5.510 şort...
Secim rally si bitti....bist 100...yeni hedef 1900....
Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
-
şort poz.lar 5.470 den kapatıldı..kurt Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster5.510 şort...
soyguna devam....Yazdıklarım sohbet amaçlıdır.Asla yatırım danışmanlığı değildir.
Yorum
-
şort poz.lar 5.475 den kapatıldı....kurt Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterhafta sonu pozisyonu olabilir..Ama bir daha deneyelim 5.495 şort.......
Yazdıklarım sohbet amaçlıdır.Asla yatırım danışmanlığı değildir.
Yorum
-
Hocam, hocam yuregim agzima geliyor.guner Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterşimdi ons da ilk hedef 1800 usd..bu ay
Yorum
-
enteresan bir durum oldu..
bir yandan resesyon korkuları var.bunu philadelpia fed verileri de destekliyor.
derin resesyona ramak kaldı...
diğer yandan yüksek gelen tdi verileri..
bu tdi faiz artışına devam diyor.
altın faizi sevmez.
dxy benim görüşüm buradan başlayıp 120 ye kadar gidecek.
enflasyon tekrar ateşlenecek..
altının bu ortamda daha fazla çıkabileceğini sanmıyorum.
aşağılardan bir yer beğenecek artık.
1200 mü olur.
1370 mi
1100 mü.bilemem.
ama daha fazla çıkamayacağını düşünüyorum.
aylar süren bir düşüş trendine girecek...
ama gr altın için durum farklı.
o aşağıda en fazla 1090 tl de kalır.muhtemelen bu ay olacak..
çünkü dolar çok çıkacak..
Yorum
-
urktum, 1950 de stop olacagim. Aslinda fizikisinden cok onu cikaran madancilerin birinde paylarim var.guner Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterenteresan bir durum oldu..
bir yandan resesyon korkuları var.bunu philadelpia fed verileri de destekliyor.
derin resesyona ramak kaldı...
diğer yandan yüksek gelen tdi verileri..
bu tdi faiz artışına devam diyor.
altın faizi sevmez.
dxy benim görüşüm buradan başlayıp 120 ye kadar gidecek.
enflasyon tekrar ateşlenecek..
altının bu ortamda daha fazla çıkabileceğini sanmıyorum.
aşağılardan bir yer beğenecek artık.
1200 mü olur.
1370 mi
1100 mü.bilemem.
ama daha fazla çıkamayacağını düşünüyorum.
aylar süren bir düşüş trendine girecek...
ama gr altın için durum farklı.
o aşağıda en fazla 1090 tl de kalır.muhtemelen bu ay olacak..
çünkü dolar çok çıkacak..
Yorum
-
Kuzu gelip yazmayacaksan söyle, bu forumu terkedecem. Guner yazacak birşey bulamayınca sırf yazmış olmak için yazıp yazıp duruyor, kaç zamandır ne tutan öngörüsü var ne savunduğunun altını doldurmuşluğu. Ne bu yaaa. Tdi 2021 ocak tan bu yana en kötü veri açıklamış, hala 1200 diyor. arkadaş mesaj engellemede yokki görmezden gelsek. Kaç defa kaç kişi (bende dahil) dolaylı yoldan kırmadan dediki yazacaksan aç başlığını orda yaz, “orda kimse okumuyorki” diyip gelip burda yazıyor. Yeter ama artık.
Yorum
-
Secim rally si bitti....bist 100...yeni hedef 1900....
Oradan short,buradan long yazın siz.
Daha da buraya yazmayacam,buyur short longlara.gelir kuzuya bakar giderim.o kadar
Onlardan şikayetçi değilsiniz
Verilerden bile haberiniz yok. Bari tv seyredin.
kuzu böyledir.hep yazmaz.
siz öte köye gidin.bu tür söylemlerinize daha uygun orası.
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Yorum
-
Metropoll anketi cok kotu biraz önce açıklandı
Depremden önce mansur yavas in %56 imamoglunun %54 olduğu şirkette bugun bay loser 42 bay kriz 41
Meral kazanacak aday çıkaralım dediğinde ne kadar haklıydı.
Su 2 aday depremden sonra akp nin yaşattığı mide bulantısı durumla %60 lari devirmişti coktan
Yorum
Yorum