VOB online

Collapse
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • CR7
    Tecrübeli
    • 26 Ekim 2014
    • 1711

    #1486
    Garan 7.65 Halkb 10.71 Xu100 78738 Vob 96650

    Bazen olur böyle şeyler .. borsa işte

    Yarın yavaş yavaş artık bi piyasaya girim diyorum





    Cümleten iyi akşamlar.
    Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

    Yorum

    • sinterklass
      Tecrübeli
      • 17 Mayıs 2009
      • 1522

      #1487
      Şuh kıza yüzümüze bakmadı sizi beğenmeyen bizi ne yapsız azizim .
      Mutluluk uzun dönemde dengeye gelecektir .

      Yorum

      • CR7
        Tecrübeli
        • 26 Ekim 2014
        • 1711

        #1488
        sinterklass Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
        Şuh kıza yüzümüze bakmadı sizi beğenmeyen bizi ne yapsız azizim .
        Kadın ruhundan anlamıyorum diye.. bu kızlar beni beğenmiyor diye

        Hazır MSCI +%2.20 iken ,benim en has arkadaşım olarak ..herkeşlerin önünde bu kadar da ezme beni yanee







        Cümleten iyi geceler
        Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

        Yorum

        • CR7
          Tecrübeli
          • 26 Ekim 2014
          • 1711

          #1489
          CR7 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
          Şimdi bu kadar karışık kuruşuk grafiklerden anladığım nedir? anladığım bu ki . GARAN dan başka arıza yok

          29 Ekim 2014 de bu topiği açtığımda o dönem ağırlıklı ortalaması yaklaşık 8.30 iken şimdi 7.30 civarında ,16 ay geçmiş hadise pırt ve bu zaman diliminde ben genelde şorttaydım fakat genede bu şıllığı tam çözmüş değilim halen ..nasıl bi yavukluysak artık

          Türkiye trade edilebilen finansal piyasası eşittir GARAN ,bunu çözen bundan parayı alan gerçek anlamda kazanır bundan başka macera arayan rakı parasına sigara parasına çalışır ancak , ki ,ötesi zaten çok inandırıcı değil de zaten.

          Bu topik bu alemde pek rastlanılayamayan online işlemlerin saniyesinde yazıldığı bir topiktir bu sebep ile henüz fol yok yumurta yok ,herkesler rahat olsun.




          08-12 Şubat 2016 haftası için şimdiden herkese iyi seanslar dilerim.
          http://forum.keyborsa.com/showthread...online/page133


          Efem ,tee 7 şubat da borsa hareketlenmeye kımıldamaya hazırlarkene arz etttim ,bu Garan kız dan başka arıza yok

          Brent uçtu ,altın uçtu endeks 100 ve 30 uçtu her bi şey uçtu .. buna nooldu anlıyamadım yani

          Bunu geçen yıl yoğun olarak treyt ederken akkızın 70 kademe üstündeydi şimdi 34 kademe altında ,hayret yani

          Hakketene de bu hatunu bi doktora gösterim diyorum ,bi FSH baktıralım bari ..

          bu kadar hakkımız hukukumuz var karşılıklı sonuçta "ahde vefa" denen bi şey var





          CR7 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
          Bugün nisan vadenin ilk günü idi ...

          Garan 7.34 Endeks 7555 XU030 93338 Vob nisan vade 93275

          Beni bilen bilir ben abartıyı hiç ama hiç sevmem , 1172 yazım var en az 50 bin defa yazdım Vob tamam çocuk oyuncağı oyuncular belli kontrat sayısı belli hep kazanıyoruz orda olay GARAN dır bunu çözen asıl parayı alır ..dedim mi demedim mi!? inanmayan saysın ,dedim işte

          Perimenopozal sendroma mi girmiş nedir anlamadım ki bu hatunu ,bütün gün 8 kademede ..yoksa şifre mi gönderiyor bi 34 bi 36

          Yeter yani sıkıldım ...hazır mscı de %2.5 yeşilken yeni bi yavuklu bulabilirim akıllı ol şuh kız akıllıııı olllll

          Vob'da_ki pozsoon kaldıraç sebebiyle neredeyse bunun 15 katı ama aklım bunda ,bu şıllık da onun farkında zaten ..işte bu şuh hatunlar böyle olur da ,kadın ruhundan da anlamıyorum ki gereğini yapayım




          Cümleten iyi akşamlar
          Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

          Yorum

          • CR7
            Tecrübeli
            • 26 Ekim 2014
            • 1711

            #1490
            Garan 7.61 Halkb 10.74 Xu100 79024 Vob 96600(96075-97800)
            Xu030 97293 sadece nisan vadeye değil ..haziran vadeye de fark attı

            Bazen olur böyle şeyler .. borsa işte

            Flat devam şimdilik.





            Cümleten iyi akşamlar.
            Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

            Yorum

            • CR7
              Tecrübeli
              • 26 Ekim 2014
              • 1711

              #1491
              Dax geberik Mscı yeşil ,sen nasıl bir şuh'sun böyle ya

              Kendinden sonra gelen 4 hissenin toplamı kadar işlem yapıyorsun

              Çiliğini yiyim senin ,aşkım benim.


              Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

              Yorum

              • CR7
                Tecrübeli
                • 26 Ekim 2014
                • 1711

                #1492
                Major içinde minor'lar da olur ..doğa kuralı ,mesela fibo yani matematik .





                Cümleten iyi geceler
                Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                Yorum

                • CR7
                  Tecrübeli
                  • 26 Ekim 2014
                  • 1711

                  #1493
                  Acaba doktora gitmekten mi korktu yoksa çiliğini yemem mi etkiledi


                  Garan 7.70 Halkb 10.95 Xu100 79380 Vob 97725(96475-97825)Xu030 97843

                  Süper bir hafta oldu .. hafta sonundaki grafikler açısından Bazen olur böyle şeyler .. borsa işte

                  Flat devam şimdilik.





                  İyi hafta sonları
                  Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                  Yorum

                  • sinterklass
                    Tecrübeli
                    • 17 Mayıs 2009
                    • 1522

                    #1494
                    Tebrikler hörmetli büyüğüm bu hafta pek bi ezeldiniz
                    Mutluluk uzun dönemde dengeye gelecektir .

                    Yorum

                    • CR7
                      Tecrübeli
                      • 26 Ekim 2014
                      • 1711

                      #1495
                      sinterklass Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                      Tebrikler hörmetli büyüğüm bu hafta pek bi ezeldiniz
                      Tüm haftayı özetledin sevgili sinter

                      Bu taraf birinci sınıf ... O taraf ayak takımı ...

                      Yani bunu MSCI %2.22 yeşilken diye söylemedim ,bir bütün olarak...her zamanki gibi

                      Hörmet bendendir ,gözlerinden öperim ... Sevgiler


                      Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                      Yorum

                      • Kasap
                        Katılımcı
                        • 05 Aralık 2015
                        • 91

                        #1496
                        İyi hafta sonları olsun

                        Yorum

                        • sinterklass
                          Tecrübeli
                          • 17 Mayıs 2009
                          • 1522

                          #1497
                          Bize bir adet adrenalin iğnesi lazım
                          Mutluluk uzun dönemde dengeye gelecektir .

                          Yorum

                          • CR7
                            Tecrübeli
                            • 26 Ekim 2014
                            • 1711

                            #1498
                            CR7 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster


                            Burayı okuyanların çoğu bilmeyebilir ,Değerli Hörmetli fuseng için ..foruma katkılarından dolayı

                            Benim bu şuh kız ile yaşadığımız engin aşkı ve fanfinifinfon hadiselerimizi anlamak için

                            Shakespeare veya Musset okumak yetmez ,biraz müzik bilgisi biraz enstrüman bilgisi de yetmez

                            Bu şarkıları da hissetmek lazım , hissetmek için de sadece İngilizce veya Fransızca veya 8 ayrı lisan ya da Farsça bilmek yetmez..

                            onun en az 20 lehçesini de bilmek lazım , HAZAR yani : veya...

                            göbek yapmak lazım ,hemi de en üst düzeyinden ..anelez şeklinde falan da olur mesela

                            http://forum.keyborsa.com/showthread...-online/page68






                            Gözlerinden öperim
                            Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                            Yorum

                            • CR7
                              Tecrübeli
                              • 26 Ekim 2014
                              • 1711

                              #1499
                              Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                              Yorum

                              • CR7
                                Tecrübeli
                                • 26 Ekim 2014
                                • 1711

                                #1500
                                Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information