :
                          – Öyleyse kadınları anlamak istiyorum..demiş..
                          Cinin cevabı çok kısa ve net :
                          – Köprü kaç şeritli olsun.
                          Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                          Yorum

                          • CR7
                            Tecrübeli
                            • 26 Ekim 2014
                            • 1711

                            #1483
                            Garan 7.50 Halkb 10.65 Xu100 77682 Vob 95175

                            Kadın ruhundan anlamıyorum dediysem bu kadar da değil hani yani

                            Dünya kadınlar günü kutlu olsun ,

                            Onlar ki bizim ilk aşkımız olan anne'lerimizdir .. bacılarımızdır.. sevgililerimizdir ..eşlerimizdir.. çocuklarımızın anneleridir,HAYAT ARKADAŞIMIZLAR , yani kısaca herşeyimizdirler ,iyi ki varlar.

                            Saygı ve sevgi ile

                            Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                            Yorum

                            • CR7
                              Tecrübeli
                              • 26 Ekim 2014
                              • 1711

                              #1484
                              CR7 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                              karakız'ı takdir ettim tek bir zarf atmamla mesajı aldı

                              Artık şuh kız düşünsün bundan sonrasını
                              ültimatom'u tam uyguluyorlar bu kız'lar fakat ben piyasadayken yapmıyorlar da ben flat iken bu fettanlıkları yapıyorlar
                              Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                              Yorum

                              • CR7
                                Tecrübeli
                                • 26 Ekim 2014
                                • 1711

                                #1485
                                sinterklass Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                                Netas hepsini verdim garan kızın peşinden ayrılmam artık kayıp %3 diğer küçük tradeleri topladı gitti.
                                Netas -3 den Garan +2 ,süpper bir manevra tebrikler


                                Ayrıca da , değerli forum arkadaşım Sayın BEéLLrock'u taviz vermeden long pozisiyonundan dolayı tebrik ederim.
                                Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information