Secim rally si bitti....bist 100...yeni hedef 1900....

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • elmas13
    Yeni Üye
    • 28 Eylül 2016
    • 31

    #1336
    Müthişsin kuzu. Gönülden teşekkürler.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

    Yorum

    • freeyourmind
      Katılımcı
      • 12 Mart 2016
      • 198

      #1337
      Ha ha kuzu hocam skender bile kafası karışınca seni okuyup "hah şöyle yapacaktım sahi" diyordur.
      Efsanesin...

      Yorum

      • greenspan41
        Aktif
        • 30 Nisan 2009
        • 327

        #1338
        Kuzu tebrik ederim üstadım..

        Yorum

        • Tuncer
          Tecrübeli
          • 03 Mart 2022
          • 2825

          #1339
          Sosyal medyada müthiş bir etkileşim başladı

          Kılıçdaroğlu dahil birçok siyasetçi spk ve borsa ile ilgili twitler atıyorlar

          Bu etkileşimde çare olmazsa bunlar gözü kararttı deriz bakalım nasıl sonuç verecek

          Yorum

          • coparal
            Yeni Üye
            • 29 Kasım 2015
            • 38

            #1340
            Kuzu hocam her zamanki gibi alem buysa kral benim dedin. Bize de seni alkislamak dustu, iyi ki varsin .

            Yorum

            • asper
              Yeni Üye
              • 04 Nisan 2021
              • 5

              #1341
              İyi ki varsın kuzu üstad sonsuz teşekkürler.

              Yorum

              • Hekimoğlu
                Katılımcı
                • 14 Haziran 2019
                • 149

                #1342
                Sn. KUZU uzun sağlıklı ömür ve bol kazanç diliyorum.
                Müthişsin
                Elin emeğin dert görmesin
                Not: ingiliz oyunları devam ediyor.Herzamanki gibi bizi Rusya ile karşı karşıya getirmek istiyorlar

                Yorum

                • sorrada
                  Yeni Üye
                  • 21 Mart 2022
                  • 9

                  #1343
                  Kuzu ustad bi tanesin

                  Yorum

                  • albica
                    Aktif
                    • 03 Aralık 2008
                    • 287

                    #1344
                    Büyük usta.The Grandmaster.Pir olasın var olasın Kuzu hocam..
                    “Tanrı iradesini hakim kılmak için yeryüzündeki iyi insanları kullanır; yeryüzündeki kötü insanlarsa kendi iradelerini hakim kılmak için Tanrı’yı kullanırlar”

                    Yorum

                    • ozi33
                      Yeni Üye
                      • 14 Haziran 2019
                      • 22

                      #1345
                      Bir kerede bilme be emmi,bir kerede bilme...
                      Şapkamı çıkarttım, saygıyla önünde eğiliyorum.

                      Yorum

                      • lennon
                        Yeni Üye
                        • 12 Mart 2016
                        • 48

                        #1346
                        Efsanesin kuzu. Tebrikler gelecekten gelen adam

                        Yorum

                        • Bengux
                          Yeni Üye
                          • 03 Mart 2022
                          • 37

                          #1347
                          Son Samuray ve Kuzuların Sessizliği filmleri geliyor aklıma sizi okudukça.

                          Yorum

                          • celme
                            Katılımcı
                            • 31 Temmuz 2008
                            • 152

                            #1348
                            freeyourmind Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                            Ha ha kuzu hocam skender bile kafası karışınca seni okuyup "hah şöyle yapacaktım sahi" diyordur.
                            Efsanesin...
                            işte bu)
                            kuzufun

                            Yorum

                            • greenspan41
                              Aktif
                              • 30 Nisan 2009
                              • 327

                              #1349
                              Yanlız kuzu Eur/Dolarda fena tosladın 0.80 parite bekliyordun 1.10 oldu. Bir Avrupa Bankası batar demiştin...Bir Parite Altın Yorumu alalım senden

                              Yorum

                              • Cakirmetin05
                                Tecrübeli
                                • 20 Mart 2022
                                • 1292

                                #1350
                                Bilsenki bu süreçte ne çok dua aldın. Bu forumdaşlar Kuzu hocamın sayesinde Allah’ın sevgili kulları vesselam
                                " Her şeyi bidiğini iddia edene
                                Hiçbir şey öğretemezsin "

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information