VOB online

Collapse
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • CR7
    Tecrübeli
    • 26 Ekim 2014
    • 1711

    #1426






    Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

    Yorum

    • CR7
      Tecrübeli
      • 26 Ekim 2014
      • 1711

      #1427


      Ben hiç bir şeyi ama hiç bir şeyi unutmam.

      İlginç bir haftaya giriyoruz ,şubat 29 çekti ...

      Haftanın ilk günü spot olarak ay sonu ve vadeli olarak vade sonuna denk geldi

      Yeni haftada herekse iyi seanslar dilerim.
      Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

      Yorum

      • Kasap
        Katılımcı
        • 05 Aralık 2015
        • 91

        #1428
        Maşallah, grafikleri döktürmüşsünüz
        Bu işten ciddi paralar kazandığınızı bir önceki levelda da tahmin etmiştim ki; umarım öyledir.
        Beni az çok tanıyorsunuz zaten
        Ben kendi yağında kavrulan, borsayla da 3-5 kuruşla hobi olarak ilgilenen küçücük tefecik, mini minnacık bir zatım

        Yorum

        • Kasap
          Katılımcı
          • 05 Aralık 2015
          • 91

          #1429
          Ama... (Fakat/yalnız anlamında)
          Çok acımasız bir traderımdır,

          Kağıt alırken birer lot, birer lot alırım, satarken çifter çifter satar kağıtta büyük bir baskı yaratırım ,

          Yorum

          • CR7
            Tecrübeli
            • 26 Ekim 2014
            • 1711

            #1430
            Kasap Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
            Maşallah, grafikleri döktürmüşsünüz
            Bu işten ciddi paralar kazandığınızı bir önceki levelda da tahmin etmiştim ki; umarım öyledir.
            Beni az çok tanıyorsunuz zaten
            Ben kendi yağında kavrulan, borsayla da 3-5 kuruşla hobi olarak ilgilenen küçücük tefecik, mini minnacık bir zatım

            Kasap Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
            Ama... (Fakat/yalnız anlamında)
            Çok acımasız bir traderımdır,

            Kağıt alırken birer lot, birer lot alırım, satarken çifter çifter satar kağıtta büyük bir baskı yaratırım ,
            Eyvallah
            Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

            Yorum

            • CR7
              Tecrübeli
              • 26 Ekim 2014
              • 1711

              #1431
              Garan 7.36 Endeks 75814 XU030 93244 Vob şubat vade 93250 nisan vade 92600

              Şubat vade neredeyse tepede uzlaşmaya gitti ,bu kadar da çizdim halbuki eee ...

              Ayyar tilki art ayağından tutulur


              Değerli bayım BEéLLrock İyi günlerde harcamanız dileğiyle





              Cümleten iyi akşamlar
              Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

              Yorum

              • Misafir

                #1432
                Teşekkürler Sn. CR7 bayım, inşallah..

                Nihayet en iyi yerden uzlaşabilmiş olduk Şubat ekstra bol bull style longlarımızı..

                Mevcut 91,3 maliyet Nisan longlarla devam.. Biten vade pozumuza

                nispeten henüz %30 oranında devam etmekteyiz burda..

                Sizin herdaim güven verebilen meşhur Garan ve Bisteka long yönlü trade'lerinizide

                gurur ve keyifle takip etmekteyiz.. Bilmukabil dileklerimle..

                Atasözümüz de nefismiss, doğru söze ne denir.. Finansal forumculuk adınada çok anlamlı

                bir tercih olmuş.. Sağol varol..

                Yorum

                • CR7
                  Tecrübeli
                  • 26 Ekim 2014
                  • 1711

                  #1433
                  BEéLLrock Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                  Teşekkürler Sn. CR7 bayım, inşallah..

                  Nihayet en iyi yerden uzlaşabilmiş olduk Şubat ekstra bol bull style longlarımızı..

                  Mevcut 91,3 maliyet Nisan longlarla devam.. Biten vade pozumuza

                  nispeten henüz %30 oranında devam etmekteyiz burda..

                  Sizin herdaim güven verebilen meşhur Garan ve Bisteka long yönlü trade'lerinizide

                  gurur ve keyifle takip etmekteyiz.. Bilmukabil dileklerimle..

                  Atasözümüz de nefismiss, doğru söze ne denir.. Finansal forumculuk adınada çok anlamlı

                  bir tercih olmuş.. Sağol varol..

                  Hörmet bendendir ,gözlerinden öperim ..iyi tradeler
                  Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                  Yorum

                  • CR7
                    Tecrübeli
                    • 26 Ekim 2014
                    • 1711

                    #1434
                    Bugün nisan vadenin ilk günü idi ...

                    Garan 7.34 Endeks 7555 XU030 93338 Vob nisan vade 93275

                    Beni bilen bilir ben abartıyı hiç ama hiç sevmem , 1172 yazım var en az 50 bin defa yazdım Vob tamam çocuk oyuncağı oyuncular belli kontrat sayısı belli hep kazanıyoruz orda olay GARAN dır bunu çözen asıl parayı alır ..dedim mi demedim mi!? inanmayan saysın ,dedim işte

                    Perimenopozal sendroma mi girmiş nedir anlamadım ki bu hatunu ,bütün gün 8 kademede ..yoksa şifre mi gönderiyor bi 34 bi 36

                    Yeter yani sıkıldım ...hazır mscı de %2.5 yeşilken yeni bi yavuklu bulabilirim akıllı ol şuh kız akıllıııı olllll

                    Vob'da_ki pozsoon kaldıraç sebebiyle neredeyse bunun 15 katı ama aklım bunda ,bu şıllık da onun farkında zaten ..işte bu şuh hatunlar böyle olur da ,kadın ruhundan da anlamıyorum ki gereğini yapayım




                    Cümleten iyi akşamlar
                    Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                    Yorum

                    • sinterklass
                      Tecrübeli
                      • 17 Mayıs 2009
                      • 1522

                      #1435
                      Adam izmirlihoca nın grafiğine hayal gücü dedi yau baaaaaaki kalıyor demekkü
                      Mutluluk uzun dönemde dengeye gelecektir .

                      Yorum

                      • sinterklass
                        Tecrübeli
                        • 17 Mayıs 2009
                        • 1522

                        #1436
                        Hörmetli büyüğüm bu kız bu sefer sabah 9:35 de senin kapıya dayanır saçlar yeşil perma
                        Mutluluk uzun dönemde dengeye gelecektir .

                        Yorum

                        • Misafir

                          #1437
                          Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                          Yorum

                          • Misafir

                            #1438
                            Ve elbet tabiki biraz da okumakla, çalışmakla, gayretle, emekle,

                            tevazuyla, paylaşımla,.. vs. vs. tüm diğer insanlığa dair

                            güzelliklerle..

                            Ancak yinede sabretmesini bilene, neticesinde bir bütün olarak

                            tabiri caizse 'kendiliğinden'..

                            Selamlar değerli CR7 bayım.. Yolumuz daha uzun inşallah..

                            Yorum

                            • CR7
                              Tecrübeli
                              • 26 Ekim 2014
                              • 1711

                              #1439
                              sinterklass Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                              Hörmetli büyüğüm bu kız bu sefer sabah 9:35 de senin kapıya dayanır saçlar yeşil perma
                              Değerli sinter ,geçmiş yazıların aklıma geliyor da bazen sen bu cins-i latif den iyi anlıyorsun haa
                              Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                              Yorum

                              • CR7
                                Tecrübeli
                                • 26 Ekim 2014
                                • 1711

                                #1440
                                BEéLLrock Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                                Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                                BEéLLrock Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                                Ve elbet tabiki biraz da okumakla, çalışmakla, gayretle, emekle,

                                tevazuyla, paylaşımla,.. vs. vs. tüm diğer insanlığa dair

                                güzelliklerle..

                                Ancak yinede sabretmesini bilene, neticesinde bir bütün olarak

                                tabiri caizse 'kendiliğinden'..

                                Selamlar değerli CR7 bayım.. Yolumuz daha uzun inşallah..

                                Değerli bayım BEéLLrock ...peyderpey üst düzey şık iltifatlarınız için teşekkürler

                                Her şeyin hayırlısı İNŞALLAH
                                Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information