VOB online

Collapse
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • sinterklass
    Tecrübeli
    • 17 Mayıs 2009
    • 1522

    #2221
    Egeli hocam ve beellrock bayım pozu nedeniyle rahatsız oldum bende bir değişiklik yok perşembeye göre aynı cumaya göre +600
    Zarar kol böreği ama 1 umudum hâlâ var...
    Mutluluk uzun dönemde dengeye gelecektir .

    Yorum

    • egelii
      Tecrübeli
      • 25 Ağustos 2011
      • 2961

      #2222
      sinterklass Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
      Egeli hocam ve beellrock bayım pozu nedeniyle rahatsız oldum bende bir değişiklik yok perşembeye göre aynı cumaya göre +600
      Zarar kol böreği ama 1 umudum hâlâ var...
      bayrağı göre göre tuttuk sapını
      garan 8.10 hedefimiz tuttu

      Yorum

      • egelii
        Tecrübeli
        • 25 Ağustos 2011
        • 2961

        #2223
        106 dan bir kısım daha cort ile maliyeti 102700 e çektik an itibari ile
        2-3 trade ile kaybolan eşşe arar buluruz seviniriz vsvs
        108 e gadar da önü açık
        çalı dibine puscez gari

        Yorum

        • sinterklass
          Tecrübeli
          • 17 Mayıs 2009
          • 1522

          #2224



          bu 2 bar benzer grafik tl ve aylık fakat günlük de durum daha farklı rsı soğumak ister gibi bir de günlüklerde her önceki gap ı kapattığında dönüş olmuş ...

          aylığa dönerse herkes arkasından bakar...

          Tüm plan % 5-10 kar edip garanı buradan yakalamaktı beceriksizlik diz boyu ...
          Mutluluk uzun dönemde dengeye gelecektir .

          Yorum

          • sinterklass
            Tecrübeli
            • 17 Mayıs 2009
            • 1522

            #2225
            Graf görünüyor mu sizde?
            Mutluluk uzun dönemde dengeye gelecektir .

            Yorum

            • sinterklass
              Tecrübeli
              • 17 Mayıs 2009
              • 1522

              #2226
              Günaydın vob online
              Güney kutbunda rakı masası kurdum üzerinde biraz puskevit var.
              Mutluluk uzun dönemde dengeye gelecektir .

              Yorum

              • sinterklass
                Tecrübeli
                • 17 Mayıs 2009
                • 1522

                #2227
                Puskevitleri satıp iglo yaptım içeride de rakı masası tek çare beklemek
                Mutluluk uzun dönemde dengeye gelecektir .

                Yorum

                • sinterklass
                  Tecrübeli
                  • 17 Mayıs 2009
                  • 1522

                  #2228
                  Vob 106850

                  Endeks 86295

                  Garan 8.32 en yüksek 8,36 gördü

                  İyi geceler vob online ...
                  Mutluluk uzun dönemde dengeye gelecektir .

                  Yorum

                  • sinterklass
                    Tecrübeli
                    • 17 Mayıs 2009
                    • 1522

                    #2229
                    Ben de bir şey eksik diyorum Mehmetçik vakfına yardımi unutmuşum siz de unutmayın
                    Mutluluk uzun dönemde dengeye gelecektir .

                    Yorum

                    • sinterklass
                      Tecrübeli
                      • 17 Mayıs 2009
                      • 1522

                      #2230
                      Neyleyim sensiz igloyu.. O masa dost masasıdir içmem yalnız rakıyı
                      Hepsi gitti sabır
                      Mutluluk uzun dönemde dengeye gelecektir .

                      Yorum

                      • Misafir

                        #2231
                        sinterklass Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                        Neyleyim sensiz igloyu.. O masa dost masasıdir içmem yalnız rakıyı
                        Hepsi gitti sabır
                        Maşallah..

                        Bazen yanlız da içilir, nadiren hatta yada.., inanmayanlar egelii stylé

                        soralım baylarım.. Misal meselâ honey yoksa daha neler neler )..
                        ...

                        iglo hangi hisse diye bakan mı ararsın bu arenada,

                        her ne ararsan var ki zati muhterem )..

                        Yorum

                        • Misafir

                          #2232
                          sinterklass Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                          Ben de bir şey eksik diyorum Mehmetçik vakfına yardımi unutmuşum siz de unutmayın
                          Kawurmalar ula$tı madem ..

                          Anca geç pi$iyo demek ki.. )

                          Yorum

                          • sinterklass
                            Tecrübeli
                            • 17 Mayıs 2009
                            • 1522

                            #2233
                            Böyle beklerken





                            Böyle oldu
                            Mutluluk uzun dönemde dengeye gelecektir .

                            Yorum

                            • sinterklass
                              Tecrübeli
                              • 17 Mayıs 2009
                              • 1522

                              #2234
                              Ak sakallı bi dayı gelse.. Bir hisse verse.. Şubat 15e kadar zararım çıksa.. 1yil borsaya bulasmasam
                              Mutluluk uzun dönemde dengeye gelecektir .

                              Yorum

                              • sinterklass
                                Tecrübeli
                                • 17 Mayıs 2009
                                • 1522

                                #2235
                                Şaka şaka zarar çıksada senetsiz duramam
                                Mutluluk uzun dönemde dengeye gelecektir .

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information