garan da vob da endeksde yüselişte kapattılar ah şu boğalar ah iki gündür fazla işlem yapamadım yarın işlemlere başlarım hayırlısıyla
VOB online
Collapse
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
-
Bankaları 3 aşağı 5 yukarı trade edip sanayi hisselerini götürüyorlar. Gözü daha yukarılarda sanırım.CR7 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göstergaran da vob da endeksde yüselişte kapattılar ah şu boğalar ah iki gündür fazla işlem yapamadım yarın işlemlere başlarım hayırlısıyla
Yorum
-
sevgili metin beni bi tek sen anladın sende yanlış anladın galiba
Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.
Yorum
-
2.2228 olduCR7 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterdolar 2.2224 longladım risk alarak
Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.
Yorum
Yorum