VOB online
Collapse
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
-
Ben hiç bir şeyi ama hiç bir şeyi unutmam.
İlginç bir haftaya giriyoruz ,şubat 29 çekti ...
Haftanın ilk günü spot olarak ay sonu ve vadeli olarak vade sonuna denk geldi
Yeni haftada herekse iyi seanslar dilerim.
Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.
Yorum
-
Maşallah, grafikleri döktürmüşsünüz
Bu işten ciddi paralar kazandığınızı bir önceki levelda da tahmin etmiştim ki;
umarım öyledir.
Beni az çok tanıyorsunuz zaten
Ben kendi yağında kavrulan, borsayla da 3-5 kuruşla hobi olarak ilgilenen küçücük tefecik, mini minnacık bir zatım
Yorum
-
Kasap Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterMaşallah, grafikleri döktürmüşsünüz
Bu işten ciddi paralar kazandığınızı bir önceki levelda da tahmin etmiştim ki;
umarım öyledir.
Beni az çok tanıyorsunuz zaten
Ben kendi yağında kavrulan, borsayla da 3-5 kuruşla hobi olarak ilgilenen küçücük tefecik, mini minnacık bir zatım

EyvallahKasap Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterAma... (Fakat/yalnız anlamında)
Çok acımasız bir traderımdır,


Kağıt alırken birer lot, birer lot alırım, satarken çifter çifter satar kağıtta büyük bir baskı yaratırım ,








Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.
Yorum
-
Garan 7.36
Endeks 75814 XU030 93244 Vob şubat vade 93250 nisan vade 92600
Şubat vade neredeyse tepede uzlaşmaya gitti ,bu kadar da çizdim halbuki
eee ...
Ayyar tilki art ayağından tutulur
Değerli bayım BEéLLrock
İyi günlerde harcamanız dileğiyle 
Cümleten iyi akşamlar
Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.
Yorum
-
Teşekkürler Sn. CR7 bayım, inşallah..
Nihayet en iyi yerden uzlaşabilmiş olduk Şubat ekstra bol bull style longlarımızı..
Mevcut 91,3 maliyet Nisan longlarla devam.. Biten vade pozumuza
nispeten henüz %30 oranında devam etmekteyiz burda..
Sizin herdaim güven verebilen meşhur Garan ve Bisteka long yönlü trade'lerinizide
gurur ve keyifle takip etmekteyiz.. Bilmukabil dileklerimle..
Atasözümüz de nefismiss, doğru söze ne denir.. Finansal forumculuk adınada çok anlamlı
bir tercih olmuş.. Sağol varol..
Yorum
-
BEéLLrock Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterTeşekkürler Sn. CR7 bayım, inşallah..
Nihayet en iyi yerden uzlaşabilmiş olduk Şubat ekstra bol bull style longlarımızı..
Mevcut 91,3 maliyet Nisan longlarla devam.. Biten vade pozumuza
nispeten henüz %30 oranında devam etmekteyiz burda..
Sizin herdaim güven verebilen meşhur Garan ve Bisteka long yönlü trade'lerinizide
gurur ve keyifle takip etmekteyiz.. Bilmukabil dileklerimle..
Atasözümüz de nefismiss, doğru söze ne denir.. Finansal forumculuk adınada çok anlamlı
bir tercih olmuş.. Sağol varol..
Hörmet bendendir ,gözlerinden öperim ..iyi tradeler
Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.
Yorum
-
Bugün nisan vadenin ilk günü idi ...
Garan 7.34 Endeks 7555 XU030 93338 Vob nisan vade 93275
Beni bilen bilir ben abartıyı hiç ama hiç sevmem , 1172 yazım var en az 50 bin defa yazdım Vob tamam çocuk oyuncağı oyuncular belli kontrat sayısı belli hep kazanıyoruz orda olay GARAN dır bunu çözen asıl parayı alır ..dedim mi demedim mi!? inanmayan saysın ,dedim işte
Perimenopozal sendroma mi girmiş nedir anlamadım ki bu hatunu ,bütün gün 8 kademede ..yoksa şifre mi gönderiyor bi 34 bi 36
Yeter yani sıkıldım ...hazır mscı de %2.5 yeşilken yeni bi yavuklu bulabilirim akıllı ol şuh kız akıllıııı olllll
Vob'da_ki pozsoon kaldıraç sebebiyle neredeyse bunun 15 katı ama aklım bunda ,bu şıllık da onun farkında zaten ..işte bu şuh hatunlar böyle olur da ,kadın ruhundan da anlamıyorum ki gereğini yapayım
Cümleten iyi akşamlar
Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.
Yorum
-
Adam izmirlihoca nın grafiğine hayal gücü dedi yau
baaaaaaki kalıyor demekkü
Mutluluk uzun dönemde dengeye gelecektir .
Yorum
-
Hörmetli büyüğüm bu kız bu sefer sabah 9:35 de senin kapıya dayanır saçlar yeşil perma
Mutluluk uzun dönemde dengeye gelecektir .
Yorum
-
Ve elbet tabiki biraz da okumakla, çalışmakla, gayretle, emekle,
tevazuyla, paylaşımla,.. vs. vs. tüm diğer insanlığa dair
güzelliklerle..
Ancak yinede sabretmesini bilene, neticesinde bir bütün olarak
tabiri caizse 'kendiliğinden'..
Selamlar değerli CR7 bayım.. Yolumuz daha uzun inşallah..
Yorum
-
Değerli sinter ,geçmiş yazıların aklıma geliyor da bazensinterklass Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterHörmetli büyüğüm bu kız bu sefer sabah 9:35 de senin kapıya dayanır saçlar yeşil perma
sen bu cins-i latif den iyi anlıyorsun haa

Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.
Yorum
-
BEéLLrock Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterHer şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.
BEéLLrock Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterVe elbet tabiki biraz da okumakla, çalışmakla, gayretle, emekle,
tevazuyla, paylaşımla,.. vs. vs. tüm diğer insanlığa dair
güzelliklerle..
Ancak yinede sabretmesini bilene, neticesinde bir bütün olarak
tabiri caizse 'kendiliğinden'..
Selamlar değerli CR7 bayım.. Yolumuz daha uzun inşallah..
Değerli bayım BEéLLrock ...peyderpey üst düzey şık iltifatlarınız için teşekkürler
Her şeyin hayırlısı İNŞALLAH
Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.
Yorum


Yorum