Ve dahi ;
VOB online
Collapse
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
-
EyvallahBEéLLrock Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterWelcome back to your home.. ) Selamlar..
Hoşbulduk
Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.
Yorum
-
Umarım ki DAYI ile emmi karışmaz
Hani olur ki karışırsa çok yazık olur ,yani eskiden bi karıştı da .. o bakımdan
Nerden nereyeeeeee ,kıyas götürmez ...cömertçe bağış yapan biri ve devamlı dilenen biri...posta koyan biri ve yalvaran biri...keskin bir göze tabiikine...yazık çok yazık ..
Bu geceyi sonsuzluğun başlangıcı olarak daima hatırlaHer şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.
Yorum
-
Bu topiği takip eden dikkatli gözler hadiseyi net anlamışlardır
Şimdi üst üste alıntı yapıp rencide etmek istemiyorum ,bireysel ve toplu şeref haysiyet onur gurur ...
fakat anlayan anlamıştır
Biz'e de o yeter.
Çok başka bir zaman diliminde tekrar görüşene dek , herkese huzurlu bir hayat diliyorum.
Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.
Yorum
-
HAKİKİ ÖZ DAYI Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterZamanı gelince .. her zamanki gibi , özleme son verir muhtemelen.
Beni bu güzel havalar mahvetti ,Süper bir şiir ve herzamanki gibi süper bir zamanlama..Garan 7.43 görünce.
Yorum
-
Sanal alemin ilginçliğini daha doğrusu insan psikolojisinin karmaşıklığını son 2 gündeki yazılara ve borsa hareketlerine olan tepkilerden bir kere daha anladım.
Yazıklar olsun diyesim var fakat bu yazının üstündeki 3.yazıyı tekrar okuyunca gerek olmadığını karar verdim.
Normal'dır ..beklenti dahilinde.
Yorum
-
SEVME BENİ/ John Wilbye
Sevme beni göze güzel gözüken görkemim için,
Sevindiren gözüm ya da yüzüm için,
Ne de dışardan görünen hiçbirşeyim için:
Hayır, bir kalp için de değil değişmeyen!
Çünkü bunlar bozulabilir ve hastalanabilir:
Ayrılırsak biz ikimiz.
Sakla, gerçek bir kadın gözünü, onun için,
Ve beni hâla sev, neden olduğunu bilmeden!
Sebebin böylece yine aynı kalır
Hep benim üzerime düşmek için.
LOVE NOT ME/John Wilbye
Love not me for comely grace,
For my pleasing eye or face,
Nor for any outward part:
No, nor for a constant heart!
For these may fail or turn to ill:
Should thou and I sever.
Keep, therefore, a true woman’s eye,
And love me still, but know not why!
So hast thou the same reason still
To dote upon me ever.
20 KASIM'dan beri..bu güzel havalar ...
Yorum
-
HAKİKİ ÖZ DAYI Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
SEVME BENİ/ John Wilbye
Sevme beni göze güzel gözüken görkemim için,
Sevindiren gözüm ya da yüzüm için,
Ne de dışardan görünen hiçbirşeyim için:
Hayır, bir kalp için de değil değişmeyen!
Çünkü bunlar bozulabilir ve hastalanabilir:
Ayrılırsak biz ikimiz.
Sakla, gerçek bir kadın gözünü, onun için,
Ve beni hâla sev, neden olduğunu bilmeden!
Sebebin böylece yine aynı kalır
Hep benim üzerime düşmek için.
LOVE NOT ME/John Wilbye
Love not me for comely grace,
For my pleasing eye or face,
Nor for any outward part:
No, nor for a constant heart!
For these may fail or turn to ill:
Should thou and I sever.
Keep, therefore, a true woman’s eye,
And love me still, but know not why!
So hast thou the same reason still
To dote upon me ever.
20 KASIM'dan beri..bu güzel havalar ...
SEVME BENİ
Kibir...kesinlikle en sevdiğim günah,Keanu Reeves güzel..Rolling Stones ayrı bir güzel..Al Pacino bambaşka bir hadise.
Yorum
-
"Paint it Black" Rolling Stones'un güzel eserlerinden sadece biri.Bugün %3 düşen borsa çok önemli desteğinin altında kapattı ,buralardan hızlı bir yükseliş gerçekleştirmezse .. Rolling Stones'un "Let it Bleed" albümündeki ilk şarkı ve bence bu gurubun tüm zamanlardaki en iyi şarkısı olan "Gimme Shelter" den başlayıp tüm albüm dinlemelik.
Yılbaşı yaklaştı tatil zamanı,şimdiden herkese mutlu yıllar diliyorum.
Yorum
-
http://forum.keyborsa.com/showthread...habbet/page386
Topik sahibi olarak :Bu diziyi çok seviyorsunuz diye ,her bir şeyi duyup gördüğünüzü nefes kestiğinizi bildiğim halde ,bir nostalji yapayım dedim ,sevdiğiniz gibi..manzume
İyi yıllar.
Yorum
-
Bu klibi paylaştığımda Vob 91825 görüp 91075 ,Garan 7.45 görüp 7.37 kapatmıştıata Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Bugün Vob 89300 Garan 7.20 gördüler ,henüz 2 gün ..ilginç
TOPİĞİ baştan tekrar okudum bin'i aşkın yazı .. alemde alışık olmadığımız üst düzey paylaşımlar fakat Patron'un yazıları hariç beni en çok etkileyen bu 2 klip oldu.
Yorum

Yorum