VOB online

Collapse
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • Kasap
    Katılımcı
    • 05 Aralık 2015
    • 91

    #1381
    44 misafir ve Spidermanleri de sayacakmıyız

    Yorum

    • CR7
      Tecrübeli
      • 26 Ekim 2014
      • 1711

      #1382
      Kasap Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
      44 misafir ve Spidermanleri de sayacakmıyız
      Forum otomatikman sayıyor zaten , bizlerin bi daha sayıp da yorulmasına gerek yok
      Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

      Yorum

      • Misafir

        #1383
        Spiders olarak bile sayılabilirler,

        çünkü mübarek şeyler adı üstünde.. )

        Yorum

        • sinterklass
          Tecrübeli
          • 17 Mayıs 2009
          • 1522

          #1384
          Bull Market Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
          Selamlar

          Kısa devam bakalım yurtdışı dow dax vs.. kırmızı, diplere giderler görünüyor,

          bizim pala needecek bakalım vade sonuda geldi çattı
          Size de selamlar Fekat ama galiba sizin selamınız hatırlanacağı üzere uzun dönem sürekli tutarlılık arz eden takdire şayan graflarla olmalı
          Mutluluk uzun dönemde dengeye gelecektir .

          Yorum

          • Misafir

            #1385
            sinterklass Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
            Size de selamlar Fekat ama galiba sizin selamınız hatırlanacağı üzere uzun dönem sürekli tutarlılık arz eden takdire şayan graflarla olmalı
            Bide mevcut Biztek@ pozlar long olmalı )

            Yorum

            • Bull Market
              Tecrübeli
              • 23 Mayıs 2007
              • 597

              #1386
              Hoşbulduk cümleten bol kazançlar

              Şimdi bende isterdim uzun olmak ama strateji gereği şimdilik kısa, zamanı gelir uzunda olurum

              pozumda inatçı değilim bu sıralar

              senaryolara başlıyacağımda vakit meselesi, malum graf hazırlamak vs.. zaman alıyor

              birde sadece vob değil, fdow, fdax, ons altın, paritede trade ediyorum, çok karışıyor kafam bazen.
              Eğer hayatında inişler ve çıkışlar olmuyorsa, ölüsün demektir.

              Yorum

              • CR7
                Tecrübeli
                • 26 Ekim 2014
                • 1711

                #1387
                CR7 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster

                Topik gene kalabalıklaştı , eski güzel günlere döner İNŞALLAH

                Topiğin kalabalıklaşması güzel ,değişik düşünceleri kibar bir şekilde paylaşmak çok iyi çünkü ne kadar insan varsa o kadar da düşünce var.
                Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                Yorum

                • CR7
                  Tecrübeli
                  • 26 Ekim 2014
                  • 1711

                  #1388
                  Garan 7.29 Endeks 74067 XU030 90995 Vob şubat vade 91375 nisan vade 91225

                  Bu Garan şıllığına bu topik açıldığından beri çok laf ettim ama bu Garan kız tam olması gerektiği gibi davranıyor..suç bende yani

                  İyi de kötü de çok laf ettim ,bir çok kişi beni yanlış anlamış olabilir ,fakat...

                  Bilmiyorlar ki ben kadın ruhundan anlamıyorum.





                  İyi akşamlar
                  Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                  Yorum

                  • Kasap
                    Katılımcı
                    • 05 Aralık 2015
                    • 91

                    #1389
                    CR7 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                    7.36 Garan 100 lot alış
                    91875 Nisan vade 1 kontrat long
                    Kasap Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                    Umarım kazanırsınız, Bakalım bu pozisyonun getiri/götürüsü ne olacak,

                    Dip olmasa da şu an bakıldığında iyi bir hamle gibi duruyor ;)
                    Umarım kazanırsınız , ben beklemeyi tercih etmiştim ; şu an için göstereler sizden yana ,

                    Yorum

                    • CR7
                      Tecrübeli
                      • 26 Ekim 2014
                      • 1711

                      #1390
                      Garan 7.36 Endeks 75201 XU030 92462 Vob şubat vade 92350 nisan vade 92100

                      Makas'lar piyasanın alışık olmadığı şekilde

                      Bilmiyorlar ki ben kadın ruhundan anlamıyorum... bi de anlasaydım





                      İyi akşamlar
                      Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                      Yorum

                      • CR7
                        Tecrübeli
                        • 26 Ekim 2014
                        • 1711

                        #1391
                        CR7 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                        7.36 Garan 100 lot alış
                        91875 Nisan vade 1 kontrat long
                        Garan 7.43 ,Nisan vade 92750.. ışıklarını yaktıklarında

                        Bi TP yapayım dedim aslında ,net kardaydım ..fakat nasılsa parti devam edecek diye daldaki kuş eldekinden değerli diye gene yanlış yaptım ve gereğini yapmadım ,amatör borsacı işte böle olur hele ki Dow(+%0.63) ve mscı(+%0.53) bakınca şu an online olaraktene,gerçekten yanlış yaptım ,önemli değil nasılsa er ya da geç öğreneceğim bu borsayı





                        İyi geceler
                        Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                        Yorum

                        • CR7
                          Tecrübeli
                          • 26 Ekim 2014
                          • 1711

                          #1392
                          Garan 7.34 Endeks 74929 XU030 92129 Vob şubat vade 92200 nisan vade 92075


                          Garan 7.48 X30yvade 93575 gördüler ,gene gereğini yapamadım..öğreneceğim ama






                          İyi hafta sonları
                          Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                          Yorum

                          • Kasap
                            Katılımcı
                            • 05 Aralık 2015
                            • 91

                            #1393
                            cr7 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                            garan 7.34 endeks 74929 xu030 92129 vob şubat vade 92200 nisan vade 92075

                            garan 7.48 x30yvade 93575 gördüler ,gene gereğini yapamadım..öğreneceğim ama :d
                            hayırlısı olsun

                            Yorum

                            • CR7
                              Tecrübeli
                              • 26 Ekim 2014
                              • 1711

                              #1394
                              2 kademe aşağıda 200 point yukarda ,

                              Bilmeyen de sanır ki GSDHO 1.30 den arz ettik aleme
                              Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                              Yorum

                              • sinterklass
                                Tecrübeli
                                • 17 Mayıs 2009
                                • 1522

                                #1395
                                o değil de temiz yüzlü dediğim abiler 49lardan logo reklamı yapmaya başlamışlar insan üzülüyor.
                                Hörmetler büyüğüm herkes sizin gibi pozisyon yazamıyor
                                Mutluluk uzun dönemde dengeye gelecektir .

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information