Secim rally si bitti....bist 100...yeni hedef 1900....

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • vicente
    Yasaklı
    • 22 Kasım 2020
    • 2458

    #691
    3 4 gundur ky de çok panik oldu ve sat tusuna basıyorlar , bu hiç olmamıstı sebebi ibb ye kayyum atıcam baskanını iceri atcam ankaradaki siyasi cinayet ciddi kötü bir durumdu....

    bugune kadar ki olan yükselis doğal ve yoğun talep ile oldu bundan sonra ne olur iktidar destekli fonlarla zora ki bir tutma götürme cabasıyla suni zorlamalar olabilir onlar da en geç secim sonrası kaçar ve enkaz kalır

    Yorum

    • Tuncer
      Tecrübeli
      • 03 Mart 2022
      • 2825

      #692
      pala uzun zamandır shortçu bulamıyordu çok güzel oyun yaptı bence

      Yorum

      • vicente
        Yasaklı
        • 22 Kasım 2020
        • 2458

        #693
        Tuncer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
        pala uzun zamandır shortçu bulamıyordu çok güzel oyun yaptı bence
        zemin kaygan 5 dakikada nerdeyse 15 bin bastı vob a eski bist değil

        10 gün önce olsa makası actıkca açardı makası 4 gunde 15 bin kıstı

        Yorum

        • vicente
          Yasaklı
          • 22 Kasım 2020
          • 2458

          #694
          vob daki baskı korkunç elinde olsa eksiye gecirecek kim basıyor böyle

          bist 30 + 4,2 vob + 2,2 idi simdi

          Yorum

          • vicente
            Yasaklı
            • 22 Kasım 2020
            • 2458

            #695
            o.ç. elinde olsa +4,4 kapatan piyasada eksi kapatacak vob u
            piyasa çığrından çıkmıs burdan çıkmak lazım artık

            burda ne poz alınır ne yorum yapılır amk robotun

            Yorum

            • vicente
              Yasaklı
              • 22 Kasım 2020
              • 2458

              #696
              Yatirim finansman 3 m uzeri aldı 2 gunde
              Kim bu deniyor
              İşte gerçek net badem bu varlık fonu
              Uzun aradan sonra girdi topa
              En son baskanlik seçiminden önce sahnedeydi
              Girmese feci bir düşüş geliyordu
              Her alim badem değildi bu net badem

              Yorum

              • guner
                Kıdemli
                • 28 Mayıs 2011
                • 4864

                #697
                bakın şimdi
                bunu bu gece yaptım...
                repaint yok...hile yok.. bir şey yok..

                bist haftalık 2 resim.








                şimdilik tepe vereni yaptım.
                dip verenide çalışacağım..

                Yorum

                • sonperde33
                  Kıdemli
                  • 03 Ağustos 2011
                  • 3006

                  #698
                  şöyle bir senaryo atayım ,

                  arcelor mittal ,

                  elindeki eregli hisselerini sattı borsada perşembe günü,
                  daha doğrusu satmaya çalıştı
                  elindeki 100 birim hissenin sadece %5 ini satabildi .

                  o bile yetti bizim iskambil şatosuna , sanırım elinde 10 15 milyar tl lik daha mal var gundinin.

                  bademler (pala diyelim) ) tabi ulaştı buna , dur bakalım züccaciye dükkanındaki öküz gibi davranma diye ,
                  ne kadar satcan bu kadar, muhtemelen peyder pey ala ala belli bir vadede belli bir bloku alarak bu işlemi bitiricekler.
                  vercekler dolarını göndercekler elemanı.

                  batırım finans o yüzden devredede, bu satışı kontrollü bir şekilde alıp yapmaları muhtemel.

                  o zaman soru şu , eregl ne kadar gevşer u100 ne kadar gevşer?
                  Gel dedin, geldim Abdurraman çavuş!!!

                  Yorum

                  • tolga541
                    Katılımcı
                    • 13 Haziran 2018
                    • 119

                    #699
                    Türkiyenin yeni dibi 4200 4300 dür altinda hiç hesap yapmayin derim.

                    Yorum

                    • guner
                      Kıdemli
                      • 28 Mayıs 2011
                      • 4864

                      #700
                      ihlas aylık

                      Yorum

                      • guner
                        Kıdemli
                        • 28 Mayıs 2011
                        • 4864

                        #701
                        dolar haftalık
                        daha tepe yok

                        Yorum

                        • guner
                          Kıdemli
                          • 28 Mayıs 2011
                          • 4864

                          #702
                          dow aylık
                          2009 dan beri 3 tane qe ile kalırdırdıkları dowu şimdi
                          14000 e kadar basacaklar.%50 den çok
                          finansal depreme hazır olun.
                          eli
                          kulağında



                          Yorum

                          • guner
                            Kıdemli
                            • 28 Mayıs 2011
                            • 4864

                            #703
                            2023 yitik yıl olacak.
                            bu TDİ verisi öyle lanet bir şeydir ki..
                            bir ay +500 bin geldikten sonra
                            sonraki ay -500 bin gelebiliyor.
                            şimdi +200 binlerde

                            Yorum

                            • Tuncer
                              Tecrübeli
                              • 03 Mart 2022
                              • 2825

                              #704
                              Bende dow ralli yapacak diye düşünüyorum

                              Ayrıca Ereğli’nin o malı buradan karşılanırsa sonu Enka gibi ralli olur

                              Yorum

                              • vicente
                                Yasaklı
                                • 22 Kasım 2020
                                • 2458

                                #705
                                Gidecek bir hisse ile gitmeyecek bir hisse farkı benim tespitim
                                Forumlarda twiter da fln bir hisse ile ilgili yatırımları tamamlanmak üzere, surdan şu kadar iş gelecek , komur demir vs fiyati ilerde söyle seyredecek şeklinde uzun uzun sektorel yazılar yazılıyorsa....
                                O hisse sicmistir

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information