Secim rally si bitti....bist 100...yeni hedef 1900....

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • vicente
    Yasaklı
    • 22 Kasım 2020
    • 2458

    #1426
    Ocak ayı %6.65 enflasyon aşırı yüksek
    Makas tarihi dusuklerde sürmesi lazim yukari

    Yorum

    • Tuncer
      Tecrübeli
      • 03 Mart 2022
      • 2825

      #1427
      Şişenin bilançosu bu akşam gelecek

      O beklenti ile hisseyi hiç düşürmediler

      Pazartesi bekliyorum beklenti bitti yapıp Tüpraş Akbank gibi içinden geçebilirler

      Yorum

      • izmirli_hoca
        Tecrübeli
        • 19 Haziran 2013
        • 1458

        #1428
        Avrupa' nın şımarık , iş beğenmeyen gençliğinin dayandığı zenginliğin temelinde,

        dedelerinin, orta çağda, uyguladıkları, sömürü ve kölelik sistemi gelir.

        Köle çalıştırmak, son derece insanlık dışı kabul edilmesine rağmen,

        büyük zenginliklerin ana kaynağıdır. (kapitalizm)

        Zamanımızda, Modern Kölelik, köleliğin yerini almıştır.

        Hisselerinizin, maliyetini, verdiğiniz paranın tamamını+güncel faizi ile geri aldığınızda,

        elinizde kalan lotların kıymetini bilin..

        O lotlar, o şirketin patronu dahil, tüm mal varlığı ve çalışanları ile sizin köleniz olmuşlardır.

        Bu şekilde bir trade sistemini 25-30 sene sürdürdüğünüzde,

        elinizde, size çalışan bir KÖLE ordusu olmaktadır.

        Yorum

        • kurt
          Tecrübeli
          • 20 Aralık 2022
          • 1361

          #1429
          Dün AYM bugün TÜİK bunlar kesin gidiyor . İlk kokuyu bürokratlar alır.TÜİK enflansyonu düşük göstermedi.
          Yazdıklarım sohbet amaçlıdır.Asla yatırım danışmanlığı değildir.

          Yorum

          • hurolg2
            Aktif
            • 25 Ocak 2019
            • 367

            #1430
            Cem2002 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
            Aslinda en kolay olan , opera browser yuklemek.
            Opera ile private pencerede VPN kullan ayarını yapın.
            Bu sekilde hem kuzunun grafiklerini görebilirsiniz hem de Türkiyede yasaklı tüm sitelere zahmetsiz girebirsiniz
            Telefon için değil mi. Ben telden takip ediyorum. Bilgisayardan değil

            SM-N9000Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

            Yorum

            • kurt
              Tecrübeli
              • 20 Aralık 2022
              • 1361

              #1431
              YKB bilançoda çok iyi.8.45 ort. ile ciddi miktar aldım.
              Yazdıklarım sohbet amaçlıdır.Asla yatırım danışmanlığı değildir.

              Yorum

              • Tuncer
                Tecrübeli
                • 03 Mart 2022
                • 2825

                #1432
                Dolar 36 olacaksa Bist nasıl ayakta kalacak veya biz neden burda stres olalım kuzu hocam

                Dolar alsak yüzde 100 marj var

                Yorum

                • mcevik6
                  Katılımcı
                  • 01 Şubat 2015
                  • 73

                  #1433
                  Seçimi muhalefet kazanırsa faiz artışıyla doların ederinden düşük fiyatlama görmesi neden mümkün olmasın. Mevcut iktidarın kazanması durumunda yeni yüksekler olası ama elinde faiz silahı var seçimden sonra bunu da kullanabilir. Yani Doların ekstra fiyat seviyelerine gelmesi için yaptırım vb kontrol edilemez riskler olması gerekir.

                  Yorum

                  • kurt
                    Tecrübeli
                    • 20 Aralık 2022
                    • 1361

                    #1434
                    kurt Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                    YKB bilançoda çok iyi.8.45 ort. ile ciddi miktar aldım.
                    düşüşte kademeli olarak şıse ve asels almayı planlıyorum.
                    Yazdıklarım sohbet amaçlıdır.Asla yatırım danışmanlığı değildir.

                    Yorum

                    • Tuncer
                      Tecrübeli
                      • 03 Mart 2022
                      • 2825

                      #1435
                      Bu tepkiyi geçti yaw

                      Yatırım finansı nasıl korkuttularsa ne varsa çiziyor

                      Yorum

                      • vicente
                        Yasaklı
                        • 22 Kasım 2020
                        • 2458

                        #1436
                        Dünkü longlar devam
                        2 gündür ky ler dökülüyor fena şekilde
                        60 milyar kar eden banka 0.5 değeri borsada korkunç bir rezalet ederi en az 40 olmali
                        Vob.makas hala çok düşük dun 2 binlerdedi biraz topladı ama kapanışta 10 bine çekmeli makasi

                        Yorum

                        • kurt
                          Tecrübeli
                          • 20 Aralık 2022
                          • 1361

                          #1437
                          kurt Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                          YKB bilançoda çok iyi.8.45 ort. ile ciddi miktar aldım.
                          YKB lerin yarısını 9.01 den verdim.Kalan yarısıyla devam.
                          Yazdıklarım sohbet amaçlıdır.Asla yatırım danışmanlığı değildir.

                          Yorum

                          • guner
                            Kıdemli
                            • 28 Mayıs 2011
                            • 4864

                            #1438
                            bist haftalık


                            Yorum

                            • kuzu
                              furuşan akıncı
                              • 11 Aralık 2008
                              • 13961

                              #1439
                              kuzu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                              BUNDAN SONRASI ESAS DUSUS OLACAK....BURAYA KADAR 5700 DEN 4700 E OLAN KOPUK ALINDI....idi...dusus degildi.

                              burada 5 is gunu oyalanip....3700 e dusus ise ESAS DUSUS OLACAK....SIMULASYONUNU bugun asarim.....

                              incik....PARALARI YERLESTIRIYORUM....MESGULUM....HA HA HA

                              yazdim ya ulen....yukarida...5 is gunu diye....daha 3 is gunu var...yani carsamba gunu durnalar konacak....
                              YAZDIKLARIM sadece sohbet icindir...baskasinin gorusu ile borsada islem yapan ayvayi cig yer...parmaklarin tuslarda ise....SENSIN SORUMLU OLAN...AGLAMA DUVARI ISE KUDUSTE...ne ararsan kendinde ara....

                              Yorum

                              • Tuncer
                                Tecrübeli
                                • 03 Mart 2022
                                • 2825

                                #1440
                                Acelemiz yok kuzu hocam

                                Sen ne dersen o

                                Millet topyekün tepki gösterince 2-3 gün yalancı bahar yaşatsınlar tabi çok normal

                                Ama 3700 lere indirirler mi onu bilemedim bu millet TBMM önünde yakar kendini

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information