VOB online

Collapse
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • sinterklass
    Tecrübeli
    • 17 Mayıs 2009
    • 1522

    #2236
    Egelii hocam Just a hi pls stres yok bana kramplar giriyor...
    Mutluluk uzun dönemde dengeye gelecektir .

    Yorum

    • sinterklass
      Tecrübeli
      • 17 Mayıs 2009
      • 1522

      #2237
      izmirli hocam mayıs 2017 ye kadar sürebilecek yükselişten bahsediyor

      en bi sevdiklerim 6 haneli rakamlardan bahsediyor
      Mutluluk uzun dönemde dengeye gelecektir .

      Yorum

      • sinterklass
        Tecrübeli
        • 17 Mayıs 2009
        • 1522

        #2238
        sinterklass Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
        Pztesi salı mümkün mertebe malı bosalticam 5er kaymelik ihlas ygyo beyaz dursun
        her zaman yediğimden... bir defa da sözünde dur be kamil...
        Mutluluk uzun dönemde dengeye gelecektir .

        Yorum

        • sinterklass
          Tecrübeli
          • 17 Mayıs 2009
          • 1522

          #2239
          Elimdeki tek kağıt hurgz 0,83 maliyetli mevcut zarar %10
          15 şubata kadar sabır ve şans lazım .
          Mutluluk uzun dönemde dengeye gelecektir .

          Yorum

          • CR7
            Tecrübeli
            • 26 Ekim 2014
            • 1711

            #2240
            CR7 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
            Merhaba VOB online

            Forumumuz açıldı şükür ,değerli sinter haber verdi

            Ev gibisi var mı ya ,alemin arslanlarıyla beraber olmak ..insan özliyor gerçekten

            Tüm dostlara selam olsun




            Alemin arslanlarına selam olsun.



            Her şey beklemesini bilen kişiye kendiliğinden gelir.

            Yorum

            • sinterklass
              Tecrübeli
              • 17 Mayıs 2009
              • 1522

              #2241
              Rüyama aksakallı dayı geldi ama dilsizdi .

              Mutluluk uzun dönemde dengeye gelecektir .

              Yorum

              • sinterklass
                Tecrübeli
                • 17 Mayıs 2009
                • 1522

                #2242
                Hurgz birazini, 84 verdim kalan büyük bölümü yine. 84 den vermeye çalışıyorum
                Mutluluk uzun dönemde dengeye gelecektir .

                Yorum

                • sinterklass
                  Tecrübeli
                  • 17 Mayıs 2009
                  • 1522

                  #2243
                  Kalanı 83 den verdik
                  Mutluluk uzun dönemde dengeye gelecektir .

                  Yorum

                  • sinterklass
                    Tecrübeli
                    • 17 Mayıs 2009
                    • 1522

                    #2244
                    1/5 gs
                    Mutluluk uzun dönemde dengeye gelecektir .

                    Yorum

                    • Bull Market
                      Tecrübeli
                      • 23 Mayıs 2007
                      • 597

                      #2245
                      Bull Market Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                      Garan 7,34-7,35

                      7 nin üzerinde topluyorlar galiba,

                      7 nin altına düşmedikçe garanda orta uzun vade yön yukarı olup, iyi kazandırır gördüm.

                      her zaman hisseye bulaşmam ama bazen alıyorum,

                      vobda da longum, az longumu az evvel az daha azalttım, dahada azaltmam, düşüşleri alım fırsatı görüyorum nedense, değişebilirmde,

                      azar azar takılıyorum işte

                      kimseye tavsiye değildir.
                      selamlar

                      şu garan gibisi yok, al sat yada al yat hertürlü kazandırıyor,

                      5 Aralıkda 7,34 lerde geziyordu, Ocak ayındada indi 7,34 lere,

                      yinede gitti yinede gitti ve oldu 8,55

                      buradan satsan ya 8,78 ide geçerse?

                      satmasan ya geçmez düşerse?

                      satılırmı?

                      Vobda hissede durduğun gibi çok uzun duramıyorsun ama bu biraz kötü bir huy
                      Eğer hayatında inişler ve çıkışlar olmuyorsa, ölüsün demektir.

                      Yorum

                      • sinterklass
                        Tecrübeli
                        • 17 Mayıs 2009
                        • 1522

                        #2246
                        BEŞİKTAŞ ın hakkı yendi açık net.. Hakem 5tl etmez...
                        Mutluluk uzun dönemde dengeye gelecektir .

                        Yorum

                        • sinterklass
                          Tecrübeli
                          • 17 Mayıs 2009
                          • 1522

                          #2247
                          Bull Market Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                          selamlar

                          şu garan gibisi yok, al sat yada al yat hertürlü kazandırıyor,

                          5 Aralıkda 7,34 lerde geziyordu, Ocak ayındada indi 7,34 lere,

                          yinede gitti yinede gitti ve oldu 8,55

                          buradan satsan ya 8,78 ide geçerse?

                          satmasan ya geçmez düşerse?

                          satılırmı?

                          Vobda hissede durduğun gibi çok uzun duramıyorsun ama bu biraz kötü bir huy
                          Geçti ... Muhtemelen önünüzde yine harika bir sayım var paylaşırsanız seviniriz
                          Mutluluk uzun dönemde dengeye gelecektir .

                          Yorum

                          • sinterklass
                            Tecrübeli
                            • 17 Mayıs 2009
                            • 1522

                            #2248
                            sinterklass Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                            Zarar % çok.... Buradakiler hiç bir şeye inanmayanlar olarak önemli bir gündeyiz
                            Düşülen not doğruymuş da benim zarar aynı kalmış
                            Mutluluk uzun dönemde dengeye gelecektir .

                            Yorum

                            • sinterklass
                              Tecrübeli
                              • 17 Mayıs 2009
                              • 1522

                              #2249
                              CR7 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                              Kasım ayı Türkiye piyasası için kötü geçti..graflara ve ayrıca reel piyasaya bakınca insanın içi acıyor ve kararıyor.Şahsen nedense bu kötü duruma inanasım gelmiyor ve pozitif olmaya çalışıyorum.
                              Bugün Aralık ayının ilk günü ,İNŞALLAH her şey daha güzel olur.

                              İyi seanslar.

                              Ve Özlediğimiz CR7 büyüğümüz...
                              Mutluluk uzun dönemde dengeye gelecektir .

                              Yorum

                              • Bull Market
                                Tecrübeli
                                • 23 Mayıs 2007
                                • 597

                                #2250
                                sinterklass Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                                BEŞİKTAŞ ın hakkı yendi açık net.. Hakem 5tl etmez...
                                bu yenirbohça nın hakem satınalması ne ilk nede son olacak, şampiyon olamayacağını bildikleri için her zamanki taktiklerle kupaya asılıyorlar işte, sahada futbol yok ama her türlü numara düşünülmüş ve uygulandı.

                                sinterklass Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                                Geçti ... Muhtemelen önünüzde yine harika bir sayım var paylaşırsanız seviniriz
                                sayım varda harika sayılmaz bu kağıdında yenirbohçadan farkı yok piyasada, her türlü katakulli var, yinede önümüzdeki 2-3 hafta içinde 8 e doğru düşüşler alım fırsatı olabilir, reverandum sıralarında 10 üzerine atarsa şamda kayısı, kimseye tavsiye olmaz.
                                Eğer hayatında inişler ve çıkışlar olmuyorsa, ölüsün demektir.

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information