VOB online

Collapse
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • Kasap
    Katılımcı
    • 05 Aralık 2015
    • 91

    #1396
    sinterklass Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    o değil de temiz yüzlü dediğim abiler 49lardan logo reklamı yapmaya başlamışlar insan üzülüyor.
    Hörmetler büyüğüm herkes sizin gibi pozisyon yazamıyor

    adam logo arzetmiyor ki, yandım anam türküsü çığırıyor
    talep olursa eğer, yazılanları tercüme edebilirim
    talep arzı doğurur

    Yorum

    • Kasap
      Katılımcı
      • 05 Aralık 2015
      • 91

      #1397
      CR7 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
      2 kademe aşağıda 200 point yukarda ,

      Bilmeyen de sanır ki GSDHO 1.30 den arz ettik aleme

      hala bekliyoruz realizasyon ne şekilde olacak
      umarım kuzu gibi oynamıyorsunuzudur bu oyunu,
      stop vardır

      Yorum

      • CR7
        Tecrübeli
        • 26 Ekim 2014
        • 1711

        #1398
        Kasap Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
        hala bekliyoruz realizasyon ne şekilde olacak
        umarım kuzu gibi oynamıyorsunuzudur bu oyunu,
        stop vardır
        Daha poz alalı 3 gün oldu bu ne acele valla bende bilmiyorum nasıl realize olacağını,bakacağız

        kuzu borsayı güzel oynuyor kıyak yazıyor ayrıcada ..çok hayranı ve takipçisi var mesela siz de bu foruma onun için geldiniz.

        Benim oyun stilim çok basittir son 10 sayfayı okumanız yeterli,stop gerektiğinde vardır.

        Siz de işlemlerinizi online yazın biraz feyz alalım borsa konusunda iddialısınız anlaşılan.
        Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

        Yorum

        • CR7
          Tecrübeli
          • 26 Ekim 2014
          • 1711

          #1399



          Bu grafik pazartesi akşam daha anlamlı olacak çünkü şimdilik henüz ay bitmedi.

          Aylık da dipten toparlanma çabası var ,haftalık güzel ..günlük ise biraz karışık.
          Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

          Yorum

          • Kasap
            Katılımcı
            • 05 Aralık 2015
            • 91

            #1400
            CR7 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
            Daha poz alalı 3 gün oldu bu ne acele valla bende bilmiyorum nasıl realize olacağını,bakacağız

            kuzu borsayı güzel oynuyor kıyak yazıyor ayrıcada ..çok hayranı ve takipçisi var mesela siz de bu foruma onun için geldiniz.

            Benim oyun stilim çok basittir son 10 sayfayı okumanız yeterli,stop gerektiğinde vardır.

            Siz de işlemlerinizi online yazın biraz feyz alalım borsa konusunda iddialısınız anlaşılan.

            kuzu için geldiğim doğru, ama dikkatinizi çekerim; kuzuyu görmeye kasap nickiyke geldim
            ben alış satışlarımı online yazıyorum zaten ama burada değil

            Yorum

            • CR7
              Tecrübeli
              • 26 Ekim 2014
              • 1711

              #1401
              Kasap Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
              kuzu için geldiğim doğru, ama dikkatinizi çekerim; kuzuyu görmeye kasap nickiyke geldim
              ben alış satışlarımı online yazıyorum zaten ama burada değil
              Anlıyorum ...

              Fakat kuzu epeydir bu forumda yazmıyor ,ee sizde burada paylaşım yapmıyacağınıza göre neden hala burdasınız.
              Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

              Yorum

              • Kasap
                Katılımcı
                • 05 Aralık 2015
                • 91

                #1402
                CR7 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                Anlıyorum ...

                Fakat kuzu epeydir bu forumda yazmıyor ,ee sizde burada paylaşım yapmıyacağınıza göre neden hala burdasınız.
                doğru haklısınız,
                buraya gelmemin bir anlamı yok
                umarım kazırsınız, size bol şanslar o zaman

                Yorum

                • CR7
                  Tecrübeli
                  • 26 Ekim 2014
                  • 1711

                  #1403
                  Kasap Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                  doğru haklısınız,
                  buraya gelmemin bir anlamı yok
                  umarım kazırsınız, size bol şanslar o zaman



                  Yolunuz açık, şansınız bol olsun...güle güle .
                  Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                  Yorum

                  • CR7
                    Tecrübeli
                    • 26 Ekim 2014
                    • 1711

                    #1404




                    Nasıl da egzakt bi şekilde gidiyor ,ooyyy canım benim
                    Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                    Yorum

                    • CR7
                      Tecrübeli
                      • 26 Ekim 2014
                      • 1711

                      #1405
                      Biraz daha çizmek istiyorum ,kısmetse yarına İNŞALLAH





                      Şimdiden herkese mutlu pazarlar ,Sevgiler
                      Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                      Yorum

                      • Kasap
                        Katılımcı
                        • 05 Aralık 2015
                        • 91

                        #1406
                        hem git diyorsunuz hem tut diyorsunuz
                        gideyim mi ?
                        tutayım mı ?

                        Yorum

                        • CR7
                          Tecrübeli
                          • 26 Ekim 2014
                          • 1711

                          #1407
                          Kasap Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                          hem git diyorsunuz hem tut diyorsunuz
                          gideyim mi ?
                          tutayım mı ?
                          Ben kimseye git demedim bugüne kadar haa kal da demedim

                          Size sadece bir soru sordum...

                          Daha önce de bu topikte durupduruken hoşçakalın dediğiniz için güle güle dedim

                          Fakat anlaşılan burda olmaktan mutlusunuz burda kalmak istiyorsunuz zaten böyle bir usta'ya ihtiyacımız vardı

                          Şöyle bir usta ki git dediğimde gidecek tut dediğimde tutacak böylesi ancak çırak olur bea ya

                          Zaten usta dediğin öncesinde çıraktır
                          Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                          Yorum

                          • CR7
                            Tecrübeli
                            • 26 Ekim 2014
                            • 1711

                            #1408
                            Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                            Yorum

                            • CR7
                              Tecrübeli
                              • 26 Ekim 2014
                              • 1711

                              #1409
                              Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                              Yorum

                              • CR7
                                Tecrübeli
                                • 26 Ekim 2014
                                • 1711

                                #1410
                                Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information