Secim rally si bitti....bist 100...yeni hedef 1900....

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • kurt
    Tecrübeli
    • 20 Aralık 2022
    • 1361

    #2941
    5.510 şort...
    Yazdıklarım sohbet amaçlıdır.Asla yatırım danışmanlığı değildir.

    Yorum

    • Misafir

      #2942
      Hisset net ummALı neli style..

      Az dAa shortör lazım gemiye azıya..

      Yorum

      • kurt
        Tecrübeli
        • 20 Aralık 2022
        • 1361

        #2943
        kurt Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
        5.510 şort...
        şort poz.lar 5.470 den kapatıldı..

        soyguna devam....
        Yazdıklarım sohbet amaçlıdır.Asla yatırım danışmanlığı değildir.

        Yorum

        • kurt
          Tecrübeli
          • 20 Aralık 2022
          • 1361

          #2944
          hafta sonu pozisyonu olabilir..Ama bir daha deneyelim 5.495 şort.......
          Yazdıklarım sohbet amaçlıdır.Asla yatırım danışmanlığı değildir.

          Yorum

          • kurt
            Tecrübeli
            • 20 Aralık 2022
            • 1361

            #2945
            kurt Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
            hafta sonu pozisyonu olabilir..Ama bir daha deneyelim 5.495 şort.......
            şort poz.lar 5.475 den kapatıldı....
            Yazdıklarım sohbet amaçlıdır.Asla yatırım danışmanlığı değildir.

            Yorum

            • Misafir

              #2946
              Ya Hakk..

              Enbiaye uzağa at fırsat..

              Bizim olsun yeşil çil olsun..

              Yorum

              • guner
                Kıdemli
                • 28 Mayıs 2011
                • 4864

                #2947
                şimdi ons da ilk hedef 1800 usd..bu ay

                Yorum

                • guner
                  Kıdemli
                  • 28 Mayıs 2011
                  • 4864

                  #2948
                  Secim rally si bitti....bist 100...yeni hedef 1900....

                  Bist 100 de 5120 görülmeli.
                  5600 de görülecek bir gün ama ne zaman.?

                  Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

                  Yorum

                  • hayalım
                    Tecrübeli
                    • 27 Şubat 2009
                    • 822

                    #2949
                    guner Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                    şimdi ons da ilk hedef 1800 usd..bu ay
                    Hocam, hocam yuregim agzima geliyor.

                    Yorum

                    • guner
                      Kıdemli
                      • 28 Mayıs 2011
                      • 4864

                      #2950
                      enteresan bir durum oldu..
                      bir yandan resesyon korkuları var.bunu philadelpia fed verileri de destekliyor.
                      derin resesyona ramak kaldı...
                      diğer yandan yüksek gelen tdi verileri..
                      bu tdi faiz artışına devam diyor.
                      altın faizi sevmez.
                      dxy benim görüşüm buradan başlayıp 120 ye kadar gidecek.
                      enflasyon tekrar ateşlenecek..
                      altının bu ortamda daha fazla çıkabileceğini sanmıyorum.
                      aşağılardan bir yer beğenecek artık.
                      1200 mü olur.
                      1370 mi
                      1100 mü.bilemem.
                      ama daha fazla çıkamayacağını düşünüyorum.
                      aylar süren bir düşüş trendine girecek...

                      ama gr altın için durum farklı.
                      o aşağıda en fazla 1090 tl de kalır.muhtemelen bu ay olacak..
                      çünkü dolar çok çıkacak..

                      Yorum

                      • hayalım
                        Tecrübeli
                        • 27 Şubat 2009
                        • 822

                        #2951
                        guner Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                        enteresan bir durum oldu..
                        bir yandan resesyon korkuları var.bunu philadelpia fed verileri de destekliyor.
                        derin resesyona ramak kaldı...
                        diğer yandan yüksek gelen tdi verileri..
                        bu tdi faiz artışına devam diyor.
                        altın faizi sevmez.
                        dxy benim görüşüm buradan başlayıp 120 ye kadar gidecek.
                        enflasyon tekrar ateşlenecek..
                        altının bu ortamda daha fazla çıkabileceğini sanmıyorum.
                        aşağılardan bir yer beğenecek artık.
                        1200 mü olur.
                        1370 mi
                        1100 mü.bilemem.
                        ama daha fazla çıkamayacağını düşünüyorum.
                        aylar süren bir düşüş trendine girecek...

                        ama gr altın için durum farklı.
                        o aşağıda en fazla 1090 tl de kalır.muhtemelen bu ay olacak..
                        çünkü dolar çok çıkacak..
                        urktum, 1950 de stop olacagim. Aslinda fizikisinden cok onu cikaran madancilerin birinde paylarim var.

                        Yorum

                        • guner
                          Kıdemli
                          • 28 Mayıs 2011
                          • 4864

                          #2952
                          yani insan pozisyonu yönünde de yazabilir.
                          ben altın borç alıp shortladım.dolar aldım.da.
                          ama sistemlerim öyle gösteriyor diye.
                          bende 2070 üstüne çıkarsa stoplayacam..
                          yani gelecek hafta da çıkarsa..

                          Yorum

                          • kelmiker
                            Tecrübeli
                            • 02 Aralık 2008
                            • 554

                            #2953
                            Kuzu gelip yazmayacaksan söyle, bu forumu terkedecem. Guner yazacak birşey bulamayınca sırf yazmış olmak için yazıp yazıp duruyor, kaç zamandır ne tutan öngörüsü var ne savunduğunun altını doldurmuşluğu. Ne bu yaaa. Tdi 2021 ocak tan bu yana en kötü veri açıklamış, hala 1200 diyor. arkadaş mesaj engellemede yokki görmezden gelsek. Kaç defa kaç kişi (bende dahil) dolaylı yoldan kırmadan dediki yazacaksan aç başlığını orda yaz, “orda kimse okumuyorki” diyip gelip burda yazıyor. Yeter ama artık.

                            Yorum

                            • guner
                              Kıdemli
                              • 28 Mayıs 2011
                              • 4864

                              #2954
                              Secim rally si bitti....bist 100...yeni hedef 1900....

                              Oradan short,buradan long yazın siz.
                              Daha da buraya yazmayacam,buyur short longlara.gelir kuzuya bakar giderim.o kadar
                              Onlardan şikayetçi değilsiniz
                              Verilerden bile haberiniz yok. Bari tv seyredin.
                              kuzu böyledir.hep yazmaz.
                              siz öte köye gidin.bu tür söylemlerinize daha uygun orası.

                              Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

                              Yorum

                              • vicente
                                Yasaklı
                                • 22 Kasım 2020
                                • 2458

                                #2955
                                Metropoll anketi cok kotu biraz önce açıklandı
                                Depremden önce mansur yavas in %56 imamoglunun %54 olduğu şirkette bugun bay loser 42 bay kriz 41
                                Meral kazanacak aday çıkaralım dediğinde ne kadar haklıydı.
                                Su 2 aday depremden sonra akp nin yaşattığı mide bulantısı durumla %60 lari devirmişti coktan

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information